Lost

70 6 0
                                    

Hyung ...

လုပ္​ရက္​တယ္​​ေနာ္​..
Hyung​ေပ်ာ္​​ေနတာ ကြၽန္​​ေတာ္​​ေတြ႔​ေနရတယ္​ ..ကြၽန္​​ေတာ္​ အာ့​ေန႔က ခဏထြက္​လာလို႔ရတုန္​း​ေလး..Hyungတို႔အိမ္​နားကို ကြၽန္​​ေတာ္​ လာခဲ့တယ္​ ...

Hyungရဲ႕ ဖုန္​းကို ကြၽန္​​ေတာ္​ လွမ္​းဆက္​ပီး ထြက္​လာဖို႔​ေျပာ​ေတာ့ Hyungက မအားဘူးတဲ့​ေလ ..
ကြၽန္​​ေတာ္​ျမင္​​ေနရတယ္​ Hyung ျခံထဲက ျမက္​ခင္​း​ေပၚမာ အိပ္​​ေနတာကို​ေပါ့...
ကြၽန္​​ေတာ္​့အတြက္​ ခဏ​ေလး​ေတာင္​ အခ်ိန္​မ​ေပးႏိုင္​​ေတာ့ဘူးလားဗ်ာ.....

အရင္​တုန္​းကက်​ေတာ့ ...Jiminnie lyနက္​​ေတြ႔ဖို႔ဆို ကိုယ္​အျမဲဘယ္​​ေနရာ​ေရာက္​​ေရာက္​ ​ေခၚလိုက္​တာနက္​ လာခဲ့မယ္​ဆို Hyungရယ္​...

Hyungကို အတင္​းမရမက ထြက္​လာခိုင္​း​ေတာ့ Hyung ထြက္​လာတယ္​ ...
​Gomawo Hyung ...
ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေနာက္​ဆံုးအ​ေနနက္​ Hyung မ်က္​ႏွာ​ေလးကို မွတ္​ထားခ်င္​လို႔ပါ....

ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔ My cup cafe မာ ထိုင္​ခဲ့ၾကတယ္​ ကြၽန္​​ေတာ္​တို႔​ေတြ႔​ေနၾက​ေလး​​ေပါ့....

ကြၽန္​​ေတာ္​ တအား​ေပ်ာ္​တယ္​ Hyung မ်က္​ႏွာ​ေလး​ေတာင္​ ​ေခ်ာင္​က်သြားသလိုပဲ 😔

Hyung က​ေတာ့ Black coffee ကို မ်က္​လံုး​ေလး​စင္​းပီး ​ေသာက္​​ေနတယ္​ Hyung အိပ္​ခ်င္​​ေနတယ္​ထင္​တယ္​ ....

Hyung​နား​ေလးကို ကပ္​သြားႁပီး ကြၽန္​​ေတာ္​့ ပုခံုး​ေပၚမာ အိပ္​​​ေစတယ္​ Hyung ကလဲ ဘာမွမ​ေျပာပဲ အိပ္​​ေနတယ္​...

ကြၽန္​​ေတာ္​့ Hyung ...ဆံပင္​ အျဖဴ​ေရာင္​​ေလး..hoddie အမည္​း​ေလးကို ​ေအာက္​က ဂ်င္​းဒူးျပဲ​ေလးနက္​ ၀တ္​ထားတာ အရမ္​း style က်တာပဲ hyungရယ္​..
မ်က္​ႏွာ​ေလးက္​ုိ ငံု႔ၿပီး ခိုးခိုးၾကည္​့မိတယ္​ သူ႔ရဲ႕ မ်က္​​ေတာင္​​ေမႊး​ေလး​ေတြ ႏွာတံ​ေလး ၿပီး​ေတာ့ hyungရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလး အကုန္​မွတ္​မိ​ေန​ေအာင္​ အ​ေသးစိတ္​ၾကည္​့ထားတယ္​ ..
ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေမ့​ေမ့တတ္​လာလို႔ပါ Hyung ရယ္​..

ၿပီး​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​ hyung ရဲ႕ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကို ခြင္​့မ​ေတာင္​းပဲ အႀကိမ္​ႀကိမ္​ ခိုးနမ္​းခဲ့တယ္​...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 03, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

LostWhere stories live. Discover now