Rebecca soha életében nem látott még ennyi vízi virágot egy helyen.
Mikor becsapódott, Clint megfogta a kezét, és lehúzta a víz alá, olyan mélységbe, hogy tökéletesen lehessen látni a szebbnél szebb bimbókat, kékben, rózsaszínben, sárgában, vagy akár fehérben pompázva.
Igaz, a víz elég zavaros volt, és nem sokat láttak, de amit igen, az mind egy-egy csodának minősült a lány szemében.
Clintet pedig már az is boldoggá tette, hogy látta Rebecca arcán azt a temérdek érzelmet végigfutni, persze, mindet pozitív értelemben.
A fiú nem gondolkodott teljesen tisztán. Köd lepte el az elméjét, ahogy a Calder-lányra nézett. Azon kapta magát, hogy már cselekszik is.
Becky kezét megfogva közelebb vonta magához a lányt, majd az arcára simítva a tenyerét, megcsókolta.
Rebecca nagyon meglepődött, ezt pedig nem tudta, de nem is akarta palástolni. Nem viszonozta, helyette ellökte magát tőle, és nagyot taposva a vízbe felfelé vette az irányt.
Úgy érezte, egy világ dőlt össze benne. A Clinttel való barátságuknak ezennel vége. És, persze, ez is pont itt és pont most történik...
Kivánszorgott a vízből. Nem jutottak el hozzá Drake szavai, mondott akármit is. Csak azon merengett, ő hol ronthatta el.
Malik többé-kevésbé látta az eseményeket az egyik kimagasló sziklán. Azt nem tudta, mit csinált Rebeccával a szőke, de elnézve, azt a világfájdalmas arcot, és a letört testtartást, Paul arra következtetett, Aldren elárulta magát. És, ahogy arra számított, Calder elutasította.
Becky magába roskadva fogott egy hegyesebb, és valamivel vastagabb botot, hogy pár méterrel arrébb menve fogjon valami halat.
De már megértette, mit akart mondani Malik azzal, hogy ne bohóckodjanak, és halat is fogjanak. Paul tudta, hogy Clint mit akar.
Abban a pillanatban Rebecca nagyon hülyének érezte magát. Hogy nem fogta fel a rejtett utalást?!
Legszívesebben fejbe vágta volna magát.
Hülye volt már megint.
A kelleténél kicsit erősebben döfte bele a halba a lándzsáját.
Szinte azonnal meghalt, Becky pedig kidobta a partra.
Mocorgást vett észre a szeme sarkából.
Nagyon remélte, hogy nem Clinton az. Vagy valami más, amivel egyáltalán nem óhajtott találkozni.
A kis, kék lény végigsiklott Rebecca szeme előtt, leírt egy kört, és még bukfencet is vetett a levegőben. Majd egy szép ívet követően leszállt, nem messze a lánytól.
- Jé, szia! – mosolyodott el Becky – Látom, jobban vagy.
Úgy tűnt, a microraptor nem akar sokáig maradni. Ugrálva igyekezett vissza a fák közé. Pár másodpercet követően, azonban visszatért, majd amint látta, hogy Calder őt figyeli, ismét eltűnt a kiálló gyökerek között.
Beckynek leesett, hogy a lény azt szeretné, hogy kövesse.
Nem teljesen bízott meg benne. De hajtotta a kíváncsiság. No meg, nem viheti túl messzire, Paul csak meghallja, ha sikítozni kezd.
Visszavette a pólóját, majd felkapva az ideiglenes lándzsát a raptor után indult.
Elvégre, mi baj lehet belőle, nemigaz?
***
Paul figyelte, hogy mit ökörködik a két srác.
Vagyis ahogy Fletcher próbálja felvidítani a szőkét, elég kevés sikerrel.
STAI LEGGENDO
The Island /Jurassic Park ff./
CasualeEgy csapat gyerek, egy buli, a hatalmas tenger, és egy luxushajóút. Ugyan mi romolhatna el egy ilyen mennyországban, ahol még a fagyit is aranykehelyben adják? Hát a sziget. A sziget, amelyen nyüzsögnek a rég kihalt fajok, veszedelmesebbnél veszedel...