ГТ на Бел
Очите ми се отвориха, когато чух тежко викане от коридора. Дръпнах завивките нагоре, щом забелязах, че голият ми гръден кош е открит. Бях чисто гола. Шок обля съзнанието ми преди събитията от отминалата нощ да се завърнат. Захапах устната си, когато се сетих за Хари.
''Тейлър преиграваш!''
Бързо седнах, хвърляйки завивките настрани. Гласът на Хари беше дошъл от коридора. Обух си гащичките (които намерих захвърлени в ъгъла на стаята) и грабнах тениска, която Хари беше оставил. Kраката ми стъпваха леко по пода, ходейки към вратата, правейки викането по-силно.
''Тейлър не ходи там!''
Когато се пресегнах за дръжката на врата, тя полетя отворена към лицето ми. Стоях там с леко отворена уста. Очите и се разшириха при вида ми преди да погледне през рамото си.
''Х-Хари'' проговорих тихо.
Тейлър ме погледна и се изсмя.
''Предлагам ти да напуснеш. Той не си заслужава.'' Тя ми прошепна преди да се обърне и да затръшне вратата след себе си.
Очите на Хари не изпускаха моите. Просто стояхме там. Обърнах се и тръгнах да си търся нещата. Събрах ги набързо и се обърнах обратно, опитвайки се да се измъкна бързо. За нещастие Хари блокира изхода ми.
''Бел чуй ме''
''Спести си го Хари!'' Казах през стиснати зъби преди да се избутам през него, запътвайки се към входната врата.
''Било е само една нощ, Бел.'' Това беше всичко, което се въртеше в главата ми. Прокарах ръка през косата си, подърпвайки заплетените краища. Никога повече няма да ходя по клубове.
Бързайки по коридора към вратата, се стреснах, когато чух Хари да ме вика. Игнорирах го. Достигайки вратата аз я отворих и замръзнах на мястото си. Там стоеше огромен мъж. Тялото му беше крайно добре сложено. Той стоеше там повдигайки веждите си към мен. Мъжът носеше черна мъхеста чанта в едната ръка, а другата беше сложил в джоба си. Хари притича до врата и дръпна китката ми, втренчвайки се в човека преди да проговори.
''Дай ми минутка?'' Хари попита.
Странният мъж кимна и се обърна, отговаряйки на обаждане. Хари ме издърпа вътре, затваряйки вратата.
''По дяволите, Бел. Чуй ме, като ти говоря.'' Oтскубнах ръката си от хватката му. Не съм дете и нямам нужда от мъж, който току-що срещнах да ме третира като такова.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I don't share
FanficИма едно нещо, което не харесвам и това е споделянето. Някога да сте чували за Хари Стайлс? Е, една нощ в клуб се превръща в една нощ с господин Стайлс. Само да знаех колко по-различен е живота му зад затворени врати... Това е нашата история как ние...