Sabah kalktığımda jimin yanımda değildi merdivenlerden aşağıya inerken bir kadın sesi duydum bireyler konuşuyorlardı yanlarına gittim ve oturdum oha one lan hiçbirşey giymeyeydin daha iyiydi göğüs önden göt arkadan yuh yani ana çok belli estetik olduğu ama hala ne konuştuklarını çözemedim kadın en son "ben kalkıyım" dedi ve uğurladık jimin hemen benim işim var diye çıktı ben onu yalnız bırakırmıyım hemen üstümü değiştirdim ve taksi çevirdim (hala dönüyor kdmdnodmf) hemen binip öndeki arabayı takip etmesini söyledim şirkete gidiyordu şirkette indi ve çabucak toplantı odasına girdi galiba toplantıya geç kaldı aptal şey 20 dk geçti hala ne gelen var ne giden içeriye girsem birileri varsa rezil olurmu yum ki içeriye daldım kimse yoktu ama jimin ve bizim evde ki kız hariç bir konu hakkında konuşuyorlar mı desem yok sa kadın bir taraflarını göstermeye çalışıyormuş desem bilemedim jimin hiç oralarına bakmıyo kimin aşkısı be tabiyki benim herneyse tam gidiyim derken başım döndü ve karanlık...
jimin'in ağzından
Sert bir ses geldi sanki yere yapışma sesi kapıya baktığımda suzy yerde yatıyo hemen yanına gittim ve kucağıma alıp hastaneye götürdüm tahlil falan yaptırdık SUZY'NİN durumu iyiymiş ama şu an ne olduğunu araştırıyorlar
30dk sonra SUZY'NİN AĞZINDAN
Gözlerimi açtığımda bir hastanedeyim etrafıma bakındım jimin vardı benüm uyandığımı görünce hemen toparlandı ve içeri o sıra doktor girdi ve o güzel ve anlamlı sözleri söyledi HAMİLESİNİZ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
zoraki evlilik park jimin
FanfictionOffff anne ben başka birini seviyorum istemiyorum ben o herifi yalvarırım yaaaa neee beni depoya mı kapatıyorsun hayır olamaz😑😑