ELEVEN🎶

41 3 0
                                    

"Huwaa!! hyung Tae rindu gila kat hyung!!" jerit V sambil berlari ke arah Got7.

Kemudian V memeluk JB..

"Eh eh..anak siapa ni..sesat ke tetiba peluk aku ni" kata JB sambil menolak badan V..

"Sampai hati hyung, hyung dah tak ingat kat Tae ke?" rajuk V sambil memuncungkan mulutnya..

Bayang kan V buat muka mcm tu..agak² mcm mna rupanya ye? buruk ke acaner?😂..

Mereka semua meneliti betul² muka V, kemudian Mark pon tetiba kata..

"Ouh..laa ni Tae ke..lain dah kau sekarang ann"

"ye ke? lain yg mcm mna tu? nmpk lagi hensem ekk?" sempat lagi tu 😒.

"Eh hyung jgn nak perasan ekk..kook lagi hensem dari hyung tau" Jungkook tak nak kalah..

V hanya mencebik..

"Ni Tae anak ajusshi Kim tu ke? yg perangai serupa alien tu ekk? soal Jackson..

" Yg dulu suka sgt tgk citer alien sampai dah terbawak² ikut perangai alien tu ekk?" sambung Bambam..

"Apa hyung ni..sampai hati cakap Tae ni alien..ish jdjdijdksmdjjkejdiejhduwksjshudjsj" tu dia keluar dah bahasa alien dia..

Yang lain hanya be like..

"Ha betul lah tu , dia saeng aku..eh korang ingat aku lagi tak ni?" tanya Suga.

"Eh mestilah..hmm sebenarnya ingat² lupa je laa..ye la memasing muka dh nmpk lain dah" kata JB sambil menggosok belakang tengkuknya bersama sengihan..

"Alaa tak pe..nnti ingat laa tu.." kata Seongwoo yg dari tadi hanya diam sahaja..

"Oppa , bogoshippo" kata Eun Ri pada Mark..

"Eh, ni siapa pulak ni..hadoii mcm² dugaan betul lah bila sampai sini" rungut Mark..

"Oppa dah tak ingat Eun Ri dah ke? Naneun Kim Eun Ri" kata Eun Ri dgn menyebut nama penuhnya untuk mereka mengingati semula siapa dia sebenarnya..

"Laa Eun Ri ke?" kata Mark setelah mengingati semula siapa Eun Ri..

"Eun Ri mana ekk?" tanya Youngjae sambil menggaru kepalanya yg tidak gatal..

"Alaa Eun Ri laa..tak kan korang tak ingat kat budak ni kot..alaa ni anak ajusshi Kim jugak laa..saeng BTS..alaa yg dulu suka sangat menyendeng kat aku" terang Mark..

"Ouh budak tu ke..laa dah besar dah Eun Ri..makin cantik laa" kata Jr.

"Ehem ehem, kitaorang ingat tak?" tanya Ha Ae mewakili rakan Mujigae7 yg lain sambil berdehem..

"Eh jap² ni semua budak² Mujigae7 ke?" tanya Yugyeom meminta kepastian..

"Ha ye laa..diorang ni laa Mujigae7..teruk gila korang punya ingatan ni sampai budak² ni pon korang tak ingat dah" tu dia keluar dah ayat pedas Sungwoon..

Semua ahli Mujigae7 hanya membuat muka kesian..kesian sbb oppa² Got7 diorang tak ingat diorang..

HAHAHAHHA..padan muka (author gelak jahat, keyy jahatnya author nih)

(back to the story)

"Tak de, bukan kitaorang lupa just tak berapa nak pasti sgt diorang ni siapa..ye laa dah lama tak balik Korea kan..so semua benda dah berubah dah..muka diorang pon kitaorang tak berapa nak cam sangat..so harap korang faham situasi kitaorang ni" jelas JB mewakili semua ahlinya..

"Hmm it's okay guys..slow²..i'm sure you guys will remember this kids" tu dia bila Suho sudah speaking😒..

"Oppa² mianhae saeng² Mujigae7, sbb tak berapa nak ingat sgt dekat kamu semua..tak pe nnti oppa² akan usaha ingat awak² semua ye" kata Jackson bersama senyuman sambil menggosok kepala Ha Ae..

[C] OUR FRIENDSHIP  [BTS]Where stories live. Discover now