3 arkadaşın gizli sırları...
~Bahar,Melisa,Gizem~
3 arkadaş yola çıktık yârime gidiyoruz herkez birbirini çok iyi tanıdığına emin neyse gittik yerleştik odaya hepimiz aynı odada kalıyoruz tatilimizi yapıp geri dönülecek, otelimiz şehir merkezine 240 km uzaklıkta ıssız bir yerdeyiz internette buldu bahar biZde kabul ettik ama gözüktüğü gibi değil. O kadar yol geldikten sonra vazgeçmedik. İşte şimdi garip şeyler başlıyor...
Kaldığımız otelde sadece bir görevli var, yaşlı ve garip garip hareketleri felan var ama korkmuyoruz ne zarar gelebilirki diyor Bahar, neyse iki gün geçtikten sonra erkek arkadaşlarımız geldi onlarda bir oda tuttular.
~Mert,Buğra,Cenk~Burdan gidelim diyorlar anlamsızca, biz gitmek istemiyoruz nedenini ne onlar açıklayabiliyorlar nede biz..
Oteldeyapabileceğimiz hiç bir aktivite Yok,
Hadi gezmeye çıkalım dedik geziyoruz baya ilerledik kimse farkında değil aramızdan bir kişi kayıp heryerde onu arıyoruz yok günler geçti şehir merkezine dönemiyoruz yatıp kalkıp arkadaşımızı arıyoruz ve başına ne geldiğini bilmiyoruz. Otelin görevlisi hiç birşey yapmıyor bizi ciddiye bile almıyor, garip şeyler oluyor hepimiz korkuyoruz elektrikler gidiyor, vazolar kırılıyor, geceleri garip garip sesler...
Aradan 12 gün geçmişti ve Bahar hala ortalıkta yoktu bulamıyorduk bir türlü. 13.gün tekrardan bakmaya çıktığımızda ise aramızdan bir kişi daha kayboldu.
"Nasıl kayboldu görmüyor musunuz? "
Hepimiz ayrılmıştık ayrı yerlere 3 saat sonra ayrıldığımız yerde buluşacaktık. Fakat Buğra gelmemişti belkide gelememişti. Bilmiyorduk herşey çok garipti anlayamıyorduk neler olduğunu,mecburduk otele dönmeye artık korkuyorduk hepimiz ne yapacağımızı şaşırmış durumdaydık kimsenin bir fikri yoktu 4 kişi kalmıştık ve neden Bahar ve Buğra olduğunu anlamıyorduk neden sevgili olanlar neden o çift anlamıyorduk anlam katamıyorduk.Oteldeki garip şeyler hala devam ediyordu..
Ve bir ses gelmişti o an herşey başladı bu bir çan sesiydi..
Dın,dın,dın,dın,dın....