Uspjeli smo gotovo sve snimit. Jos samo neke male promjene napravit i posloziti i audio je gotov.
,, Dosta za danas. "-naravno, cim sam to rekla, odmah je otisao sjesti na kauc.
,, Pa da, bas si se puno naradio." - rekla sam i sjela pored njega.
,, I jesam. Vecinu sam ja napravio jer ti nista ne znas. "-rekao je i pogledao me sa smjeskom. Obozava me nervirati.
,, To je vrlo bezobrazno jer ti ne vidis koliko se ja ustvari trudim, ali necu se nervirat. "-rekla sam i okrenula glavu od njega gledajuci ispred sebe.
Osjetila sam mali poljubac u obraz.
,, A znas da se salim." - i dalje je bio posve blizu mog lica.
Okrenula sam se prema njemu.
,, Bas se zato i necu nervirat. Jer inace bih. "- odgovorila sam blago.
Polako su se otvorila vrata i brzo smo se odmaknuli. Ma necete vjerovat tko se vratio...
,, Smetam? "-pitao je kad je vec usao.
,, Uvijek... "-tiho sam rekla prije nego sto mu je Juan odgovario na sto me pogledao i gotovo se nasmijao.
,, Ne, sjedni. "-tad mu je odgovorio.
,, Ja idem kuci. Zavrsili smo, pa prema tome..." - pokupila sam svoje stvari i izasla van.
Koji kurac on hoce?! Tko je njega zvao? Uopce mi nije simpatican i vec mi ide na zivce. Utrpava se stalno. Da, zgodan je, ali... Cekaj, sta? Ne, nije zgodan. Ili je malo... Ma, svejedno! Iritantan je. Isti Juan na pocetku. Zato me to zivcira. Samo nek se drzi podalje od mene, bolje mu je. Ali, da se nesto dogodi, oni bi se posvadjali, a najbolji su prijatelji. To bi mi jedino bilo zao, a vjerojatno bi se... Moram prestat razmisljat o tome.
Idem kuci. Napunit cu kadu i lezat do sutra. Treba mi opustanje.
....
Pripremam si nesto za jesti i piti dok sam u kadi. Volim sto nema nikoga kod kuce i sto zivim sama. Hladno hodam u ogrtacu, pjevam i plesem uz glasnu glazbu. Obozavam svoj zivot! I prekida me zvono na vratima. Tko je dosadan? E da, mozda moj dragi. Potrcim prema vratima sva nasmijana. I onda ih otvorim... I osmijeh nestane.
,, Sta ti radis ovdje? "-na vratima mi stoji Royce, kako divno iznenadjenje.
,, Kog si ti ocekivala? Mog prijatelja?" - lik je hladno usao u moju kucu nepozvan.
,, Nisam te zvala da udjes. I da, bilo bi mi draze da je on dosao nego ti. "-drsko sam rekla.
,, Zasto? Sta to on ima, a da ja nemam? "-prisao je blize.
,, Pa nije tako nepristojan kao ti." - kog ja lazem? I on je tako uletio jednom, a onda me poljubio... Aaa! Ovaj mora van, pod hitno.
,, Mislis da nije?"
,, Znam. Sad izadji van." - tjerala sam ga.
,, Imam pitanje za tebe. "-rekao je te je i dalje stajao na mjestu.
,, Sta hoces? "-pitala sam samo da ga se rijesim jer mislim da ne bi brzo otisao.
,, Sta radis veceras? Nakon sto se opustis u kadi. "-pitao je odmjerivsi me.
,, To apsolutno nije tvoja briga." - prekrizila sam ruke na prsima.
,, Ti imas nesto protiv mene i zelim znati sta tocno. "-odlucno je rekao.
,, Gle... Malo si preocit u svojoj namjeri. Dobro znam koja je. Ali, ti me stvarno ne zanimas. "-objasnila sam i mislim da sam bila dovoljno jasna.
,, Preocit? Ne. Samo zelim da to vidis. "-odgovorio je.
,, Dobro, vidjela sam. No, ne zanimas me. Dobro? "-pogledala sam ga direktno u oci.
,, Stvarno mislis da sve mozes kontrolirati? Ne mozes. Zato budi sigurna da cu ja uspjeti u svojoj namjeri. "-nasmijesio se i krenuo prema vratima.
,, Ti ne budi tako siguran u to jer se to nece dogodit. "-zalupila sam vratima kad je izasao.
Zakljucam vrata i uzmem hranu i pice iz kuhinje te odem gore i zakljucam se u kupaonicu. Neka me vise nitko ne ometa!......
Polako otvaram oci. Zasto ne cujem budilicu? Oh, mozda jer je 08:30h! Imam tri propustena poziva od Juana i pet od Lilly. Ubit ce me.
A briga me stvarno. Nemamo nista za danas. Ili imamo... Sastanak u 8h. Gotova sam.
Pokusavam se pozurit sto vise mogu samo da sto prije stignem. Obukla sam se i sad se sminkam, a u medjuvremenu zovem Juana.
,, Gdje si ti? "-zabrinuto je pitao, ali mozda je bio malo ljut.
,, Zaspala. Zavlaci Lilly, doci cu do 09:30, valjda." - rekla sam smireno, a ludila sam ustvari, ne mogu vjerovati da mi se ovo dogodilo.
,, Nisam ni ja jos bio tamo, cekam tebe. Zvala me, ljuta je. Cekaj me, sad cu doci." - rekao je i izasao iz prostorije, cula sam vrata.
,, A sta cemo im reci? Posumnjat ce." - zabrinuto sam rekla.
,, Napravit cu dramu jer si ti zaspala, malo cemo se posvadjati pred njima... Mislim da je to dovoljno dobro. "-bezbrizno je odgovorio.
,, Okej, cekam te. "-rekla sam i brzo poklopila.
Brzo sam bila spremna i uzimala svoje stvari i kad sam obuvala cipele, dobila sam poruku u kojoj je napisao da je stigao.
Potrcala sam prema vratima i provjerila jesam li sve uzela, a onda kad sam se u to i uvjerila, izasla sam van.
Brzo sam usla u auto i povezala se, a on jos nije krenuo. Zacudjeno sam ga pogledala.
,, Nisam cuo ni jedno "volim te", "pusa" ili slicno. "-pogledao me ljutito, folirao se, naravno, na sto sam se nasmijala. Morala sam to napraviti jer inace sigurno ne bi krenuo i bili bi oboje ubijeni.
,, Jel to dovoljno?" -pitala sam.
,, Ne, ali nadoknadit cemo. "-rekao je i upalio auto.
,, Ma ti si lud." - nasmijala sam se.
,, Znam. To je zbog tebe." - odgovorio je sasvim ozbiljno. Presmijesan je.
,, A sta se ti smijes? Ubit ce te Lilly, a i mene zbog tebe. Vidis kako mene nije strah sebe uvalit u nevolju zbog tebe. "-nastavio je blebetati.
,, Ma sunce moje... "-rekla sam pokusavajuci ga usutkat i poljubila sam ga u obraz.
,,Ali ozbiljno sad, nemoj vise nikad zaspati. Jako je ljuta. "-rekao je sad vec mrtvo ozbiljno.
,, Nadam se da necu. Zvuk mi je bio ugasen pa nista nisam cula."-objasnila sam.
,, Zasto?" - zacudjeno je pitao.
,, Ma, navecer sam bila u kadi, a onda sam odmah poslije zaspala." -odgovorila sam.
,,Bez mene? "
,, Naravno. "-odgovorila sam na sto je napravio onu uvrijedjenu facu.
,,To moramo promijenit. Ne svidja mi se to. "-odlucno je rekao.
,, Kako? "-pitala sam.
,, Ne spavas sama veceras." - odgovorio je na sto sam se opet nasmijala.
,, Dobro." - rekla sam i taman smo stigli.
,, Ali ne salim se. "-napomenuo je.
,,Ne sumnjam u to." - rekla sam i izasli smo iz auta i otisli unutra. Bog nam pomogao da nas ne ubiju!
ZELIM CUTI KOMENTARE!Evo novi nastavak! Uzivajte! Uskoro sljedeci nastavak!
YOU ARE READING
Voices of Love || Croatian - ZAVRSENA
Fanfiction14.08.2018. #19 Croatian ❤️❤️ Sta kad se pronadju jedan zgodan, ali pomalo umisljen i arogantan, i jedna lijepa, ali tvrdoglava i bezobrazna?