WHAT DID JUST HAPPEND??

18 1 1
                                    

*Emma's POV*
Τρεις βδομαδες έχουν περασει κ έχω σταματήσει να τον  σκέφτομαι...περίπου.Οταν κάποιος απλά κ μόνο αναφέρει το όνομα του εκνευρίζομαι και αλλάζω δωμάτιο,αίθουσα η αναλογα που καθομαι,τελος παντων από όταν εβγαλα αυτον τον πουστη ολοκληρωτικά από την ζωη μου όλα έγιναν καλυτερα...εκανα φιλους.Το ξερω σοκ.Εγω εκανα φιλους ΕΓΩ.Ναι κ ομως,και δεν εκανα απλά φιλους αλλα γνώρισα κ έναν κούκλο ο οποίος μου πρότεινε να είναι ο σύνοδος μου στο απόψινο πάρτι.Τον λένε Alex και είναι έναν χρονο μεγαλύτερος.

"Emma κάποιος είναι στην πορτα για σενααα!!"άκουσα την μητέρα μου να φωνάζει κ γρηγορα κοιτάχτηκα στον καθρέπτη και μετα κατέβηκα τις σκαλες.Φορουσα ένα κοντό μαύρο φόρεμα που τόνιζε τα πόδια μου και το στηθος μου,φορούσα επισης κατι υπέροχες ασημί γόβες.Ολοκληρωσα το σύνολο μου με ένα κόκκινο κραγιόν,λίγη μάσκαρα κ λιγο ρουζ.Μολις κατέβηκα την σκάλα τον κοίταξα..ο Alex ήταν κουκλος.Με κοιτούσε με το στόμα ανοιχτό και χαμογέλασα.Εκεινος ξεροκαταπιε και μου ειπε "είσαι κουκλα.."τον ευχαρίστησα και μετα πήγαμε στο αμαξι του..
"έχετε μιλήσει καθόλου με εκείνον το. μαλακα που σε γαμησε ψυχολογικά!;"με ρωτησε καθώς τα ματια του ήταν κολλημένα στο δρόμο..ναι ακουγεται παράξενο αλλα με τον Alex είχα δεθεί τόσο πολύ που του είπα ότι είχε συμβεί ανάμεσα σε εμένα και στον Brandon.

*Brandon POV*
Σήμερα αποφάσισα να πάω σε ένα πάρτυ που με είχε καλέσει ο Nick και να αφήσω την Emma πισω.Ναι ξερω σοκαριστήκατε που με κάλεσε ο Nick αλλα είμαστε κολλητοι..τα ξαναβρήκαμε...και αποφασίσαμε και οι δυο πως τέρμα για μας οι γκόμενες.Καθισαμε και μιλησαμε και μου εξήγησε πως φεσωθηκε με την Kaitlin μόνο και μόνο επειδή με ζήλευε επειδή ήμουν πιο διάσημος από αυτον και αλλες τέτοιες μαλακιες.Μαλωσαμε λιγο,του μαύρισα το μαρι γιατι ελεγε παπαριες,συγκινηθήκαμε,αγκαλιαστήκαμε και μπουμ κολλητοι ξανά.Ετσι λειτουργούν τα αγορια βαβυ.

*ΣΤΟ ΠΑΡΤΥ*
*Emma POV*
Εκει που χόρευα και όλα ήταν ήσυχα και ωραια γυρισα ξαφνικά και ειδα τον μιστερ μαλακα η αλλιώς γνωστός σε ολους Brandon.ΑΣ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟΣ ΕΔΩ;;ΜΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ;;;Με το που τον ειδα το μόνο που σκεφτηκα είναι που στον διαολο είναι ο Alex!!Οταν τον εντόπισα ειδα πως περνούσε καλα φασωνοντας μια τυπισσα πισω από τα μπαρ με τα ποτά.Οταν την ειδα πως εφυγε από κοντα του,τον πλησίασα "πάμε να φυγουμε.."του είπα "γιατι;;Ελα ρε Emma αφού περνάμε καλαααα!!"παραπονέθηκε "είναι αυτος εδώ!!"του φώναξα.Τοτε εκείνος τον έψαξε με τα ματια του κ μόλις τον είδε τα ματια του έλαμψαν "ξες ότι ο ρωμαίος σου μας παρακολουθεί τόση ωρα σωστα;"με ρωτησε με ένα ειρωνικό υφάκι"τι εννοεις;"τον ρωτησα κ κοίταξα προς την πλευρά του Brandon.Πραγματι οχι απλά μας κοιτούσε αλλα έβραζε από θυμό όταν είδε ότι είμαι με κάποιον.Χαμογελασα στον εαυτό μου και γυρισα το βλέμμα μου στον Alex."Ζηλεύει"μου ειπε "το βλέπω"απαντησα"μπορώ να τον κανω να ζηλεψει χειροτερα.."μου ειπε και με κοίταξε με ένα πονηρό χαμόγελο"τι-τι-τι εννοεις;;"τον ρωτησα ενταγμένη κ εκανα βήματα προς τα πισω.Τοτε εκείνος με επιασε από την μέση και χωρίς να καταλαβω πως,ποτέ και γιατι ένωσε το κενό ανάμεσα στα χείλια μας.Μετα από λίγη ωρα χωριστήκαμε για να πάρουμε μια ανάσα.Εκεινος μου χαμογέλασε κ εγω έμεινα να τον κοιτάω "ωω ελα τωρα μικρή δεν ήταν τόσο χαλια εξάλλου...ο ρωμαίος σου βγάζει καπνούς..."μου ειπε και εφυγε από διπλα μου για να πάει να βάλει στον εαυτό του ένα ακομα ποτο.Μολις γυρισα να δω τον Brandon τον ειδα να έρχεται θυμωμένος προς το μέρος μου...
το μόνο που μπορούσα να σκεφτώ ήταν "Emma την γαμησες!"
------------------------------
γειααα βαβιες!!αυτο το κεφάλαιο είναι για την καλυτερη ιντερνετ βφφ εβεεερ!!χρυσουλα μωρό μ για σενααααα.anyways ελπιζω να σας αρεσε το κεφάλαιο περιμένετε να δείτε τι θα γινει παρακάτω...(ps ξερω έχω να ανεβάσω κατι χρονια αλλα έχω πολλεεεες δουλειεεες later babies ❤️❤️)

We used to be best friends!.Where stories live. Discover now