Κεφάλαιο 8❤- Σχέδιο Β

74 13 2
                                    

* Kai's pov *

Ήταν ώρα για να εφαρμοσω το σχέδιο Β,μιας και εχθές δεν δούλεψε το σχέδιο μου. Συκοθηκα το πρωί και ντυθηκα.

Μόλις ετοιμαστηκα πήγα στο σπίτι της Ειρήνης. Χτύπησα την πόρτα και μου άνοιξε ο Sehun. Με ρώτησε τι ήθελα και του είπα ότι θέλω να μιλήσουμε. Εκείνος μου είπε να περάσω μέσα. Παράξενο. Μπήκα μέσα και καθησα στον καναπε. Εκείνος καθησε στην πολυθρόνα,μπροστά μου.

"Είναι για την Ειρηνη ετσι;" με ρώτησε και με κοίταξε με ένα χαμόγελο. Με γεμιζε ελπίδα.

"Ναι. Γιατί δεν με αφήνεις να τα φτιάξω μαζί της;" τον ρώτησα. Εκείνος έμεινε ησηχος για λίγο.

"Εχω ακουσει πολλά για εσένα. Πολλά κακά πράγματα. Δεν ξέρω ποια από αυτό είναι αλήθεια. Πόσες ανωμαλίες θα κάνεις στην αδελφή μου" μου είπε απλά. Δεν είχε άδικο. Σε όλες τις σχέσεις μου ήμουν πολύ ανωμαλος. Έκανα πράγματα (όταν δεν ξέρεις πως είναι ο Kai σε μια σχέση και το ψάχνεις στο Google και όλο λέει οτι κάνει πολύ...ναι). Αλλά με την Ειρηνη δεν είναι έτσι. Την Ειρηνη την αγαπάω και θα την περιμενω όση ωρα και αν χρειαστεί. Το εξήγησα αυτο στον Sehun αλλά εκεινος δεν πειστηκε.

"Η Ειρήνη όντως πρέπει να τα φτιάξει με κάποιον. Το έχω καταλάβει αυτό. Και ξέρω με ποιον θα της κάνω κονε" Εγω χαμογελασα. Το ήξερα ότι ο Sehun απλά το έπαιζε σκληρός. Ήταν πολύ ευγενικός κατά βάθος. Τον ευχαριστησα και συκοθηκα και έφυγα.  Πήγα σπίτι και πήρα το κινητό μου να πάρω τηλέφωνο την Ειρηνη.

"Έλα αγάπη μου~" της είπα. Την άκουσα ανησυχη.

"Μόλις ήμουν έτοιμη να σε πάρω τηλέφωνο" την άκουσα να λεει ανησυχη. Γιατί ανησηχει; Δεν ξέρει τι θα βάλει στο τραπέζι που θα κάνουμε για να τιμήσουμε πως θα τα έχω και επίσημα πια με εκεινη;

"Τι έγινε;" την ρώτησα ενώ ταυτόχρονα σκευτομουν συνολακια για να της πω.

"Ο αδελφός μου...θα μου κάνει κονε με τον Chanyeol" μου είπε,ανησυχη. Το μαυρο της πάει αλλά τι να βάλει για να σπάσει την μαυρι- περίμενε τι μου είπε μόλις τώρα.

"...τι;" την ρώτησα,εκπληκτος. Εμένα αλλα μου είπε.

"Ένοια σου έχω σχέδιο." Την καθησυχασα. Θα το ονόμαζα επιχείρηση καταστροφής κονε.

"Αμάν όλο σχέδια μου είσαι και τπτ δεν λυνετε!" Μου γκρινιαξε και εγώ γέλασα και την καθυσηχασα. Δεν θα έπρεπε να ανησηχει. Έχω σχέδιο εγώ. Πήγα στο σπίτι του Chanyeol και του χτύπησα την πόρτα.

My princess ~☆ Kai greek ff ☆~Место, где живут истории. Откройте их для себя