M Countdown [8]

120 10 39
                                    

On tonight's episode of M! Countdown, we have performances by White Queen, Black King, and 4Clover. We also have the debut stage of new girl group, Dahlia, and a special performance by Sirius and Radiance. Also, we say goodbye to co-ed group, Phoenix and beloved girl group, MUSE.

Phoenix Goodbye Stage

Dahlia Debut Stage

Glass Bead

(Umji = Hyejin, Eunha = Olivia, Yuju = Maya, Yerin = Haeyeon, SinB = Heeji, Sowon = Kyle)

Pit a Pat

(Solbin = Hyejin, Yujeong = Olivia, Soyeon = Maya, Haein = Haeyeon, ZN = Heeji, Yulhee = Kyle)

Black King

(Johnny = Winwin, Zayn = Jaehyun, Hakyung = Haechan, Ash = Yuta, Jin = Taeil, Taeyong = Taeyong, Dohwan = Mark)


4Clover

Whistle

Boombayah

(Jennie = Oaklyn, Lisa = Minnie, Jisoo = Sterling, Rose = Lana)

Radiance Special Stage

Aloha

We Like

(Roa = Mich, Nayoung = Scarlett, Kyla = Kat, Yehana = Suyin, Eunwoo = Rose, Rena = Gold, Xiyeon = Haeryung, Sungyeon = Kassy, Kyulkyung = Tasha, Yuha = Byeol)

White Queen

Day By Day

(Hyomin = Zie, Jiyeon = Kreisha, Areum = Lilo, Eunjung = Anastasia,  Boram = Olivia, Hwayoung = Sumi, Soyeon = Yui, Qri = Chelsea)

Sexy Love

(Hyomin = Zie, Jiyeon = Kreisha, Areum = Lilo, Eunjung = Anastasia, Boram = Sumi, Soyeon = Yui, Qri = Chelsea)  

Sirius Special Stage

I Smile

(Sungjin = Soohyun, Jae = Minhyuk, Young K = KJ, Wonpil = Dae, Dowon = Myunghan)

MUSE Special Stage

TT

Knock Knock

(Nayeon = Suyin, Momo = Tasha, Mina = Mich, Sana = Haeryung, Tyuzu = Byeol, Chaeyeon = Gold, Jihyo = Kassy, Kat = Dahyun, Jungyeon = Scarlett)

Galaxy Entertainment Live PerformancesWhere stories live. Discover now