5.Atât de aproape, dar totuși atât de departe...

308 17 4
                                    

Deschid ochii încet și privesc către răsăritul superb ce se reflectă prin geamul mare din fața mea. O zi minunată! mă gândesc eu și cobor din pat cu o dispoziție de invidiat.

După un duș rece, mi-am băut cafeaua și am început să caut prin dulapul imens ceva potrivit dispoziției mele. Fără să o mai deranjez pe Jessica, mi-am ales o rochie scurtă și largă, prinsă doar cu o curea subțire, mov. Cu greu am găsit printre pantofi o pereche mov care se asortau perfect cu rochia. Dintre accesorii, optând pentru ceva mai simplu, mi-am ales un colier cu o piatră strălucitoare, o brățară fină de argint și o geantă mică albă.  Părul l-am îndreptat și l-am lăsat în voie pe spate. Machiajul am reușit să-l fac simplu și sclipitor în același timp. Apoi mi-am făcut un selfie postând o poză pe instagram ca să-mi bucur puțin fanii și am ieșit fericită afară. 

Totul era perfect, până când nu i-am văzut zâmbetul lui Mark. Am dat ochii peste cap și am urcat fără să-l mai privesc pe bancheta din spate. Pe la ora zece eram deja în agenție și îl așteptam pe director. Încercam să nu mă gândesc la ceea ce avea să-mi spună ci doar îmi analizam pagina de pe insta.

 -Bună dimineața, Danielle. Sper că nu te-am făcut să aștepți prea mult.

Am ridicat încet privirea și în fața mea era d-ul Anderson. Un barbat de 35 de ani, îmbrăcat într-un costum mai scump decât iphonul meu, cu un zâmbet șmecher care mereu te pune pe gânduri. Am intrat în birou și fără să mă așez pe canapeaua mare din mijlocul acestuia întreb sarcastic:

- Deci? Cu ce mă uimești astăzi? Ce nou mai aflu despre viața mea?

- Am vorbit cu directorul de la SM, agenția lui Sehun și vreau să te anunț că voi doi oficial sunteți împreună. Dar mai repet odată și sper să înțelegi: oficial! 

Simțeam cum mi se ridică tensiunea și îmi pierdeam picioarele așa că m-am așezat pe canapea și priveam intransigent în podeaua luminată de razele soarelui. Acesta a continuat pe un ton mult mai serios:

- Aceștia în curând vor ajunge aici pentru a confirma relația voastră în întreaga lume. O să aveți o adevărătă fotosesie azi și bine că ai o ținută drăguță. Nu uita, relația voastră este doar pentru public, tu vei deveni mai populară în Asia, iar el în Europa. Nu va dura mult așa că nu te panica. Tu mă asculți? 

Se apropie cu mișcări lente de mine și îmi ridică ușor bărbia ca să-i pot privi ochii săi albaștri.

- Va trebui doar să fiți prezenți la câteva evenimente împreună și după vă căutați de viața voastră. Întelege e doar ceva temporar... va fi doar o aventură care îți va aduce decât succes și popularitate. Acum revinoți! Trebuie să plecăm.

Îi execut ordinul și revin instantaneu din scurta mea tranșă. Eram șocată. Nu mă gândeam la nimeni și nimic și doar mergeam după d-ul Anderson. 

Ceea despre ce mi-a vorbit directorul e ceva destul de normal în lumea showbizului, dar niciodată nu m-am gândit că o să ajung și eu în așa situație. Mi-am făcut-o singură! Dacă l-aș fi fost ignorat din primul moment, nu se ajungea până aici. Am ajuns să ne folosim unul de altul. Relația noastră va fi doar oficială și nu mai avem nici o șansă pentru iubire.

Mergeam pe holul mare de un alb orbitor în urma directorului când am auzit niște pași. Erau ei, Sehun cu directorul său. Mergeam automat fără să-i privesc, analizam doar urmele lăsate de aceștia pe peretele opus. Peste câteva momente am simțit o îmbrățișare ușoară. Ridic capul și observ cel mai frumos zâmbet. Apoi buzele sale perfecte le cuprind pe ale mele printr-o atingere fină și seducătoare. Îl resping și fac un pas înapoi observând privirea directorului.

OverdoseUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum