V autobusu se každý zaobíral svými myšlenkami a problémy a celou cestu jsme skoro nepomluvili. Po vystoupení z následoval letmý polibek a osamocená cesta domů. Jak moc mi chybělo teplo domova. Jakmile jsem prošla dveřmi vrhla se na mě matka. Objala mě kolem ramen a zulíbala snad každý kousek mého obličeje.
Odešla jsem do svého pokoje a nedočkavě zapla televizi.
„A teď zprávy z okolí. Dne 5. 11 došlo v Los Angeles k násilnému vniknutí a únosu. Více v reportáži."
Zde v tomto domě bylo nalezeno pět raněných. Policie pátrá po těchto pachatelých, kteří by mohli mít cokoliv společného s tímto činem. Zatím nejsou žádné důvody, proč k tomu došlo. Žádáme všechny o kontaktování policie v případě, že tyto osoby poznáte.
„To snad ne!" Pomyslela jsem si v duchu, jakmile se v reportáži objevila fotka Johna a mě ze záznamu kamer z ulic. „Tohle je vážně hodně špatný! Co budu dělat?"
Naštěstíta fotka byla v tak špatné kvalitě, a ještě tam na sobě měl John kapuci,takže mu ani nebylo vidět do obličeje. Alespoň něco. U mé fotky to bylo horší. Byla také ve stejně špatné kvalitě jako Johnova, alebylo mi dobře vidět do obličeje. Ještě chvíli po odvysílání té reportáže jsemna televizi mlčky zírala neschopna jakékoliv reakce. Bylo jen otázkou času, kdy to dojde někomu z mých blízkých a začnou se pídit po tom proč po mě pátrá policie. A až po tom začnou pídit postupně se dostanou až k Johnovi a všech zmizení kolem něj a jeho rodiny. To se za žádnou cenu nesmí stát. Ale co budu dělat? Určitě to už viděl někdo z Mill Valley a možná dokonce i ze školy.
„Kruci to bude pozdvižení." Zašeptala jsem do prázdného pokoje.
ČTEŠ
Tajemný muž
FantasySedmnáctiletá dívka, Zaya se přestěhuje do nového města Mill Valley. Pozná tam zvláštího kluka z ještě zvláštnější rodiny. Vzápětí se dozvídá, že rodina, z které ten zvláštní kluk je, byla prokletá. Zlomí Zaya prokletí a zachrání ho před strašným os...