“ASSSLLLIII HADİ KALK ARTIK OULA GEÇ KALDIN SAAT 8 OLDU !!!!!! “
“Anne ya 15 dakika daha . “
“GEÇ KALDIN DİYORUUUMM . “
*DİYOOSUUUNN*
“Tamam ya kalkıyorum. “
Annemin bağırışlarıyla kalktım hayatımın özeti bu olm.
Saatin 8 olduğuna emin olmak için komodinin üstünden telefonumu aldım.
Ohaa 6:30’mu *o* . Annem iyice uçmuş ya la . Neyse bu kadar erken kalkmanında bir avantajı var heralde . Hehehe .
Duşa girip hızlı bir duş aldıktan sonra vücudumu kremledim ve duştan çıktım . *NİVEA DUŞTA VÜCUT KREMİ* Reklam yapma amk iç sesi -_- Annemle aldığım dizimin bir karış üstünde biten okul eteğimi ve bana birkaç beden büyük gelen gömleği üzerime geçirdim . Birkaç beden büyük dediysem içinde de boğulmadım yanee . Neyse bence gayet hoş oldum. Uzun saçlarımı kurutup düzleştirdikten sonra açık bıraktım ve mutfağa indim . Annem yeni okulumun ilk günü olduğu için olsa gerek kahvaltı hazırlamıştı .
Bİ DAKİKA
BEN DOĞRU MU SÖYLEDİM
ANNEM KAHVALTI HAZIRLAMIŞ. *0*
(•_•) <) ) / \ Oyana da buyana da (•_•) ( (> / \ Salla (•_•) <) ) / \ Evir çevir gıvır çevir salla
Ağzıma birkaç tane sosis depiştirdikten sonra evden çıkmak üzereyken çantamı hazırlamadığımı fark ettim.
“ANNNEEEĞĞ ÇANTAM NERDE BENİM YA “
“NEREYE KOYDUYSAN ORDADIR. “ Sağol ya çok yardımcı oldun beybisi -_- ******************* Odama daldığım gibi çantamı aramaya başladım. Çantam nerede olabilirdi ? Bir çanta çalışma masasının üstünde ya da kapının yanında olmalıydı , hani hiç olmazsa sandalyeye asılı olmalıydı. *PASAKLI DOMUZ NİHAHAHA* Kapa sesini iç ses. Yerdeki eşyaları, dağınık kitap ve defterleri, kalemleri,resim çantasını,yere düşen battaniyeyi;hepsini kaldırdım fakat bulamamıştım.*O KADAR DAĞINIK OLURSAN TABİ BULAMAZSIN* Lanet olsun sana iç ses. *DIĞĞ DIĞĞII LANET OLSN BU HAYAT LANET OLSUN BU SEVGİ .S* Allah belanı versin iç ses. İç sesime söverken kitaplığın kenarındaki çantayı gördüm . Aradığın bir şeyi bulmak ne güzel bi duygu lan .s Bugün ilk gün olduğu için sadece bir defter ve birkaç kalem koymam yeterli oldu . Çantamı taktım kaykayımı aldım ve annemi öptükten sonra dışarıya çıktım. Okul – ev arası çok uzak olmadığından kaykayla gitme kararı aldım. Kulaklıklarımı taktım ve Eminem – I’m not afraid dinlemeye başladım.
OMG! Bu okul kocaman bu okulsa benim eski okulum ne ha ?
Okula girdim ve soluğu müdürün odasında aldım . 10-B sınıfında olduğumu ve ilk dersin matematik olduğunu öğrendikten sonra sınıfı aramaya başladım. Kapıyı tıklattıktan sonra “GİİRRR “ sesini duyunca sınıfa girdim. Bazı öğrenciler dersi dinliyor bazıları ise kendi halinde takılıyordu. Öğrencilerde göz gezdirirken Doğukan’ı görmemle gözlerim faltaşı gibi açıldı . Bir süre tır farı görmüş davşaan gibi donup kaldım . Doğukan eski sevgilimdi onu hala seviyorum . Ailesi yüzünden Marmaris’e gelmek zorunda kalmıştı . Şimdi ise tam karşımdaydı aynı sınıftaydık beni görünce gülümsedi ama şaşkınlığımdan karşılık veremedim . Öğretmene döndüm. Öğretmen bana gülümsedi ve ; “Sen yeni öğrenci olmalısın hadi arkadaşlarına kendini tanıt . “
*NİEEE BENİM SUÇUM NE BU APTAL ÖĞRENCİ SÜRÜSÜNE NEDEN KENDİMİ TANITACAĞIM Kİİ *
“Merhaba arkadaşlar ben Aslı Koçak . Buraya İstanbul’dan geldim. “ Öğretmene döndüm ve ; “Bu kadar yeterli mi hocam . “ dedim. Öğretmen onaylayarak başını salladı . Birkaç tane boş yer vardı ama müzik dinlemek için en arka sıra idealdi. Baktığımda sadece en arka sıra boştu . *AYY EM VERİİ LAKİ BİÇIZZ * He iç ses ondan . İç sesimle boğuşurken birden sınıf kapısı tıklatıldı.
“GİİİİİİİİİİİRRR.“ diye cırladı matematikci . OHA ! OHA ! OHA! OHA ! Sınıfa bir meteor geldi :3 Sınıfa girer girmez en arka sırada beni görünce sert bir bakış attı. Ona en donuk ifademle baktım ve bir ön sırama oturdu . Dersin ortalarında arkasını döndü ve ; “Birileri yerimi işgal etmiş . Ha ? Buralarda yenisin sanırım kimse benim yerime oturamaz . “ dedi oturamaz kelimesini bastırarak . Altında kalıırmıyım . Tabiî ki hayır “Tapulu malın mı ? “ dedim bir anlık cesaretle. “Bak , yeni sanırım burada işlerin nasıl işlediğini ve kiminle konuştuğunu bilmiyorsun . Yeni geldiğin için sabrediyorum ama bir daha bu şekilde konuşursan külahları değişiriz. “
“Her neyse . “ diyerek geçiştirdim . Konuşmak istemiyordum .
Dersler çok hızlı geçtiği için olsa gerek şu an öğle yemeği vakti gelip çatmıştı.Sabah çok yemediğimi düşünerek kantine gittim. Kantinden kahve kulağımda kulaklıklarımla müzik dinliyordum . Birden öküzün biri bana çarpınca ikimizin de üzerine kahve döküldü . Kafamı kaldırmamla sarışın mavi gözlü meteoröküz çocuğu görmem bir oldu . Bana sinirle gözlerini dikmişti .
“Önüne bak ufaklık . “ dedi aşırı dercede alay içeren ses tonuyla .
“Bana çarpan sensin zeki şey . “ dedim dudaklarımı büzerek ve zeki kelimesini vurgulayarak .
“Bana bir daha bir şeyler ima etmeye çalışırsan … “derken
“NOLUYOR LANN“ diye bir ses gürledi .
Kafamı çevirip kimin olduğuna baktığımda . Ağzım bir karış açık kalmıştı . Gelen ……
***************************************************************
EVET ARKADAŞLAR BU BENİM İLK KİTABIM :) DESTEK OLURSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM. YAZIM YANLIŞI VARSA ÖZÜR DİLERİM HENÜZ ACEMİ BİRİYİM *-* kİTABI EĞLENCESİNE YAZIYORUM . HERNEYSE ÇOK UZUN ŞEYLER YAZMAYA ÜŞENİRİM. UMARIM GÖRÜŞÜRÜZ :) BİLGİNİZ OLSUN DİYE SÖYLÜYORUM BU KİTABI ARKADAŞIM İLE BİRLİKTE YAZIYORUZ :3 İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ.