YOU ARE WHAAAA??!!

13 2 0
                                    

*Emma POV*
Πήρα μια βαθιά ανάσα τον κοίταξα και του χαμογέλασα "μπορώ να σε βοηθήσω με κατι;"τον ρωτησα γλυκα "ΠΟΙΟΣ ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΦΙΛΗΘΗΚΑΤΕ;!!"με ρωτησε με αρκετά νευρα ετσι ώστε να πετάγονται οι φλέβες από τον λαιμό του.Ηταν τοσοοοο σεξυ.Ιου Emma ξυπνά,δεν τον συμπαθεις.!"Και γιατι σε ενδιαφέρει εσενα;"τον ρωτησα "εμ...απλά...εμ..ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ!"μου φώναξε στα μούτρα τοτε ψύχραιμα κ εγω γυρισα και του είπα "είναι το αγορι μου"μου εφυγε τελιως αυθόρμητα και γουρλωσα τα ματια.Τοτε τα γουρλωσε και εκείνος και μου τραβλησε "Το-το-το αγορι σου;""ναι"του απαντησα απλά "δηλαδη..φιλίεστε και κρατάτε χεράκια και τέτοιες μαλακιες;;"με ρωτησε ξανά "ναι"του απαντησα με τον ιδιο ψυχρό τόνο."τωρα με συγχωρείς αλλα μαλλον το αγορι μου ηδη με ψάχνει!"του είπα κ τον εσπρωξα ετσι ώστε να βγω μπροστά και να πάω να πω στον Alex τις μαλακιες που αραδιασα στον Brandon καταλαθος.Οταν του τα εξήγησα όλα εκείνος χαμογέλασε και ειπε ότι ήταν το πιο λογικο να του πω ότι τα έχουμε.Μετα ξανά κοίταξε προς το μέρος του Brandon και με φίλησε ξανά παθιασμένα"θες να τον κάνουμε κόκκινο από ζήλεια;"με ρωτησε με ένα πονηρό χαμόγελο "ακουω το σχέδιο.."του απαντησα με επισης ένα ειρωνικό χαμόγελο."θα πάμε σε ένα από τα δωμάτια του σπιτιού και θα προσποιηθούμε πως...βγάζουμε τα ματάκια μας.."μου ειπε ντροπαλά "Μέσα!!"του φώναξα ενθουσιασμένη,τοτε εκείνος με τράβηξε από το χέρι και με ένα μπουκάλι βότκα πήγαμε σε ένα άδειο δωμάτιο.Πριν κλείσω την πορτα πισω μου ειδα τον Brandon να βγάζει κυριολεκτικά καπνούς από τα αυτιά του και να με κοιταει με ένα μίσος απέχθειας τοτε ήρθε προς το μέσος μου και μου ειπε "ξες τι πας να κανεις εκει μέσα τωρα η σε έχει πειράξει το πολύ ποτο και δεν βλεπεις μπροστά σου;" "μια χαρα ξερω ετσι και αλλιώς σύμφωνα με εσενα είμαι πουτανα..ε λοιπον αυρο δεν κάνουν οι πουτάνες;;"του είπα ειρωνικά κ πριν προλάβει να απαντήσει του έκλεισα την πορτα στα μούτρα.
*ΑΡΓΟΤΕΡΑ*
είχα γινει τυφλά!Ειχα κατεβάσει όλο το μπουκάλι βότκα μόνη μου και ο Alex απλά καθόταν και με άκουγε να τον πριζω για τον Brandon.Τοτε γύρισε και μου ειπε "πάντως πρέπει να παραδεχτείς,το αχεδιο μου γαμησε!"ειπε περιφανος.Τοτε εγω μέσα στην τυφλά μη ξέροντας τι κανω τον φίλησα παθιασμένα "ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ!;"με ρωτησε και πετάχτηκε πισω "να..σκεφτηκα να κάνουμε το αρχικό σχέδιο"είπα μεθυσμένη"Emma είσαι μεθυσμένη,ξες πολύ καλα ότι αν ήσουν καλα δεν θα μου ελεγες τετοια πραγματα!Εσυ δεν έχεις κάνει καν ποτέ στην ζωη συ φαση"μου είπε "καταλαβα...δεν είμαι ο τύπος σου και δεν ξες πως να μου πεις οχι..μην ανυσηχεις πάντως γιατι τόσο που ηπια δεν θα θυμαμαι τίποτα μέχρι αυριο"του είπα επισης μεθυσμένα και χαχάνισα
"δεν είναι αυτο..περίμενε δεν θα θυμασε τίποτα;"με ρωτησε "τσούκ"απαντησα κ έγειρα το κορμί μου πάνω στο κρεβάτι για να τεντωθω "τίποτα τίποτα;"με ρωτησε ξανά "ναιιιπ"απαντησα κ άρπαξα ότι είχε μεινει μέσα στο μπούκαλι από την βότκα "Emma θέλω να σου πω κατι.."μου ειπε και κοίταξε κάτω"αχααα"είπα "ξερω πως δεν γνωριζόμαστε τόσο καιρο αλλα σε εμπιστεύομαι και θέλω να το μαθεις γιατι είσαι η κολλητη μου"μου είπε ντροπαλά "friend zone..niiiiceeee"του είπα χαχανιζοντας μέσα στην μέθη μου "Emma είναι σοβαρο.."μου ειπε.Τοτε σηκώθηκα απότομα "οκ..πες μου.." του είπα ανήσυχη παρόλο που τον έβλεπα θολά "είμαι γκει..για αυτο δεν μπορούμε να κάνουμε κατι"μου πέταξε σαν σφαλιάρα "ΤΙ!;;"
------------------------------
χειιιι καινουριο παρτ!!!πως σας φανηκε;;σγρ δεν το περιμένατε!ξερω είναι λιγο μικρό αλλα δεν θέλω να το συνεχίσω για να δείτε τι θα γινει παρακάτω!ελπιζω να σας αρεσε λοβ γιουυυ❤️❤️❤️(ps ομγγ 10 κεφαλαία γειιι😂😂)

We used to be best friends!.Where stories live. Discover now