Περιμενα μεχρι να βραδιασει και αφου πηρα μαζι τα "εργαλεια" μου βαδισα ησυχα εξω απο το δωματιο μου. Ο αδερφος μου θα ευχαριστουσε καποια κοπελα σε ενα αλλο σπιτι και η μαμα μου ηταν στην χαρακτηριστικη της θεση...
Λυποθιμη στον καναπε... Πριν φυγω την σκεπασα με μια κουβερτα και αφησα διπλα της ενα ποτηρι με νερο...
Βγηκα εξω οσο πιο αθορυβα μπορουσα και πηγα στο μονο μερος που ποτε δεν πιστευα πως θα πηγαινα εθελοντικα.Στο σχολειο μου. Ηταν αδειο σημερα... Ευτυχως για εμενα...
Βρηκα τον πιο μεγαλο τοιχο και αρχισα να ζωγραφιζω. Παλι το χερι μου κινουταν απο μονο του...
Στο τελος εβαλα την υπογραφη μου και το κοιταξα...
Ενα γυμνο γυναικειο σωμα βαμμενο με χρωματα οπως το κιτρινο και το πορτοκαλι. "Δεμενα" μαζι οπως ο ουρανος στην Εναστρη νυχτα.
Μου αρεσει...
Ετρεξα γρηγορα εξω πριν με δει καποιος και πηγα στο mini market -αφου πρωτα ειχα κρυψει τα μαλλια μου- ,αγορασα μακαρονια και λιγο τυρι...
Αν δεν τους προσεξω εγω θα πεθανουν απο την πεινα...
Η υπαλληλος με κοιταζε περιεργα...
Οπως ειπαμε ολοι ξερουν τους παντες και εγω για ολους ειμαι το "παιδι της πουτανας". Λιγα ατομα μου συμπεριφερονται ανθρωπινα... Ολη μου την ζωη ακουγα χαρακτηρισμους "τσουλα" "πουτανακι" "μπασταρδο"... Οταν φυγω ομως απο εδω θα αλλαξουν ολα!
Πληρωσα με τα λιγοστα λεφτα που ειχα και πηγα σπιτι...
Μπηκα μεσα και η μητερα μου δεν ηταν στον καναπε μαλλον την ειχε διωξει ο αδερφος μου. Εβλεπε τηλεοραση αλλα μολις με καταλαβε την χαμωσε και γυρισε να με κοιταξει...
《Που ησουν;》
Τελειος ψγχραιμα του εδειξα την πλαστικη σακουλα.
《Πηρα μακαρονια και λιγο τυρι...Θες;》
Τα λογια μου διστακτικα.Μια λαθος μου λεξη θα τον εξαγριωνε και αυτο δεν το ηθελα...
《Ναι.》
Χωρις να πουμε κατι αλλο εγω μπηκα στην κουζινα και αφου μαζεψα λιγο τον χαμο -θα μου επερνε μερες ολοκληρες να καθαρισω ολη την κουζινα- εκανα λιγο χωρο στο ματι της παλιας μας κουζινας και μεσα σε μια κατσαρολα εβαλα νερο και τα μακαρονια.
Συνεχισα να κανω καποιες δουλειες μεχρι που ετοιμαστηκαν, τα εβγαλα απο την κατσαρολα και τα εβαλα σε δυο πιατα και εριξα απο πανω το τυρι.
Αφησα το δικο του μπροστα του και εκανα να φυγω
《Κατσε.》
Δεν χρειαστηκε να πει παραπανω αμεσως υπακουσα τις εντολες του.
《Εισαι μεθυσμενη;》
《Οχι.》
Και να ημουν δεν θα του ελεγα ναι...
《Πρεπει να πιασεις και δευτερη δουλεια... Δεν μας φτανουν τα λεφτα αλο το βιβλιοπωλειο.》
《Δεν γινεται. Εχω σχολείο. Άλλωστε κανένα άλλο μαγαζί δεν θα θέλει να σουλεψω για αυτούς. 》
Δεν θελω να πιασω δευτερη δουλεια... Θελω να παρω απολυτηριο λυκειου και να φυγω απο εδω. Άλλωστε δεν έλεγα ψέμματα. Κανείς δεν με θέλει στο μαγαζί τους, ούτε για πελάτισσα.
《Χεστηκα για το σχολειο σου Αλικη,χρειαζομαι τα λεφτα αμέσως. Και αν δεν σε παίρνει κανείς τραβά κάνε πιάτσα.》
《Δεν θα γίνω εγώ πουτανα για να μπορείς να παίρνεις την δόση σου.》
Προτιμω να με σκοτωσει απο το να χασω την μονη μου ευκαιρια να φυγω απο εδω.
Με επιασε απο τον λαιμο και αρχισε να με σφιγγει.
《Ακου να δεις μωρη πουτανα,προσπαθησα να φανω καλος αλλα αφου δεν επιασε θα στο πω αλλιως. Αν δεν αρχισεις να φερνεις πιο πολυ λεφτα στο σπιτι θα σε σκοτωσω. Καταλαβες;》
Αστον σημερα θα βγαλει τον θυμο του και αυριο θα το ξεχασει... Ετσι κι αλλιως βρωμαει αλκοολ απο χιλιομετρα.
《Αντε γαμησου πουστη.》
Αμεσως αρχισε να με βαραει. Ενιωθα χτυπηματα παντου και τον ακουγα που ελεγε
《Εσυ φταις για αυτο οχι εγω εσυ, εσυ》
Με κλωτσαγε , με σφαλιαριζε και μου τραβαγε τα μαλλια. Με πεταγε σαν να μην ημουν τιποτα και εγω δακρυζα απο τον πονο. Αλλα δεν του ελεγα να σταματησει,εξαλλου δεν θα με αφηνε.
Σαν να μην ηταν αρκετα τα χτυπηματα για εμενα. Η πορτα ανοιξε και η μεθυσμενη μανα μου μπηκε στο σπιτι μαζι με εναν μαλλον πιο μεθυσμενο ανδρα.
Ο αδερφος μου δεν πτοηθηκε και ουτε η μανα μου αλλα ουτε και ο πελατης της φανηκαν να ενοχλουνται απο το θεαμα. Απλα ανεβηκαν πανω και αφησαν εμενα -που με τα ματια παρακαλεγα την μητερα μου να με βοηθησει- στα χερια του μεγαλυτερου αδερφου μου.
Απλα κλεισε τα ματια σου Αλικη. Και θα νομιζει πως λυποθιμησες.
VOCÊ ESTÁ LENDO
The night is still young
ContoΉταν αόρατη . Έτσι έκανε όλη την πόλη να μιλάει για αυτή.