"Papa!papa! See what I just got it at school!" Naeun berlari ke arah papanya.
"Yea?" Tuan Choi mengangkat mukanya dari surat khabar.
"See this." Naeun menyerahkan paper examnya dgn hidung terkembang kempis bangga.
"Wow!! It's really your result darling?" Papanya terkejut melihat keputusan peperiksaan pertengahan tahun anak bongsunya.
"Idk papa. Who's the name on this paper huh?" Naeun buat buat keliru.
Tuan Choi menggulingkan matanya.
"Choi Naeun, who the best student in my heart"
"Auch papa!! 💓 that's sweet. And hey why we don't speak in Korean language " Naeun tersengih sebelum mengerutkan dahinya.
"I don't know. Maybe because that girl names Choi Naeun speak in English to me" Tuan Choi tersengih
"K papa k. Papa menang" Naeun buat muka derp.
"Sebab anak papa ni dapat markah full dlm setiap ujian dan keputusan cikgu kata anak papa ni baik sangat dlm kelas.. I will give you present!" Tuan Choi bangun ke arah almari usang yg tidak pernah disentuh mahluk tuhan dlm banglo ni.
Naeun memandang tingkah papanya pelik.
"This for you darling!" Tuan Choi memberikan iphone keluaran terbaru kepada Naeun.
"OMG! Thank you papa ❣ " Naeun mengambil iphone itu dgn tangan terketar ketar.
"Seronok??"
"Ofc why not?"
"Janji jgn riak ok?"
That's something weird Naeun can't do. Hmmm but she just tell his father ofc she can.
Sorry lepas Lilienz power English.. Liliez selalu terguna.COMING SOON;
IPHONE 📱