Words 17

393 74 11
                                    

Ο Namjoon καθόταν σε μια καρέκλα δίπλα από το κρεβάτι της μητέρα του, η οποία κράταγε σφιχτά το χέρι του γιου της . Είχαν περάσει δύο μέρες από τις χημιοθεραπιες της , όμως πονάγε υπερβολικά πολύ , αλλά ευτυχώς ο Namjoon ήταν κοντά της και την βοηθάγε.

Μόλις το αγόρι είδε πως η μητέρα του είχε κοιμηθεί και βεβαιώθηκε ότι ήταν καλά, σηκώθηκε , πήρε το μπουφάν του έφυγε βιαστικά να συνάντηση τον Jimin . Αν και ένιωθε άσχημα που την άφηνε μόνη της , της είχε υποσχεθεί πως η ασθένεια της δεν θα επηρεάσει την ζωή του , χωρίς αυτό να σημαίνει πως το πίστευε. Αλλά ήθελε να πιστεύει πως η μητέρα του ότι ήταν καλά , δεν ήθελε να την φορτώνει με τα προβλήματα του . Δεν ήθελε να τον δει να κλαίει.

Φοβόταν να την αφήνει μόνη της . Φοβόταν πως άμα την άφηνε ίσως δεν την ξαναβλεπε. Βέβαια είχε ζητήσει από τις νοσοκόμες να του στείλουν αν συμβεί κάτι, αλλά και πάλι ανησυχούσε. Ήταν πολύ αδύναμη σωματικά αλλά πολύ δυνατή ψυχικά.

Ήταν το πρότυπο του.

Ο Namjoon κατέβηκε από το λεωφορείο και τότε είδε τον Jimin. Χαμογελούσε και μίλαγε με ένα αγόρι, ένα γοητευτικό αγόρι. Ο Namjoon πλησίασε και χαιρέτησε το χαριτωμένο αγόρι .

Ο Jimin,  μόλις αντικρύσε τα χαριτωμένα λακακια του Namjoon , απέκτησε ένα ακόμα πιο μεγάλο χαμόγελο και πιο έντονους χτύπους στην καρδιά . Αμέσως το αγόρι , μόλις είδε τον Namjoon, αποχαιρέτησε το Jimin και έφυγε.

"Πώς είσαι; Φαίνεσαι κουρασμένος ." Είπε ανήσυχος ο Jimin .

"Λογικά δεν κοιμήθηκα καλά." Απάντησε ο μεγάλος αποφεύγοντας τα μάτια του Jimin . Δεν ήθελε να δει τα πρησμένα μάτια του.

"Ο ύπνος είναι πολύ σοβαρός."

"Εντάξει θα κοιμάμαι πιο καλά." Απάντησε και γέλασε με το μικρότερο. Τότε διαπίστωσε πως το μικρόσωμο αγόρι δεν βρισκόταν πλέον δίπλα του . "Jimin;"

Τον είδε λίγο πιο πίσω να κοιτάει έντονα και χαμένος προς ένα μέρος. Χωρίς δεύτερη σκέψη ο Namjoon κοίταξε στο σημείο που κοιταγε ο Jimin.

Εκεί ήταν o Mark, με ένα αδύνατο μικροκαμωμένο αγόρι , έκρυβε τα αδύνατα χέρια μέσα σε φαρδιά μανίκια . Ο Mark σε αντίθεση με εκείνον ήταν γίγαντας , τοτε έστρεψε ξανά την προσοχή του στον χαμένο Jimin .

Βλέποντας αυτό το θέαμα ο Jimin αρχισε να ξανά ζει όλες αυτές τις στιγμές που ο Mark τον χτύπαγε, το ποσό βίαια του συμπεριφερόταν. Ξανά ένιωθε το πόνο. Τα σημάδια σε όλο του το σώμα, τις μελανιές που είχε. Ένιωθε τα πόδια του να τρέμουν, θα έπεφτε , αλλά τότε όλα τα μαύρα γεγονότα του παρελθόντος έγιναν σκόνη.

𝐂𝐔𝐏𝐈𝐃 𝐒𝐂𝐑𝐄𝐖𝐄𝐃 𝐔𝐏∥ bts ✔حيث تعيش القصص. اكتشف الآن