פרק 15-

807 65 7
                                    

כשנכנסתי למטבח ראיתי שהשולחן היה מלא באוכל. הסתכלתי על האוכל בהתלהבות. ראיתי את הפנים של מר. הייווד שסוף סוף הסתכל למעלה.

"למה הכנת כל כך הרבה?" שאלתי, והצבעתי לעבר כל האוכל.

"לא ידעתי מה את אוהבת אז הכנתי קצת מהכל," מר. הייווד ענה ומשך בכתפיו.

"קצת?" נחנקתי, והסתכלתי על הצלחת שמלאה בפנקייקים ופרנץ׳ טוסטים.

"זה לא נראה מגרה?"

"לא זה לא זה!" מלמלתי במהירות. "פשוט... חשבתי שאתה לא יודע לבשל."

מר. הייווד צחקק, שם יד על הכתף שלי והוביל אותי לשולחן. הוא דחף אותי על הכיסא מעץ והתיישב בכיסא מולי. "שיקרתי."

פתחתי את הפה שלי כדי לתקוף אותו אבל הוא חתך אותי. "אז בואי לא נבזבז את זה, אה?" הוא שאל ונשען כדי לקחת את הצלחת ביצים.

הנהנתי ועדיין הייתי בהלם על הכמות אוכל שהוא הכין. הפרנץ׳ טוסט קרא לי, אז לקחתי שתי חתיכות והנחתי אותם על הצלחת שלי. שמתי על זה מייפל והשתמשתי בסכין כדי לחתוך אותם לחתיכות קטנות. בזהירות, הצמדתי אותם לפה שלי והיססתי לרגע. מר. הייווד הסתכל עליי אז ישר סגרתי את הפה והרגשתי שאני מסמיקה. הוא כיווץ את המצח שלו.

"את מפחדת לנסות?" הוא שאל

הנדתי בראשי. "לא... אני פשוט לא מרגישה בנוח לאכול כשאנשים מסתכלים עליי."

מר. הייווד גיחך. "הבנתי."

הוא הניח את המרפק שלו על השולחן, הניח את הראש שלו על כף היד והסתכל עליי. הוא עשה את זה בכוונה. רציתי להעיף לפנים הסקסיות, והמפגרות שלו סטירה כדי להעיף את הגיחוך הזה שלו. רגע? סקסיות? רציתי לסטור לעצמי. אני לא יכולה לחשוב את המחשבות האלה. במיוחד לא אחרי שביליתי את הלילה באותה המיטה איתו. זה לא בסדר. כמה פעמים הייתי צריכה להגיד לעצמי את זה? אולי פשוט תקבלי את זה, שמעתי קול מתחשב בראשי.

נשמע צלצול מהפלאפון של מר. הייווד. ניצלתי את הזמן שהוא הסתכל הצידה כדי לקחת ביס. היה נראה כאילו הרגע לקחתי ביס מגן עדן. לעסתי בעדינות ובלעתי. מר. הייווד עדיין הסתכל על הפלאפון שלו אז במהירות דחפתי עוד כמה ביסים לפה.

כשהוא הסתכל חזרה למעלה, הייתי באמצע ללעוס את כל הביסים שהכנסתי לפה. הלחיים שלי היו מלאות מהאוכל שאני מנסה ללעוס. מר. הייווד הסתכל עליי וניסה להשאיר את המבט שלו ישר. הפרצוף שלי התחמם במבוכה ובמהירות ניסיתי לבלוע את שאר הפרנץ׳ טוסט מבלי ללעוס. הצלחתי לבלוע חצי לפני שנחנקתי. כיסיתי את הפה שלי עם היד שלי, והלחיים שלי התחממו עוד יותר.

מר. הייווד צחק. המשכתי להשתעל עד שהפסקתי להיחנק. לפני שבלעתי את שאר האוכל שהיה לי בפה, לעסתי את זה בעדינות. מר. הייווד עדיין צחק, הסתכלתי עליו. "זה לא כזה מצחיק." אמרתי לו, הלחיים שלי מתחממות.

Forbidden RelationshipWhere stories live. Discover now