Üdv skacok!
Mint azt már a másik futó könyvembe is kiírtam, most egy ideig nem leszek elérhető - azaz a részek is leállnak, pontosan egy hétre. Holnap még kirakok egy részt (csak azért, mert az is elég izgi és akkor már itt is függővéggel zárok:D), és utána szünet.
Szeri van azért, ugye? :P
Adrien nagyon sokszor érezte magát kínosan és megalázottnak; amikor kettesben kellett lennie Chloé-val, vagy amikor az apja hegyibeszédeket tartott neki.
Habár, egyik sem volt olyan kínos, mint ez.
Az egész undorító és szomorú volt, és hátborzongatóan sok mindent megmagyarázott. A lányok hangulatingadozásait, vagy, hogy Katica miért volt bizonyos időközönként idegesebb és sérülékenyebb az akumatámadások alatt.
- Jól van, most mond el, mire emlékszel – fonta össze a karjait Alya.
Már a szálláson voltak, a barátai azonnal berángatták, amint a végzetes kérdés elhagyta a száját, és elkezdték neki megmagyarázni az egészet, sok-sok izzadtság és ideges nyelések közepette.
A fiú összeszedte minden bátorságát és hadarni kezdett. – A lányok minden hónapban megérlelnek egy babát, amit aztán kinyomnak. Ilyenkor fáj a hasuk és véreznek.
Alya sóhajtott. – Nem! Tévedés. Nem a hasunk fáj, hanem a méhünk, egészen pontosan... - és már kezdődött is az egész undorítóság elölről.
Adriennek pedig eszébe jutott, hogy vajon hol lehet Marinette.
- Vajon hol lehet? – túrta fel Marinette a táskáját, hasztalanul. Tikki a száját elhúzva repkedett mellette.
- Ha a croissant-t tetted a hátsó zsebedbe, akkor a telefonod bizonyára otthon maradt – okoskodott. Marinette-t azonban ez nem nyugtatta meg, kis híján a haját tépte idegességében.
- A mama és a papa meg fognak ölni, ha nem jelentkezem! – nyafogott.
A kis katicakwami odaröppent mellé és megsimogatta az arcát. – Lefogadom, hogy Alya megengedi, hogy néha használd a telefonját.
- ...és bevéreznek. Minipelenkát kell hordaniuk – Adrien úgy érezte, zsong a feje. Ha tényleg ez a „felnőtté válás egyik alappillére", ahogy Nino fogalmazott, akkor inkább gyerek szeretne maradni.
Alya a homlokát dörzsölgetve pillantott fel Nino-ra. – Én ezt nem bírom, most csináld inkább te.
Azonban a DJ-nek is elege volt a sok badarságból, amit a vörös arcú barátjuk összehordott, és inkább csak legyintett. – Hagyjuk. Majd... egyszer úgyis kénytelen lesz megtanulni. Legkésőbb ha lesz egy barátnője – azzal, mintegy végszóra, valaki berúgta az ajtót.
- Alix! Tudod, hogy ha tönkreteszünk valamit, ki kell fizetnünk! – korholta Alya az ágyról.
A rózsaszínhajú azonban nem is figyelt rá, susogva újságolta a hírt. – Miss Bustier-ék azt mondták a tulajnak, hogy csak holnap leszünk beosztva, és kezdünk dolgozni!
Az információnak meglett a hatása: Adrien értetlenül figyelte, ahogy Alya villámgyorsan felül az ágyon és összenéznek Nino-val. Alix nem várta meg, mit mondanak, rohant tovább, terjeszteni a hírt.
- Ez tudod, mit jelent? – kérdezte Nino, de a vöröske már meg is ragadta Adrien karját és kiviharzottak az ajtón. Nino is felkapta a telefonját és követte őket.
Marinette megölelgette Tikkit, majd felállt, hogy a csomagjait kihúzza a mosdóból és csatlakozzon a barátaihoz.
- Marinette! – Alya rohant feléje, Adrient ráncigálva, mögöttük Nino. A kékhajú lány először azt se tudta, min lepődjön meg jobban: hogy a legjobb barátnője ilyen gyorsan végzett Adrien felvilágosítóórájával, vagy, hogy ignorálja Nino-t. Amint melléjük értek, Alya magyarázkodni kezdett. – Ma még nem kell semmit csinálnunk, a többiekkel viszont találkozunk a hátsó udvaron, gyere te is – hadarta el egy szuszra.
Marinette csak tüntetően rábökött a bőröndjére. – Ezt elviszem a szobámba.
- Dehogy viszed! – Alya az épp befutó Nino-hoz fordult. – Nino, vidd el Marinette bőröndjét a szobába! – utasította, de a fiú csak a telefonjával legyintett.
- Tele a kezem.
Alya grimaszolt egyet, majd felemelte a bőröndöt és a barátja mellkasának nyomta. Mivel nem akarta, hogy a lábára essen, Nino kénytelen volt megfogni.
- Köszi, Nino, úriember vagy! – azzal Alya elindult a hátsó udvar felé. Marinette még odasúgott egy „sajnálom"-ot a fiúnak, de az csak megvonta a vállát. Valószínűleg már rájött, hogy ha Alya-val akar lenni, akkor annak ára van.
Az osztály nagy része már a hátsó udvaron várakozott. Miután Marinette-ék kikerülték a sok gazt, és egy nagy vödröt amiben kétes eredetű lötty állt és szúnyogok köröztek felette, megérkeztek a csoporthoz. Mellettük futott a rozsdás acélkerítés, néhány fa és utána már a tenger – a friss szellő azonban idáig is elért és cirógatta az arcukat.
Adrien közelebb lépett Alya-hoz és kérdőn az osztályra bökött. – Min veszekednek ennyire? – erre Marinette is kíváncsi volt, így ő is a barátnőjére pillantott.
Alya láthatóan élvezte a reflektorfényt. – Így, hogy csak holnap kell dolgoznunk... - kezdett bele vigyorogva – az osztály lehúzhat valamit a közös bakancslistáról.
- Nem is tudtam, hogy olyanunk is van – jegyezte meg Adrien, Marinette pedig egyetértően bólogatott. Alya úgy tett, mintha meg se hallotta volna.
- Így éjszaka kilógunk fürdeni egyet!
A következő rész tartalmából: – Fázok. Igen, fázok. Adrien szinte automatikusan elvigyorodott. – Akkor legalább nem jut eszedbe megint levenni magadról valamit– fikszírozta az aprócska fürdőruhát.
ESTÁS LEYENDO
Egyszer élünk - #yolo - Befejezett
FanficKatica és Macska a tengerparton! A Francois-Dupont hírhedt osztálya idén olyan rosszul teljesített, hogy az igazgató kénytelen közmunkára ítélni őket. Ezzel olyan események láncolatát indítja el, amiknek a végét senki sem látja: a két hétre összezá...