Και να που μετα απο τοσο καιρο επεστρεψα. Θελω να ζητησω ειληκρινα συγνωμη που ελειψα τοσο καιρο απλα ηταν πολυ δυσκολο να μην εξαφανηστω καθως εδινα πανελληνιες. Πλεων επιστρεφω κανονικα πισω και θα εχει πιο συχνα παρτ. Ελπιζω να σας αρεσει. Enjoy!
Εφης POV:
Αυτο ηταν. Ημουν πλεων μονη μου. Η Ζωη μου με αφησε για την Αλεκα. Γιατι ρε μωρο μου με αφηνεις ετσι; Εδω και δυο ωρες εχουν αλλαξει δωματιο την Αλεκα και εγω δεν τολμαω να ανοιξω το χαρτακι που μου εδωσε η Ζωη. Ακομα νιωθω τα χειλη της στο μαγουλο μου. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι. Η Ρενα δεν ειχε φυγει στιγμη απο διπλα μου. Προσπαθουσε να με ηρεμισει οταν εβαζα τα κλαματα. Μετα απο λιγες ωρες με πηρε ο υπνος. Ονειρευτικα οτι ολα αυτα δεν ειχαν γινει ποτε. Ημασταν σπιτι, αγκαλια στον καναπε και βλεπαμε ταινια τρωγοντας πιτσα. Μολις ξυπνησα η Ρενα μου ειπε οτι ειχα δακρυσει. Ειχα τοσο αναγκη να ειναι αληθεια ολο αυτο... Σε χρειαζωμαι Ζωη. Σε χρειαζομαι τοσο πολυ..
Ζωης POV:
Την σκεφτομαι συναιχεια. Δεν μπορω να την βγαλω απο το μυαλο μου. Λογικα θα εχει καταλαβει γιατο το εκανα. Αν εχει διαβασει το χαρτακι τοτε θα πρεπε να καταλαβει. Της τα εξηγουσα ολα. Το οτι η Αλεκα με εκβιασε και οτι εγω μονο εκεινη θελω. Μονο με την Εφη θελω να μαι.
Εκεινη τη στιγμη ξυπνησε η Αλεκα. Ηταν η ωρα να παρει εξητιριο απο το νοσοκομειο.
Αλεκα: " Μωρο μου πες στον γιατρο οτι ξυπνησα και οτι ειμαι ετοιμη για τις τελευταιες εξετασειε. Αντε να φευγουμε απο δω."
Ζωη: " Οκ, παω"
Αλεκα: " Επ επ επ επ! Που πας;"
Ζωη: " Εκει που μου ειπες ρε Αλεκα"
Αλεκα: " Τι ετσι; Χωρις φιλι;"
Ζωη: " Παρτο αποφαση οτι εγω δεν σε θελω. Ειμαι μαζι σου γιατι αν δεν το κανα θα σκοτωνες την Εφη. Ουυε μωρο μου προκειτε να σε πω ουτε να παιξουν φιλακια και αηδιες!"
Ειπα και εφυγα απο το δωματιο. Δεν μπορω να προσποιουμαι οτι τη θελω. Ξερω ομως οτι μετα απο αυτο που της ειπα την εχω θυμωσει πολυ. Αλλα δεν τη θελω. Με αυτα που κανει πιο πολυ την αντιπαθω παρα την αγαπαω. Οταν ειμασταν μαζι πηγενε με οποιο θηλικο εβλεπε μπροστα της. Τωρα ξαφνικα μονο εμενα θελει. Δεν με θελει επειδη με αγαπαει. Με θελει για να ικανοποιησει τον εγωησμο της. Και εγω δεν μπορω να αγαπησω εναν τετοιο ανθρωπο. Ειχα φτασει στο τελος του διαδρομου. Ανοιξα την πορτα στα δεξια μου και βρηκα τον γιατρο. Τον ενημερωσα οτι η "πριγγιπισσα" Αλεκα ξυπνησε και ειναι ετοιμη για τις εξετασεις. Πηγαμε μαζι στο δωματιο και την πηραν για να κανουν κατι τευταιες ακτινογραφιες. Ειχα λιγο χρονο...ειχα λιγο χρονο να παω να τη δω εστω απο το παραθυρο. Αν την εχουν ακομα στο ιδιο δωματιο θα καταφερω να δω την Εφη μου για λιγο. Ανεβηκα γρηγορα τις σκαλες και εφτασα εξω απο το δωματιο της. Η Ρενα ηταβ εξω απο το δωματιο. Εκατσα διπλα της.
KAMU SEDANG MEMBACA
Unknown Love
RomansaΗ Εφη ειναι 18 χρονων. Θα δωσει για δευτερη φορα πανελληνιες. Εχει αποφασισει να διαβασει για να περασει στο Μουσικο Πανεπιστημιο στη Κερκυρα. Τι θα γινει οταν θα γνωρησει τη Ζωη μεσα απο μια πλατφορμα ανωνιμων ερωτησεων; Θα μεινει αφοσιομενη στο δι...