Capitolul 1-Șoc!

34 1 2
                                    

-Natalie,trezește-te! strigă mama la mine.

-Dar mamă,e vacanță..sunt majoră..lasă-mă să dorm! spuse ea somnoroasă.

-Trebuie să te trezești,ai un musafir! și cu acestea spuse mama ei plecă din cameră lăsând-o intr-o liniște apăsătoare.

-Aha..bine,poate aștepta...off...m-am foit înca 10 minute în speranța de a adormii din nou..dar visele mi-au fost spulberate de mama mea dragă țipând de jos.

-Ce vrei femeie?! Acum vin!!

O...unde îmi sunt manierele.Scuza-ți-mă..păi ei bine eu sunt Natalie Castellano și am 22 de ani.Sunt la facultatea de drept și îmi doresc să ajung o avocată renumită.Am părul roșcat,ochii verzi,1.72 înălțime și sunt o fire mai rebelă dar când trebuie să fiu serioasă pot să fiu.

Părinții mei sunt oameni de afaceri foarte importanți și nu sunt mereu alături de mine dar mă iubesc nespus..cel puțin asa cred.Pe mama mea o cheama Melissa Castellano si are 40 de ani și pot să spun că arată foarte bine pentru vârsta ei iar pe tatăl meu îl cheama Armando Castellano și are 45 de ani și se păstrează în formă (ar cucerii orice femeie).Fratele meu Damian Castellano e foarte arogant, egoist și mereu se gândește numai la el (e opusul meu). Ce pot să zic,e Adonis în persoană..are părul brunet,ochii albaștrii și are 20 de ani..iar de corp nici numai zic.

Nu am avut o copilărie tocmai fericită,mereu eu și fratele meu stăteam numai cu bona Amy pentru că părinții noștrii erau plecați în diferite delegații cu afacerile lor. Pe parte materială e adevărat..nu ne-a lipsit nimic..ce pot să zic,stau într-o vilă cu trei etaje..dar nu am simțit niciodată iubirea adevarată a unui părinte. Eu am avut un prieten foarte bun când eram mică de aceeași vârstă cu mine,locuia lângă mine și ne iubeam unul pe altul,dar într-o zii a plecat cu familia lui si nu s-a mai întors..îmi este așa de dor de Daniel..

Să revenim..

M-am trezit cu greu din patul meu pufos și m-am îndreptat spre baie..practic mi-am târât picioarele până acolo. Mi-am facut rutina zilnică apoi mi-am luat lenjeria intimă de culoare neagră din dantelă,o pereche de pantaloni trei-sfert strâmți fiind începutul lunii iulie dorind să merg să îmi fac alergarea de dimineață,un tricou mai larg și în picioare adidași. Mi-am prins părul de culoarea focului într-o coada,mi-am luat mp3-ul de pe noptieră și am coborât jos în speranța de a mânca ceva deoarece stomacul meu începe să se smiorcăie.

În bucătărie am auzit-o pe mama vorbit cu un bărbat total necunoscut..

Ajunsă acolo era...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 12, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

O viață încâlcităUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum