הרוח נהייתה חזקה יותר אחרי כמה סיבובים על הגלגל הענק. עכשיו שכבר התרגלתי לגובה של הגלגל הענק, נהנתי. מר. הייווד ישב לידי והיה בשקט אחרי ששפך חלק מהעבר שלו. המתקן שוב פעם נעצר כשאנחנו היינו הכי למעלה. זזתי לצד של התא כדי שאני אראה את הנוף. מר. הייווד גם זז והזיז את התא. צעקה קטנה יצאה לי מהפה כשעפתי אחורה והראש שלי פגע בראש של מר. הייווד.
"איה," התלוננתי והבאתי את היד שלי לראש שלי.
מר. הייווד חייך לעברי. "יש לך ראש קשה."
"לא, לך יש." עניתי וכיווצתי את המצח.
מר. הייווד גלגל עיניים והנהן לצד שמאל. "הנה החברים שלך, לא?"
עקבתי אחרי האצבע שלו וראיתי פרצופים מוכרים. לאנס וקייסי עמדו בתור לגלגל הענק ביחד עם סאם ודניאל. נכנסתי ישר לפניקה והסתכלתי על מר. הייווד- שהיה נראה בכלל רגוע.
"הם הולכים לראות אותנו!" לחשתי למר. הייווד.
"למה זה משנה?" הוא אמר והיה נשמע מרוצה.
"בגלל," החבאתי את הראש שלי. "לקייסי יש איזו מחשבה בראש שאנחנו ביחד או שאנחנו נהיה ביחד, אז אם היא תראה אותנו ביחד היא תחשוב שהיא צדקה. ולאנס.... אוף אני אפילו לא רוצה לחשוב מה הוא יעשה. נטשתי אותו כדי לעקוב אחריך ואפילו לא השארתי לו מכתב או משהו."
מר. הייווד צחקק. "נראה שחפרת לעצמך קבר עמוק."
הסתכלתי עליו. "תודה על הדאגה."
"בכיף" הוא ענה וקרץ.
גלגלתי עיניים והנחתי את הראש שלי בידיים שלי. איך אני אצא מהסיטואציה הזאת? זה היה בלתי אפשרי. ספרתי את מספר התאים כדי לראות מתי הם יכנסו ושמתי לב שהם יהיו ממש לפנינו. ממש מזל. והם גם יקחו את התא שלנו מה שאומר שהם בוודאות יראו אותנו.
"תורידי את הראש שלך," מר. הייווד דרש וטפח על החזה שלו. "שימי את הפנים שלך בחזה שלי ואת הידיים שלך מסביב לצוואר שלי."
"מה? למה?"
"פשוט תעשי את זה," מר. הייווד דרש, החזיק בראשי והוא בעצמו שם את הראש שלי על החזה שלו.
צעקה קטנה יצאה לי מהפה והרגשתי את החזה של מר. הייווד עולה ויורד מה שאומר שהוא צחקק. מר. הייווד אחרי זה לקח את הידיים שלי ושם אותם מסביב לצוואר שלו. אחרי כמה שניות הרגשתי אותו נוגע לי בשיער ומסתיר את הפנים שלי עם השיער שלי. השארתי את הפנים שלי בחזה שלו וניסיתי לא לזוז.
"אפשר לעשות עוד סיבוב?" מר. הייווד שאל בקול משכנע.
"בטח," שמעתי קול עונה, כנראה של העובדת והתא המשיך לזוז.
"היי מר. הייווד." שמעתי את קייסי מדברת ומר. הייווד הנהן בראשו.
נשכתי את השפתיים שלי ונכנסתי לחרדה, קיוויתי שקייסי לא תזהה אותי. אחרי דקה הרגשתי את מר. הייווד מתרחק ממני ואני הידקתי את הידיים שלי סביב הצוואר שלו.
YOU ARE READING
Forbidden Relationship
Genç Kurguלמורה הצעיר והחתיך של הולי יש עבר אפל, ועתיד מסוכן. היא מהר מאוד מוצאת את עצמה בתוך הסיפור ונכנסת לבלגן. מי ידע שהעובדה שהמורה שלנו היה פעם בכנופיה יעשה כל כך הרבה בלגן? כשהולי ומר. הייווד התקרבו, להולי היו עוד ועוד שאלות על העבר שלו, ולאט לאט הולי...