,, E ovo nam je trebalo. "-rekla je Sophia dok smo se sve tri opustale na lezaljkama, jos uvijek mokre od bazena.
,, Hawaii!" - odjednom je viknula Helena, a ja i Sophia smo se pukle smijat.
,,Sta s tim? "-pitala sam ju.
,,Idemo tamo."-odgovorila je ozbiljno.
,, Moze. "-slozile smo se s njom.
,, Ali, kad me Lilly nazove. Onda cu joj sve lijepo reci i ona ce nam sve rezervirati." - objasnila sam.
,, Tako je. Bolje joj je da prihvati. Ona te je uvalila u to s tim kretenom, sad ce ti se iskupiti na ovaj nacin. "-rekla je Helena.
,,I nemoj uopce reagirati ako ti zapovijedi da se vratis jer trebas raditi s nekim. Ti si svoj odmor zasluzila." - ubacila se Sophia.
,, E sad stvarno jesam! "-rekla sam ponosno.
,, Ovo mi bas godi. Imamo koktele, bazen, sunce, lezaljke, zajedno smo... Jel moze bolje? "-zadovoljno je rekla Helena.
,, A zamisli tek na Hawaiima... Sve to, ali je more, palme, neki zgodni frajeri oko nas... "-zamisljeno je rekla Helena, a na kraju smo se nasmijale sve tri.
,, ¡Hola, bellas chicas . (Zdravo, lijepe djevojke. ) "-u nevjerici sam otvorila oci i pogledala u smjeru iz kojeg je dolazio Royce.
,, Kako si ti usao? "-ustala sam i napravila par koraka prema njemu, a on je ubrzo vec bio ispred mene.
,, Ne brini, nisam sam usao, oni su me pustili, a i pored tvog osiguranja je nemoguce proci." - odgovorio je.
,, Sta trebas? "-smoreno sam ga pitala.
,, Sve znam sta se dogodilo, od rijeci do rijeci, svaki detalj, pa sam htio vidjeti jesi dobro. "-rekao je to, pa... Nekako brizno.
,, Ja stvarno ne vjerujem! U kupacem sam, mokra mi je kosa i ti sad dodjes. "-povikala je Helena i svi smo se nasmijali, a onda je usla u kucu.
,, Znaci, prijatelj ti se pohvalio kakve mi je divne rijeci uputio? "-okrenula sam se prema njemu.
,, Pa nisi ni ti nesto blaga bila... "-rekao je nesigurno.
,, Ako ga mislis braniti, vrata su u onom smjeru. "-rekla sam ozbiljno, ali s dozom uvrijedjenosti.
,, Ne, ne... Samo sam ti htio reci da stvarno nije u redu od njega, ali da sam siguran da ne misli tako. Brzo ce ti se doci ispricati." - nekako ga je branio, ali ustvari nije mu se svidjao Juanov postupak.
,, Wow, nikad ne bih rekla da ces ga ti braniti. Mislim, s obzirom na tvoje namjere prema meni... A sto se tice toga za ispricavanje, moze pokusato sta god hoce, ali ovaj put mu ne mislim oprostiti. Pretjerao je i to jos kako. "-pokusala sam biti sto normalnija, mozda ga se tako brze rijesim.
,, Ti znas da on ne odustaje. Tako da nece ni sad." - nastavio je s pricom o njemu... Jel mu to nova taktika?
,, Ma da... Nego, ti si dosao tu samo da mi to kazes ili...? "-pitala sam znatizeljno.
I bas kad je krenuo odgovoriti, dosla je Helena sva uspuhana od trcanja po stepenicama.
,, Jos nije otisao! Dobro je." - rekla je kad je stigla do nas.
,, Ti si se isla sredit da se uslikas s njim? "-pitala je Sophia koja je bila tek par metara od nas.
,, Pa nego! Onda... Moze slika? "-dosla je do njega. Nasmijao joj se i kimnuo glavom. Prvo su slikali selfie.
,,Svidjaju mi se kao par."-sapnula mi je Sophia pored koje sam dosla dok su se njih dvoje slikali.
,, Mislis? "-okrenula sam se prema njoj.
,, Pa zasto ne... Daj, pogledaj ih. Ovako uzbudjena nikad nije bila. "-pogledala sam ih ponovno, pregledavali su slike koje su upravo uslikali i smijali se.
,,Moze, ali prvo nas dvije to preispitujemo, moramo bit sigurne da ju nece povrijediti." - nikad mi nije bilo svejedno kad se sumnjivi tipovi motaju oko mojih prijateljica, pa tako je i ovaj put.
,,Ja cu ju odvuci u kuhinju ili negdje, a ti ga malo preispitaj za ovu situaciju." - rekla je zapovijedno i slozila sam se s tim.
,, Helena, gladne smo. Idemo spremit nesto za jelo." - rekla je Sophia dok je isla prema njoj i ubrzo su nestale.
,, Ona je uvijek takva hiperaktivna, navikni se. "-nasmijala sam se.
,, Slatka je." - rekao je te se takodjer nasmijao, ali ima tu nesto vise, uvjerena sam u to.
,, Ma Helena je uvijek ta koja podize atmosferu kad god smo mi zajedno. S njom je lako zaboravit na brige. Nesebnicna je i najvise brine za sve oko sebe." - sve sam govorila o njoj, zelim ih zajedno.
,, Vidim, uopce ne mislis na ono od danas." - uvjerila sam ga, to.
,, Pa uopce! Ma rijetki su ti sretnici koji nju imaju. "-smarat cu ga tolko da nikad ne prestane razmisljat o Heleni.
,, Nina, ne snalazimo se. "-dosle su obje i stale na vrata.
,,Evo me." - dosla sam do njih i Heleni sam pokazala da bude s njim, a ja i Sophia smo otisle u kuhinju.
,, Sta je rekao?" - pitala me uzbudjeno.
,, Rekao je da je slatka i kad sam rekla da je ona uvijek najveselija u drustvu i da s njom nestaju sve brige, povjerovao mi je." - rekla sam u jednom dahu.
,, To nije dobro. "-nestao joj je osmijeh s lica.
,, Zasto? Pa rekao je da je slatka. I to je nesto. "-rekla sam optimisticno.
,, Pa isto moze reci i za mene i za tebe."
,, Hm... Za mene bi rekao vise... Nabacuje mi se otkako smo se prvi put vidjeli." - priznala sam joj.
,,Ako se to tako nastavi, moras se maknuti od njega, pod hitno." - ozbiljno je rekla.NOVIIII! UZIVAJTE! SLJEDECI USKORO!
ESTÁS LEYENDO
Voices of Love || Croatian - ZAVRSENA
Fanfic14.08.2018. #19 Croatian ❤️❤️ Sta kad se pronadju jedan zgodan, ali pomalo umisljen i arogantan, i jedna lijepa, ali tvrdoglava i bezobrazna?