Multi Medya | Min Yoongi
#bangtansonyeondanYoungForever
21.06.2018 💫
▪▪▪
Elimdeki içki şişesini tekrardan kafama dikleyerek yüzümü buruşturdum.
Bugün sınırımı aşırı derece de aşmıştım ve hala içiyordum.
"Bayılana kadar içeceksin, değil mi?"
Uğultu şekilde kulaklarımda yankı yapan sesi ve üzerimdeki gezinen bakışlarıyla hala varlığını yanımda sürdüyordu.
Gereksiz.
Baygın bakışlarımı onun kısık siyahlarına çevirdim.
"Sana ne?" Kelimeler dudaklarımdan saçma sapan bir şekilde çıkmıştı. Sarhoşluğun etkisiyle ağzım yüzümün yayılması çok normaldi tabi...
"Git."
Yanımda durmasını istemiyordum. Hele ki sarhoş ve kendimi taşıyamayacak kadar savunmasız bir şekildeyken. Zihnim yerindeydi ama bedenimi kontrol edemiyordum.
Gözlerimin önünde beliren alaylı gülüşü ile ellerini iki yana açtı.
"Burası benim yerim. İstiyorsan sen gidebilirsin tabi..."
Şerefsiz. Şerefsiz. Şerefsiz.
Evet tam olarak böyleydi.
Elimdeki bitmiş içki şişesini masaya doğru firlattım ki şişenin kalın olmasından dolayı kırılmamıştı.
Ne yazık.
Baygın gözlerimi devirerek, bir elimi deri koltuğa bastırarak yardım alıp ayağa kalktım.
Kalkmam ve dengemi kaybetmem saniyeler bile sürmemişti. Ben yere yapışmayı beklerken, yoongi'nin kolumdan tutup çekmesiyle kucağına düşmem bir olmuştu.
Hayır yanlış duymadınız, şuan kucağında oturuyordum.
Hala yüzünde varlığını sürdüren alaylı gülüşü ile, önüme gelen saçlarımı geri itikledi.
"Oysaki cümlemi, 'gitmeyi becerebilirsen git' diye tamamlayacaktım."
Sözleri artık kulaklarımda uğultu haline dönmüştü.
Başım zonkluyordu.
Uykum vardı.
"Eko iyi misin?"
Gözlerimi kısarak yakınımdaki yüzünü süzdüm. Yüzü bulanıktı.
"Bırak be-"
Sözümü tamamlayamazken, kapanan bilincimle artık hava da tutmakta zorlandığım kafamın öne doğru düşmesine izin verdi.
Min Yoongi Bakış Açısından:
Kafası göğsüme düşerken kaşlarımı çatarak, elimi çenesine koyup kafasını kaldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀʟᴛıɴ ᴠᴜʀᴜş || ᴍʏɢ
FanfictionBen sadece, sinsi çevik ve zeki bir dolandırıcıyım. Aslında ben sadece günaha düşmüş bir kız çocuğuyum... Bir adamın, en ihtişamlı detayın da takılıp günaha düşmüş bir kız çocuğuydum. ©️20180314 |