Ma numesc Ema si am aproape 17 ani. M.am mutat din New York in Riverdale. Mi se parea un orasel micut si nu acceptam ideea de a sta aici pana cand mi.am facut o noua prietena pe nume Betty(Cooper). M.am intalnit cu ea la Pop's(un mic restaurant) si am descoperit ca avem multe in comun. Venise deja liceul, eram cea mai timida. M.am intalnit cu Betty
B:Buna, Ema!
Eu:Hi!
Fara sa fiu atenta am dat peste un tip cu ochii verzi, cu parul de un roscat aprins si purta o jacheta pe care scria Archie.
Eu:Scuze dar nu eram atenta!
A:Nu.i nimic eu sunt
Eu:Archie!
A:De unde stii?!
Eu:Ăăăă....
B:I.am zis eu!
A:Ne mai vedem.
Cand a zis aceste cuvinte mi.a trecut un fior pe sina spinarii.
Eu:Cine era?
B:El este prietenul meu de la gradinita. Mai ai multe persoane de cunoscut!
Cand mergeam pe coridor am trecut pe langa o vitrina in care se afla o poza cu un baiat roscat si ochii albastrii.
Eu:Cine e el?
B:Ohh el...
*a sunat clopotelul*
B:Trebuie sa plec!
Simteam ca Betty imi ascunde ceva despre acest baiat dar nu stiam ce.
*Dupa 3 saptamani*
Dupa 3 saptamani nu mai eram chiar asa de timida ba din contra aveam multi prieteni (Betty, Archie si Kevin) Stiu, stiu nu sunt chiar asa de multi dar tin mult la ei. Cand eram afara si stateam pe banca cu prietenii mei noi un tip venise la noi, bine, cred ca.l cauta pe Archie. Avea parul negru si o caciula care cred ca vroia sa imite o coroana, avea ochii caprui si purta o jacheta neagra din piele cu un imprimeu pe spate cu un sarpe. A da, pe spate mai scria si South Side.
Se uita nedumerit la mine si a intrebat.o pe Betty cine sunt.
Eu:Eu sunt Ema. Sunt noua aici.
J:Se explica. Eu sunt Jughead.
*peste o ora*
Eu mi.am amintit de fotografia cu baiatul din vitrina si am intrebat.o pe Betty cine era sau cine este.
B:O sa.ti spun mai tarziu dar acum nu pot
Eu:Off..
Inca un lucru ciudat era ca Jughead se tot holba la mine. Zici ca am facut ceva gresit.
Eu:Am facut ceva gresit?
J:Nu.
Am plecat impreuna cu Betty la auditiile pentru majorete.
CITEȘTI
Cum am devenit un sarpe
Teen FictionAceasta poveste este bazata pe serialul Riverdale. Este vorba despre o fata care vrea sa devina un sarpe si se indragosteste de.... (cititi povestea ca sa aflati)