Carole Ann Boone pewien czas po ślubie urodziła córkę. Rose Bundy jest powszechnie uznawana za dziecko Teda, ale jak mógł ją spłodzić, skoro w USA więźniowie cel śmierci nie otrzymują pozwoleń na małżeńskie wizyty?
Większość biografów twierdzi, że Bundy przekupił strażnika, aby ten przymknął oko na drobne czułości z żoną, które prawdopodobnie miały miejsce za zbiornikiem na wodę. Sam jednak oficer Smith (nazwisko zmienione) utrzymuje, że Carole przyniosła do więzienia prezerwatywę i przekazała mężowi podczas pocałunku. Ten wytrysnął, ejakulował, Boże, dlaczego w języku polskim brakuje odpowiednich słów, po czym zawiązał kondom i w ten sam sposób przekazał żonie podczas kolejnego widzenia. Boone natychmiast z więzienia udała się do kliniki (podobno trzymając cały czas prezerwatywę w ustach, aby zachowała ciepło) i została zapłodniona poprzez in vitro.
Ted już raz nieomal został ojcem. Był bardzo dumny, że będzie miał dziecko, jednak ostatecznie wraz ze swoją długoletnią partnerką Liz Kloepfer podjęli decyzję o aborcji. Nie byliby w stanie utrzymać dziecka, zwłaszcza, że jedynie Elizabeth pracowała, natomiast Bundy właśnie zaczynał studiować prawo.
Both of us knew it would be impossible to have a baby now. He was going to start law school in the fall, and I needed to be able to work to put him through. I was distraught. I knew I was going to terminate the pregnancy as soon as I could. Ted, on the other hand, was pleased with himself. He had fathered a baby. I didn't want to hear about it. I didn't want to think about what I was going to do. I wanted to sleep most of the time, while Ted did most of the cooking and looked after Tina.
Tłumaczenie:
Oboje widzieliśmy, że nie możemy mieć teraz dziecka. Zamierzał zacząć szkołę prawniczą na jesieni, a ja musiałam być zdolna do pracy, żeby go utrzymać. Byłam załamana. Wiedziałam, że muszę zakończyć ciążę jak najszybciej jak będę mogła. Natomiast Ted był bardzo z siebie zadowolony. Spłodził dziecko. Nie chciałam o tym słyszeć. Nie chciałam myśleć o ty, co zamierzam zrobić. Chciałam spać cały czas, gdy Ted przygotowywał większość posiłków i zajmował się Tiną.
Liz Kloepfer Phantom Prince. My life with Ted Bundy
Źródła:
https://www.facebook.com/ttttbundy/posts/1101659783182703:0 -> strona na fb Ted Bundy Files
https://theodorerobertcowellnelsonbundy.wordpress.com/2013/11/03/the-phantom-prince-the-aborted-child/
CZYTASZ
Ted Bundy - ciekawostki
No FicciónFakty i ciekawostki o jednym z najsłynniejszych seryjnych morderców z odniesieniami do źródeł, gdzie tylko to będzie możliwe. Nie jestem pewna, czy są wiarygodne, ale to już wasza sprawa. Zapraszam do czytania! Indżojcie <3 09.08.2018 r. - 11. w...