.

28 6 0
                                    




Ah nu stiu ce se întâmpla .
De ce compar oamenii ..???? Nu ar trebui ..
De ce ma gândesc la trecut și la toate lucrurile de atunci când am prezentul care ar trebui sa ma facă fericita ?
De ce plâng pentru ca îmi e dor de EL când eu am fost cea care a hotărât sa pună stop?
De ce ma gândesc tot Timpul la EL  ?
De ce trebuit sa ma văd cu el ?
De ce ... nu înțeleg ..
ne-am futut mintal reciproc . Ne-a fost dor amândurora . Ne-a fost dor de noi... de glumele noastre idioate specifice ... de râsetele noastre.. de răutățile și pick-up line-urile noastre  .. de " CE IDIOT EȘTI STAI CUMINTE" ... de toate ... personal mi-a fost frica . Frica de ce ? Frica de EL . Îmi era frica ca nu ma voi putea controla dacă il văd . Și așa i-am evitat privirea și am păstrat distanța. Iar când m-a luat in brațe am zis ca "Doamne da-mi puterea sa ma desprind pentru ca nu pot sa mai stau așa fără sa îmi pierd controlul . "  i-a fost dor . Ii e dor . Ne e dor . Ce pacat ca toată lumea a fost și e împotriva Noastra . Ar fi putut fi frumos . Dar.. nu ne vom uita unul pe celălalt . Vom respecta promisiunile făcute . Voi termina carnețelul de scris cu mesajele de la EL . Pana la urma.. prima iubire nu se uita niciodată,nu?





Vreau sa se termine tot .

MADNESSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum