Sen ve Ben(20)

4.1K 277 33
                                    

Luna, Noel'de onlara katılmayan Neville, Ginny ve Jordan'ı kahvaltı için eve toplamıştı. Ginny'yi işe gitmese bile kimsenin farketmeyeceğini söyleyerek ikna etmişti. Jordan'ın ise zaten izinli günüydü. Ortalıkta dönen kaosa kimse onları karıştırmak istemese de her günleri endişe içinde geçiyordu.

"Kaç kere dedim. İlk Noel'imizi başbaşa geçirmek istedik. Olayların bu derece karışacağını tahmin etmemiştik."

"Zaman kavramı sizin için farklı işliyor olmalı. Bence bir sorun yok."

Luna ve Ginny arayı kapatırken Neville ve Jordan'da serada sadece Noel gecesi elde edilebilen esansları hakkında konuşuyordu. Neville onlara güzel bir düğün hediyesi vermek istediği için Jordan'ın tepkilerini ölçüyordu. Beğenisine göre özel bir hediye hazırlamaktı niyeti.

Luna serayı gören pencereden bir süre onları izledi.

"Draco'yu görmek istiyorum." dedi dalgın dalgın.

"Herm bana Harry'yle sevgili olduklarını söyledi."

"Sonunda ortak garipliklerini kabullendiklerine sevindim." dedi Luna.

Ginny şaşkın bir şekilde ona baktı. Hiçbirinin ihtimal vermediği şeyi kadının uzun yıllardır hissettiğini görüyordu. Aklından sormak istediği soruları geçirdi ama Luna'nın vereceği cevapları da tahmin edebiliyordu.

"Düğünü ne zaman yapacaksınız?" diye sordu Luna.

"Şu karmaşa bir bitse düşüneceğiz. Acelemiz yok. Ne kadar yanlarında olmamıza izin vermeyerek bizi koruduklarını sansalar da sadece sinir oluyoruz."

"Destek olma isteğini sinirlenerek göstermen sevdiğim bir özelliğin." dedi ve gülümsedi. "Bence saçlarını çiçeklerle süslemeliyiz."

"Ne? Şimdi mi?"

"Düğünde. Hatta başının üstünde ve saçlarında dalgalanacak çiçekler biliyorum."

"Konuyu değiştiriyorsun Luna."

"E gidelim o zaman. Neden duruyoruz. Hem Peek'i de görürüz."

"İyi fikir. Gidelim."

Neville ve Jordan'ı da peşlerine takıp Harry'nin evine buharlaştılar.

Cisimlenip eve doğru yürümeye başladıklarında evin her penceresinden çıkan hafif toz bulutları dikkatlerini çekti.

"Temizlik mi yapıyorlar?" dedi Neville.

Jordan kaşlarını çarmıştı. Adımlarını yavaşlattılar.
"Neville sen Luna ile burada kal."

Ginny ve Jordan eve yaklaştıklarında artık kırılan ve devrilen eşyaları duyabiliyorlardı.

"Evdekinin Harry ya da Draco olduğunu sanmıyorum." dedi Ginny.

Eve varıp zaten açık olan kapıdan içeriyi süzdüler. Çoktan çıkardıkları asayla tetiktelerdi.

"Homenum revelio."

GÜM.

Ginny'nin büyüsüne karşılık sesin geldiği üst kata koştular. Draco'nun odası olduğunu tahmin ettikleri odada ayağa kalmaya çalışan Umbridge ile göz göze geldiler.

"Confundo!" diye çığırdı Ginny. Ayağa kalkarken birşey unutmuş gibi bir ifadeye bürünen kadına diğer darbe Jordan'dan geldi.

"Expelliarmus." kadının asası Jordan'ın eline düştüğünde "Çok kolay olmadı mı?"

Evet çok kolay olmuştu. Ginny asasını kurbağa suratlı kadının sabit kalması için ona doğru tutuyordu.
Sizi pislikler, yüz karaları, disiplinsizler, bu ne cürret!!
Sayıklayan kadına dönüp bağırdı Ginny.

Azkaban'dan Yankılanan Çığlık (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin