"ELJÖSSZ VELEM RANDIZNI?"

325 8 1
                                    

Hát igen ezt akkor még rettentően rosszul gondoltam. De még mennyire rosszul. Miután lenyugtattam magam vissza mentem a társasághoz.

-Mikor tudjuk meg, hogy számítasz ránk?-fordult felém Nagyi.

-Augusztusban már tudni fogjátok.-ittam bele a vizembe.

-És meglepetések is lesznek?-nézett rám Szalai a szemöldökét húzogatva.

-Mire gondolsz?-ez már rosszul kezdődik.

-Hát esténként egy kis öltánc az edző nénitől, vagy sztriptíz show?

-Szeretnél továbbra is válogatott keret tag lenni  esetleg szeretnél búcsút venni a címeres meztől vagy az apaságról szeretnél lemondani?-mosolyogtam.

-Azt hiszem a válogatottban szeretnék maradni.-hőkölt hátra.

-Aha, akkor azt hiszem be is foghatnád és hanyagolhatnád az effajta kérdéseket, mert a két hetes edzőtáborodat úgy megkeserítem, hogy egy életre elmegy a kedved a focitól, de még az is meg fog rémiszteni, hogy a kispadra leülj.-mondtam egy angyali mosoly kíséretében.

-Te nem is vagy olyan angyali belülről, mint amennyire a külvilágnak mutatod.-nézett rám halálra vált tekintettel.

-Hát igen. Mesikével vigyázni kell.-kacsintott Szalára barátosném. Ez hülye. Esküszöm.

-Ezt én is alá tudom támasztani.-mondta a kisebbik Lovrencsics. Kérdőn nézett rá mindenki.

-Tényleg? És még is honnan?-vontam fel a szemöldököm. Megrántotta a vállát és csücsörített egyet. Megforgattam a szemem és Lia felé fordultam.

-Lia mi a kedvenc meséd?-kérdeztem a kislányt.

-A Dóra a felfedező, de Mesi ki jössz játszani velem meg Focival?-nézett rám nagy szemekkel.

-Hát persze.-keltem fel mosolyogva. A kislány megfogta a kezem és a kutyusomat maga után hívva kimentünk a hátsó udvarra. Megkerestem Foci labdáját és oda adtam a kislánynak, aki erre eldobta.

-Vissza hozza?-nézett rám.

-Hát ha mondod neki.-rántottam meg a vállam.

-Foci hozd vissza!-kiabálta a kislány.

-Ne sikíts.-hallottam meg egy hangot, majd két kar fonódott a derekam köré.

-Balázs?-kérdeztem halkan.

-Hm?-mormogta a nyakamba.

-Mivel próbálkozol?-döntöttem a fejem a mellkasának.

-El nyerem a szívedet.-húzta végig az órát a fülem mögötti érzékeny ponton.-Csak annyit mondj, hogy jól csinálom-e?

-Azzal mire megyek? Túlságosan elbíznád magad, azt pedig nem szeretném.-miközben beszéltem hozzá, ujjaimat levezettem a combján.

-Megőrjítesz.-lehelete égette a bőröm. Ellépett tőlem és leült a lépcsőre. Mellé ültem és a vállára döntöttem a fejem. Hatalmas kezei a combomra csúsztak és azt kezdték el simogatni.

-Lehet nem kéne.-toltam el a kezét.

-Eddig nem volt ellenedre.

-Balázs én szeretnélek behívni a válogatottba.

-És ennek mi köze kettőnkhöz?

-Az, hogy válogatott játékossal nem akarok viszonyt, nehogy azt higgyék, hogy keverem a magánéletem a munkával.

-Eljössz velem randizni?-nézett rám. Mi van?

-Balázs...

-Még nem lettem behívva. Sőt ha úgy lesz én nagyon szívesen lemondok a válogatottról csak, hogy veled lehessek.-közelebb húzott magához és hatalmas kezeit az arcomra simította.

A PÁLYA SZÉLÉNDonde viven las historias. Descúbrelo ahora