》》》》》 2017,September
*Tok!!*
'Wahh!!'
ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာနားမွ လၽွပ္ေျပးသြားေသာ ေဘာပင္တစ္ေခ်ာင္း..
ေဘာပင္၏ အရွိန္ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ့္နားရြက္နားက ဆံပင္အခ်ိဳ႕ေတာင္ ဝဲပ်ံသြားေလတာ..ပုခံုးေပၚမွ ေလ်ာက်ေနေလေသာ ဆြယ္တာအပြေလးကို ကၽြန္ေတာ္အသာ ျပန္ဆြဲတင္မိရင္း ေအးစက္ေနေသာလက္ႏွစ္ဖက္ကို ခပ္ဖြဖြဆုပ္ေျခေနမိသည္။
ေဘာပင္ရွိေလာက္မည့္ေနရာကို ကၽြန္ေတာ္ေစာင္းငဲ့၍ၾကည့္မိေတာ့.. ေဘာပင္ေလးက ကၽြန္ေတာ့္ေနာက္ဘက္က နံရံမွ စိုက္ဝင္ေနလ်က္..
ဘယ္ေလာက္ေတာင္ အရွိန္ျပင္းလဲေတာ့မသိ.. ေဘာပင္စိုက္ဝင္ေနရာ ေအာက္ေျခဘက္တြင္ နံရံသားေလးအခ်ိဳ႕တုိ႔ပင္ ပဲ့ထြက္ေနရဲ႕ေလ..အခန္႔မသင့္လို႔ မ်က္ႏွာေတြဘာေတြမ်ားထိသြားရင္...
Wahhhh!
မေတြးရဲစရာ..Arigatou gozaimasu ေဘာပင္ေလးေရ.. မ်က္ႏွာကိုမထိေစလို႔..
Hontoni arigatou gozaimasu..😢အကယ္၍သာ နံရံရဲ႕ေဘးဘက္ေတြကို ဆက္ၾကည့္သြားမယ္ဆိုရင္ေတာ့ အလားတူအေပါက္ေလးေတြကို ဆက္တုိက္ေတြ႕ရမွာပါ..
အေပါက္တစ္ခုစီရဲ႕ ပတ္ပတ္လည္မွာလည္း အက္ေၾကာင္းေသးေသးေလးေတြ အမ်ားႀကီးေပၚေနတာေလ.. ခုနကတစ္ခုလိုေပါ့..
ဒါေတာင္အရင္က ျပန္ျပင္ထားတာေတြ မပါေသးဘူးရယ္...
တကယ္ၾကည့္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ေလ.. နံရံေလးလည္း သနားစရာ..ကၽြန္ေတာ္ နံရံထက္က ေဘာပင္ေလးကို အသာဆြဲယူရင္း အေရွ႕ျပန္လွည့္လိုက္သည္။
လက္ထဲမွ ေဘာပင္ေလးကေတာ့ ထိပ္ပိုင္းပင္ တြန္႔ခ်ိဳးေနလ်က္..
ေဘာပင္ကို ဒီေလာက္အရွိန္နဲ႔ပစ္ႏုိင္တာဆိုလုိ႔..
"...."
Wahh.. Dark sprit aura ေတြကို ဒီေလာက္အကြာကေတာင္ ခံစားလို႔ရေနသည္။ စြမ္းအင္ျမင့္ေသာ dark sprit..
ခဏ...
အနက္ေရာင္အေငြ႕ေလးေတြေတာင္ ျမင္ေနရလားလို႔..Hai.. အဲ့လိုပစ္ႏိုင္တာက.. အဲ့တစ္ေယာက္ပဲရွိပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ခန္႔မွန္းတာ မမွားဘူးဆိုရင္ေလ.. အဲ့တစ္ေယာက္ပဲ..
YOU ARE READING
Boku No Random BL(OC)[completed]
Romantikတစ္ခါတုန္းက သခင့္ရဲ႕ေဘးနားမွာ ကၽြန္ေတာ္ဆိုတဲ့ ေကာင္ေလးတစ္ေယာက္ ရွိခဲ့ဖူးတယ္ဆိုတာ သခင္ သတိရေပးႏိုင္မလား.. OC* Written by:Yuki Sempai