Yusuf'la birbirinizi uzun zamandır tanıyorsunuzdur. Hatta birbirimizden hoşlanmaya başlamışsınız. Bir gün evde otururken kapı çalar ve Yusuf gelir.
- Naber güzelim.
- İyi senden.
- İyi bugün çok güzel bir film buldum akşam onu izleyelim olur mu?Ama akşam senin ortaokuldan arkadaşın olan Doruk gelecektir.Sende;
- Ya Yusuf bugün izlemesek benim akşama misafirim var.
- Kimmiş o?
- Şey benim ortaokuldan bir arkadaşım vardı adı Doruk bir haftalığına İstanbul'a gelicekmiş. İşte bende bir günlük bende de kalırsın dedim o yüzden akşam doluyum.
- Akşamda burda mı kalacak.
- Evet!?
- Hayır olmaz.
- Neden Yusuf.
- Olmaz diyorsam olmaz.
- Gelicek Yusuf.
- Gelmiycek "ismin"
- Ya sen niye karışıyorsun.
-.......
- Gelicek.Yusuf sinirli bir şekilde kapıyı çarpıp gider. Sende akşam için yemekleri hazırlamaya başlarsın.
Akşam olur;
Doruk'un nerde kaldığını öğrenmek için ararsın.
- Alo Doruk nerde kaldın.
- Geldim kapının önündeyim.
- Dur geldim kapıyı açayım.Kapıyı açmanla Yusuf'un Doruk'a kafayı geçirdiğini görürsün.
- YUSUF NE YAPIYORSUN!?
- Ben sana demedim mi o adam gelmiycek diye....
- Dedin de böyle olacağını söylemedin.Yusuf seni kolundan tutup eve götürür.
- Yusuf ne yapıyorsun sen yaa
- Ne yapıyım "ismin" ben sana hissettiğim duygularımı açmaya gelmişim sen elin herifini evine alıyorsun.
- Ne!?
- Evet "ismin" seni seviyorum.
- Ama Yusuf bu şekilde mi söylenir.
- Nasıl söyleyebilirdim "ismin" sen beni arkadaş olarak görüyordun. Bugün niye karışıyorsun dediğinde ben seni sevdiğimi söyledim.
- Ama Yusuf-
- Dur bi beni dinle önce...
- Yusuf-
- Ne "ismin" ne
- Bende seni seviyorum.
- NE!?Cümlesinin bitmesine izin vermeden Yusuf'un dudaklarına yapışırsın.
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum yaparsanız sevinirim.
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤