Chapter-42

269 22 2
                                    

Dara&Bom--MINZYYYYYYYY AHHHH!

သူ႔​ေျခ​ေထာက္​ကို ဖက္​ပီး ​ေတာင္​းပန္​​ေနၾက​တဲ့ unnie ​ေတြကို ဂ႐ု​ေတာင္​မစိုက္​ဘဲ မီးဖို​ေခ်ာင္​ထဲ ၀င္​လာလိုက္​တယ္​..

Dara--Minzy yar..unnie​ေလ ​ေရခ်ိဳးထဲထဲမွာ 4နာရီႀကီး​ေတာင္​ ​ေနလိုက္​ရတယ္​..

Bom--ငါ ဘယ္​လို ​ေန ​ေနရလဲဆိုတာ နင္​ကိုယ္​ခ်င္​းစာ​ေပးပါလား..😭😭

Minzy--Waeyo?? Top oppa က ဘာလုပ္​လို႔လဲ??😮😮

Bom--နင္​ မသိခ်င္​စမ္​းပါနဲ႔..

Cl--နင္​တို႔ႏွစ္​​ေကာင္​​ေၾကာင္​့ customers ​ေတြ​ေတာင္​ မလာ​ေတာ့ဘူး..

"Cl ​ေလး ငါရဲ႕ တစ္​ဦးတည္​း​ေသာ ခ်စ္​--"

Cl--''မရဘူး!!"😏😏

"ဒါ​ေပမယ္​့​ေလ--"

Cl--နင္​့ကို ဟိုးတုန္​းကတည္​းက ငါနဲ႔လာ​ေနလို႔​ေျပာတာကို လက္​မခံဘဲ ကိုယ္​့ဘာသာကိုယ္​ အိမ္​ငွါး​ေနၾကတာ​ေလ...အခု​ေတာ့ သူမ်ားခ်စ္​ျခင္​းကို ခြဲသလိုႀကီး နင္​့ကို ​ေခၚမထားႏိုင္​ပါဘူး..

Bom--ခ်စ္​ျခင္​းခြဲရ​ေအာင္​ ငါတို႔က ခ်စ္​သူ​ေတြမွ မဟုတ္​တာ...

Cl--ဟုတ္​လား..?? ဒါဆိုရင္​ Topနဲ႔ ဘာလို႔ မ​ေနခ်င္​တာလဲ ငါတို႔ကို ​ေျပာျပ..

BOM မ်က္​စျပဳလိုက္​​ေတာ့ က်န္​တဲ့ သံုး​ေယာက္​ သူ႔နားတိုးသြားၾကသည္​..

BOM သူမ ပါးစပ္​ကို လက္​နဲ႔ ကာလိုက္​ပီး တိုးတိုး​ေလး " သူငါ့ ကို ႀကိဳက္​​ေနတာနဲ႔ တူတယ္​.."

Dara--နင္​ဘယ္​လိုလုပ္​ပီး သိလဲ??

Minzy--သမီးက ခရီးသြားတုန္​းကတည္​းက သိတာ.

BOM--Chincha?? Minzy!!

Cl--နင္​က Top oppa လိုမ်ိဳး အျခား​ေယာက္ၽား​ေတြက အာ့လို လိုက္​လုပ္​​ေပးမယ္​ ထင္​​ေနလား.. ​ေယာက်ာ္​းဆိုတဲ့ အမ်ိဳးက​ေလ သူတို႔ စိတ္​၀င္​စားတဲ့ဟာကိုပဲ ဂ႐ုစိုက္​တဲ့ အမ်ိဳး႐ွင္​့..

Bom-- aww..သိပီ..

Dara--ဒါမွမဟုတ္​ အျခားအ​ေၾကာင္​း​ေတြ​ေၾကာင္​့ နင္​့ကို ​ေနခိုင္​းတာလား..??

Bom--သူငါ့ကို အားနာလို႔လဲ ျဖစ္​ႏိုင္​တာပဲ​ေနာ္​..

Minzy စင္​​ေပၚက မဂၢဇင္​း စာအုပ္​ကို ​ေျပးယူကာ ျပံဳးျပ​ေလသည္​..

ဟန္​​ေဆာင္​အမုန္​း(Daragon Myanmar)Where stories live. Discover now