bab9-rampas

98 4 0
                                    

Kringgg~
Aeris p.o.v

    Yayy loceng dah bunyik masa untuk
balik...cepat-cepat aku simpan buku nak cepat balik malas nak hadap beruk beruk sekalian.."Yang ~ingat tAk plan kita nak dating nanti" Ellan bejalan menuju ke arah seraya meranhkul bahu I lah sngat..
   "Bila masa pulak aku nak setuju dengan cadangan kau tu." Kami berjalan menuju ke meja Adi sambil guna isyarat mata bawa dia keluar kelas."Lah please lah sayang hangout tak lama je please??please please??" Tak tahan aku dengan rayuan dia yang menggetarkan jiwa tu "ha ye lah jom..Adi kau ikut aar kitorang jum?" Adi dengan muka annoying dia hanya mengangguk..langkah diaturkan menuju ke tempat yang ingin dituju dengan gelak tawa sembang sembang mak cik onies   kitorang..Aku...Gembira..ini lah yang aku nak selama ni..bahagia bersama orang yang aku cinta sayang kawan annoying plus sewel yang aku cinta dan sayang dan family yang watak tak berapa nak hidup dalam ni..this is my happy ending story..THE END~

RAYSHA MERAK P.O.V

Lepas sahaja loceng berbunyi terus sahaja buku aku simpan ke dalam beg yang bergambar ahli member seventeen sayang aku ni..mata sedari tadi tak ku kalihkan Dari memandang figura yang datang menuju ke arah perempuan acah diva hots recik hawau tu seraya merangkul kan tangannya ke bahu gadis yang di mention kan tadi..Aku..jeleous sebab dulu aku pernah tercrush dengan Ellan..tapi time tu aku dah berpunya so aku ingat nak lupakan aje dia memandangkan boyfriend aku pun apa kurangnya handsome but kalau dibandingkan kan ellan lagi hensem..
   Sekarang hubungan aku dengan si Beruk a.k.a Aswad Pattahah Amiiinn dah berakhir yelah sebab dia cadang nak kahwin dengan si hakak Fattzufa
..so guys..haruskah aku rampas kembali ellan..di saat aku sudah berpunya dia mulai mencintai..disaat aku sudah tidak dimiliki kini dia pula sudah ada yang punya*ayat ni main hantam seja*..aku pun seorang yang pantang melihat lelaki kacak a.k.a si merak mata keranjang mata duitan gitu..Nenek aku kata..kalau suka kat orang tu kita kena fight untuk miliki dia cuba tanya dia mana tahu dia nak?dari ekoran mata Elan dapat ku tahu masih ada sedikit perasaan dia trrhadap aku yang cantij ni malah kalau dibelah hati dia tu dapat dilihat nama aku yang terukir indah di batu nisan puii aaar..di hati tak cantik nama kau kalau terukir di batu nisan lagi ngam lawa gitu ...
   okay raysha come on..kau masih lagi ada peluang nak rampas kembali crush kau yang pernah confess kat kau but kau tolak APA bodoh sangat kau ni ray..patutlah orang gelar kau merak sebab kau tak pernah hargai peluang depan mata..kau boleh je pakai dua laki sekali gus takpe kau boleh rampas kembali beliau he he lagipun dorang couple yang tak berapa nak bahagia je pun bukan kahwin jepun vs ??? Entah tak ingat tapi haritu aku tengok main bola tu jepun gol-2 or 3 then aku terus masuk tido...OK OK stop balik topik asal sebab kita dah jauh sangat melencong..
   Ye raysha Irdinna kau kena kuat ini dugaan je dorang couple..eeee guyss can you imagine that if dorang atas pelamin??eeuwwww langsung tak serasi bagai pinang dibelah dengan kapak aku tengok lainlah kalau aku jadi pasangan Adrellan mesti sesuai ehem heem     
               'We Got Married'

               Adrellan Hakim
                          ❤
                 Merak Raysha
           Anakk Pak Merakkk

Pengapit:Pattahah Amiinn&Ling ling lang ling a.k.a ajim
Pengacara:Delisha Hannah

Woowwww dah cun dah tu and mak andam ofcoz la kak papaiz Dan pepeyoon kite yeaayyy!!ofcoz time aku atas pelamin nanti cantik cantik belaka kalau boleh kalah bidadari gamaknya ayuwww so shweet takpe takpe harini aku akan biarkan ni kali terakhir kau bahagia Melisa next time Ellan tu aku punya dan aku akan gantikan kebahagiaan kau jadi penderitaan selama ni kau selalu dibanggakan orang aku tak dipandang langsung..lepasni wajah ceria kau tu akan menjadi muram macam mati laki memang pon but bukan mati lebih kepada dirampas you all heyyy ni Mona lah ni Ramona,Ramona yang gila dalam penjara tapi dah lepas you guess?sape kenal I?I will racun you seperti mana i racun mak I makcik Gayah..Anak aku ni akan aku anggap seperti anak aku dan ellan dan kami anak beranak akan bahagia selamanya hooraayyy this is my happy ending...Iklan...MonaLisa belah kiri muka merlina belah kanan muka Hafif ngam dah tu..mulalah muncul lagu kerna esok masih ada

Oaky sampai disini sis dah takdak idea narr habislah spe yang kenal Ramona tu kuikuii nanti dia bunuh you dengan kejam macam chucky bunuh orang hahahhaa...

Derita Adeliya AirisWhere stories live. Discover now