one shot

4K 224 368
                                    

Harry zchodzi ze sceny, prosto w ramiona swojego męża, będąc pochłoniętym w cieple i miłości Louisa.

– Ty, moje kochanie, byłeś wspaniały tej nocy. Podrygując i wyglądając tak pięknie w twojej spódniczce – szepcze Louis do ucha Harry'ego i młodszy mężczyzna drży delikatnie. Rzecz w tym, że Harry kocha nosić spódniczki, sukienki i trochę makijażu od czasu do czasu. Kocha bycie trochę bardziej kobiecym. Ale zazwyczaj robi to na osobności.

Kiedy nadal byli w One Direction, ich management dosyć jasno wyraził się, że pod żadnym pozorem nie może pokazywać fanom swojej kobiecej strony. Wielcy szefowie byli przekonani, że bez wizerunku Harry'ego jako kobieciarza, fani opuściliby ich i kosztowałoby to dużo pieniędzy. Z tego względu, Harry przez lata musiał ukrywać swoje prawidzwe oblicze, pozwalając sobie na nie tylko w otoczeniu osób, które kochał: jego rodziny, najbliższych przyjaciół oraz, oczywiście, jego wspaniałego męża – Louisa.

Louis jest dla Harry'ego wszystkim. Od samego początku (kiedy zastał Harry'ego w łazience w domu X-Factora, mającego na sobie tylko czerwone, koronkowe majteczki), Louis wspierał go i nawet zachęcał przez kupowanie mu małych podarunków, pomadek, maskar, ładnych, koronkowych majteczek, pięknych koszuli nocnych i tym podobnych, ilekroć musieli spędzić czas oddaleni od siebie. Ale także kiedy byli razem, tylko dlatego, że mógł i chciał rozpieszczać swoje kochanie.

Teraz, kiedy zespół jest na przerwie i każdy zajmuje się swoimi indywidualnymi projektami, Harry jest pod nowym managementem i w końcu może być prawdziwym sobą. Razem z Louisem spędzili godziny dyskutując o tym, jak zrobić to w najlepszy sposób, aby nie zrazić do siebie fanów. Uznali, że najlepiej zacząć powoli i pnąć się w górę. Właśnie dlatego Harry zakładał przeróżne, cudowne garnitury na swoich koncertach. Czasami były różowe, czasami były błyszczące. Jeden z ulubionych garniturów Harry'ego miał spodnie z wysokim stanem i obciętą marynarkę, która pokazywała jego tyłek. Fani nie robili nic innego niż wspieranie go przez cały czas. Zabierali tęczowe flagi na każdy koncert i robili akcje koncertowe, w trakcie których arena rozświetlała się w kolorach tęczy podczas piosenek. Harry nie mogł być szczęśliwszy.

Tej nocy nastąpił kolejny przełom. Na występ w Glasgow, Harry postanowił założyć kilt. To jest tak blisko noszenia spódnicy lub sukienki na scenie, jak Harry kiedykolwiek był. To było cudowne uczucie, tańczyć i podrygiwać wokół sceny w kilcie. Pokochał to i wygląda na to, że fani także. Uwielbiał żartować z fanami, mówić im, że szukał wymówki aby założyć ten strój przez długi czas i pokazywać im kawałek uda podczas tekstu "nie mogłem zabrać Cię do domu, do matki, gdy miałaś na sobie tak krótką spódniczkę".

Kiedy Harry schodzi ze sceny, czuje się trochę przytłoczony tą całą sytuacją. Pozwala sobie być trzymany w ramionach Louisa przez chwilę, po prostu słucha kochanych słów, które jego mąż szepcze mu do ucha. Kiedy emocje trochę ustępują, odsuwa się nieznacznie i całuje Louisa wszystkim, co ma. Chce pokazać mu, jak dużo miłość i wsparcie szatyna znaczy dla niego.

Pocałunek niedługo się rozkręca i Harry czuje, że jest przyciskany pod ścianę. Nagle ręce Louisa znikają pod materiałem kiltu i powoli przesuwają się na tył ud Harry'ego. Przez skórę Harry'ego przechodzi dreszcz ekscytacji i czuje narastające podniecenie w swoim brzuchu. Wreszcie, ręce Louisa spoczywają na pośladkach Harry'ego i ściskają je mocno.

– Niegrzecznie, kochanie. Nie masz na sobie nic pod spódniczką? – pyta Louis, udając, że jest w szoku, kiedy tak naprawdę nie jest zaskoczony, całkowicie świadomy nudystycznych tendencji Harry'ego.

Harry zaczyna mieć zawroty w głowie z podniecenia. Ledwo potrząsa głową na "nie", zanim Louis kontynuuje rozmowę.

– Cieszyłeś się z tańczenia dookoła sceny wiedząc, że jeśli poruszyłbyś się trochę zbyt dziko, twoi fani mogli zerknąć na twój nagi tyłek? Może fani mają zdjęcie twojego uroczego, małego tyłeczka i rozprzestrzeniają je na social mediach teraz, kiedy rozmawiamy. Chciałbyś tego? Czy miałeś nadzieję, że wypnę cię na sofie w twojej garderobie i wypieprzę cię na zabój?

couldn't take you home to mother in a skirt that short - larry one shotOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz