34.kapitola - New Life

948 76 4
                                    

 Život jako svobodná dívka, která dělá, co chce, je skvělý. Na začátku trochu zdrcující, že nemám nikdo kdo mi odpověděl, ale sama sebe. Tato chuť svobody je ta nejsladší věc, jakou jsem kdy zažila a čekala jsem na to šest let a stálo to za to. Stálo to za to tak moc.

Nemám Rhondu, která by mi vrtala do hlavy, abych dělala, co chce. Nemám na starosti boj proti ní, protože je konec. Nemám dvě nevlastní sestry, které po mě požadují, abych dělala, co chtějí. Nikdo nade mnou už nemá moc. Celou dobu jsem to jen já, rozhoduju, co udělám dál. Nejsem otrok, nejsem kus chorobné hry.

Jsem volná.

A pokaždé když o tom přemýšlím, mám pocit, že budu plakat, protože není nic krásnějšího než tohle.

Ale ne všechno je sladké, jelikož je to příliš krátké. Pořád přemýšlím o Rhondě a všem, co udělala, co udělala mě a věci, které jsem pro ní vzdala a věc, která bolí nejvíce je Niall. Ano, pořád to bolí, ale pohybuju se, ale ne tak rychle, jak bych chtěla.

Je legrační jak pracuje zlomené srdce. Jednoho dne si myslíte, že je svět u konce a že nic nemá smysl, protože všechen jas je pryč s ním(nebo s ní), ale jste stále tu, dýcháte, jdete a nemáte jinou možnost než pokračovat. A nakonec si uvědomíte, že jsem se pohnuli, že to nebolí tak hrozně a že jste silnější než jste si mysleli, že on nebo ona nebyli celý váš svět, i když jste si to mysleli. Uvědomíte si, že váš svět je větší než jeden vztah. A souhlasíte, že jednou znovu budete mít zlomené srdce, ale Charlie mi jednou řekl, že některé věci stojí za zlomené srdce. Je to docela chytré, takže si nejsem jistá, že to byl jeho nápad, ale to nevadí. Jde o to, že žal je součástí života a i když se to zdá nemožné, na nějakém místě to přestane bolet.

V mém případě to stále bolí, protože jsem se do Nialla zamilovala víc než jsem si myslela a není tak snadné jít dál a to zejména proto, že vidím tvář mého ex po celém světě. Být v ustupovacím centru mě drželo v bublině. Viděla jsem celebrity, ale stejně jako jsem viděla ostatní lidi, teď je vidím tak, jací jsou pro zbytek světa: obálky časopisů a billboardy. Vidím Nialla na každé obálce časopisu pro dospívající, slyšela jsem ho v rádiu, vidím ho na double-deckeru! Ze začátku to bylo hrozné, ale už si na to zvykám. Právě teď jsem opravdu zjistila velikost Niallovi slávy. A Harryho. A všech z nich, abych byla upřímná. Oni jsou vždy na každém místě. Někdy jsem si představovala, co by se stalo, kdybych se vzdala a odevzdala se Rhondině hře a byla s Niallem. Byla bych na těch časopisech, s Niallem, lidé by se ptali odkud jsem přišla, jak jsem skončila s ním a tisíce fanoušků by mě nenávidělo jen proto, že si Niall vybral mě. Můj život by byl v bulvárních časopisech, stejně jako Eleanořin. Nebyla v centru celebrita, pouze přítelkyně jednoho z nich, ale přesto je v časopisech. Taky se o ní mluví v televizi.

Nevím jestli bych byla schopná se s tím vyrovnat poté, co jsem se osvobodila z Rhondina vězení. Bylo by to příliš mnoho. Vidět všechny ty časopisy a že Niall opravdu nemá soukromý život, mě ujišťuje, že jsem udělala správnou věc. Navíc by to nemuselo fungovat. Po třech měsících jsou jejich životy plné chaosu a myslím si, že důsledky rozhodnutí zůstat v centru déle jsou příliš těžké zvládnout.

Přeji jim hodně štěstí.

Niall má tak veřejný a hektický život, je otrokem své vlastní slávy, podobně jako jsem byla já otrok Rhondy. Ale já jsem volná a nevím jestli se on někdy bude cítit tak jako já teď, ale doufám v to. Doufám, že jednoho dne pocítí, že jeho život je znovu jeho. Doufám, že se bude znovu cítit volný. Pokud ne, vždy se může vrátit do centra. Alespoń tam bude mít klid.

Jsem ráda, že jsem opustila to místo pro Rhondu, která dělá alespoň něco dobrého pro ostatní otroky.... i když mě udělala tak nějak jejím vězněm.

Call Me Ella (Překládané do CZ) ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat