Миний нэрийг Яа Сон Хи гэдэг. Би айлын бага нэг ахтай. Миний ахыг Яа Сон Жи гэдэг. Тэрний ааш гэж адсага намайг доошн хийж байж санаан амардаг хөгийн амьтан. Заз тэр ч яахав би та нарт өөрийнхө тухай танилцуулы. Би Гуанжү ахлах сургуулийн 2р ангид сурдаг. Би уулан их найрсаг харилцаатай, сайхан ааштай, хичээлдээ ч сайн хүүхэд гэхдээ... Би үеийнхнээсээ жаахан тарган .
Жин ихтэй дээрээс нь 173 барагын охидуудас өндөр болхоор мөсөн уул нүүж байгаа юм шиг л харагддаг байх. Тиймдээ ч хөвгүүд намайг гахай, тоорой, мөсөн уул гэх мэтчилэн гоочилон дууддаг. Гэхдээ би сургуульдаа шоовдор хүүхэд биш л дэ надад олон сайн найзууд байдаг тэдний нэг надтай бага байхааса нэг байранд хамт тоглож өссөн миний багын найз Жи Юн. Тэр Дэгү шинжлэх ухааны ахлах сургуулийн 1р анги. Надаас ондоо нь тэр бага байхаасаа л алдартай байсан. Хамт явж байх болгонд нэг годгоносон охидууд гүйж ирээл захиа өгнө, би хажууд нь зайдас идээл, төмс царайлаад явж байдаг. Хэдий хоорондоо ондоо бие биенээ байнга шоглож явдаг ч хэцүү үед үргэлж нэгнийхээ хажууд байж зовлон жаргалаа хуваалцдаг маш сайн найзууд.
Харанхуй шөнө зах хязгаар нь үл харагдах ойд хэн нэгэнд хөөгдөн гүйнэ. Салхи хүчтэй шуурч, нэг л жихүүдэс төрүүлсэн модн дунд, нэгэн айж сандарсан бяцхан охин зугтан гүйнэ. Хаашаа ч хамаагүй хар хурдаараа гүйж байгаа ч гсн амьшигт аймтаны дуу улам тод сонсогдон зугтах биш харин ч өөдөөс нь очиж буй мэт санагдсан ч зугтахаа үл болино. Модны ард нуугдан аймшигт мангасын дууг сонсохгүйг хичээж айн чичэрч суухад аймшигт чаралсан хоолой нэрийг чин дуудан, аврага том гараара чамайг барин авлаа...
СонЖи- Сон Хи ... Сон Хи... хөөе муу бүдүүн новшооооооооо
-Туслаарай амь аврааараайййййй. Аааааааааааааа мангассс
СонЖи- Үхсний чин мангас хуцалгүй наад сэрүүлгээ унтраагад хичээлдээ яваач залхуу гахай мин
-Айн...
Иоххххх өглөө Сон Жи гэж хөгийн юм хашгичад бүр толгой өвдчихлөө хамаг энерги аваад явчих юм.
Би -Өглөөний мэнд.
-Өглөөний мэнд. Сайхан амарсан уу
Би - Сайхан. Багш орж ируугүй байганму
-Өө нээрээ манай ангид шинэ хүүхэд шилжиж ирж байгаа гэсэн тэгээд багш авчирхаар явсан
Би –Тиймүү ашгүдэ эмэгтэй юм болу эрэгтэй юм болу. Хаха эрэгтэй байгаасай
Багш- Бүгд сууцгаа. Өнөөдрөөс манай ангид шилжиж ирж байгаа хүүхэд танилц. Ангийнхандаа өөрийгөө танилцуулаарай.
-Сайн байцгаан уу. Намайг Ду Хан Жүн гэдэг. Дэгү шинжлэх ухааны ахлах сургуульд сурж байсан. Сайн найзууд болцгооно гэж найдаж байна. Тусалж дэмжээржй.
Царайлаг, өндөр бас гоё хоолоотойм байна. Гэхдээ сая Дэгү шинжлэх ухааны ахлах сургууль гэснү. Орой очиж байгаад Жи Юнээс таньдаг эсэхийн асуунаа.
Пүүх хахаха манай ангийн охидууд ч шуурхай байна шүү тэр орж ирээд 5 минут ч болоогүй байхад найз охинтой юу гэж асуугад зогсож байдаг...
Дрррр...Дррррр...
Тиймээ хонгор мин хичээл тарчлаа. Хурдан ЖиЮн тэй уулзаж таньдаг эсэхийн асууя даа.
Би- ЖиЮнаааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
ЖиЮн- Яаваа орж ирчээд муухай муухай бахираад байхын
Би- Хахахах. Өнөөдөр манай ангид шинэ хүүхэд шилжиж ирсэн
ЖиЮн- Аан тэгээд
Би- Ашшш тэнэг мэдрэмжгүйшд. Тэр танай сургуульд сурж байсан гэсэн. Чи таних уу?
ЖиЮн- Ммммм. Мангараа нэрийн хэлээч нэрийн мэдкү байж би яаж танидин
Би- Хахахха хэлээгүй билүү Ду Хан Жүн гэдэг гэсэн өндөр царайлаг банди байна лээ
ЖиЮн- Хэн гэнээ Ду Хан Жүн...
Би- мхн яасан таньдаг юму? Тэр ерөн хэр хүүхэд вэ?
ЖиЮн-ммм мэдээд хэрэггүй байхаа намайг хэлсэн хэлээгүй ойлгоно.
Би-Айн...