Amy lat 10:
Dziewczyna, która kocha świat i walczy o szczęście każdej osoby. Dzień jak każdy inny ale czy napewno? Amy wróciła ze szkoły o 14, pomogła swojej mamie w oarcacg domowych żeby ja trochę obciążyć, odrobiła prace domową i poszła bawić sie z braćmi w berka na korytarzu. Nagle poczuła że spada i ogromny ból glowy. Widziała tylko wyciągnięte ręce Stevena a za nim stała mam i płakała. Usłyszała jej ostatnie słowa nim zemdlała " Amy córeczko przepraszam, to dla twojego bezpieczeństwa. Kochamy cie Amy! Zaufaj Markowi! "
To było ostatnie wspomnienie jej rodziny.
Po przebudzeniu Amy pamiętała tylko swoje imię i to jedno wspomnienie jakby reszta jej wcześniejszego życia nie istniało.
Gdy otworzyła oczy jaskrawe światło ją oślepiło gdy tylko sie przyzwyczajiła zobaczyła cale białe pomieszczenie, chyba szpital, nie wiedziała na pewno bo nigdy w nim nie była. Ale czy na pewno to jest szpital? Pomieszczenie było średniej wielkości była w nim mała metalowa szafka bok łóżka i okno oraz umywalka z zalewem w prawym koncie obok drzwi. Nie pamięta twarzy rodziców ale wie jedno ze rodzina przy jej łóżku to nie jest jej roddzina. Co oni tu robią w pokoju nie ma nikogo innego. Gdzie są jej rodzice? Oddali ją? Nie, nigdy by tego nie zrobili.
° Kim jesteście? - zapytała ich gdy była juz pewna ze to nie są jej rodzice i bracia.
° Jesteśmy two.... -nie dokończyli, ponieważ przserwał im mężczyzna w białym kitlu, chyba lekarz choć nie wyglądała na niego.
°Jak sie masz Molly? - Jaka Molly? Może sie pomylił?
°Mam na imię Amy nie Molly chyba sie Pan pomylił - Amy dostrzegła zaskoczenie i zdziwienie na twarzach tych ludzi.
° Pamiętasz cos jeszcze? -Amy czuła ze nie moze ufać tym ludzią, czuła że jeśli powie że pamięta to CIA hej zrobią, bała sie.
° Nie - widziała chyba ulgę na ich twarzach, ale czemu ja okazali powinni raczej sie bać ze nie pamieta.
°Dobrze Amy powiedz mi jak sie czujesz? Pamiętasz może swój wypadek samochodowy? -Jaki wypadek samochodowy przecież ja soadłam ze schodow. Amy dopiero tera, poczuła skutki tego wypadku. Bolała ją głowa i ręka która była w gipsie pewnie złamana.
°Boli mnie głowa i ręką. Ile byłam w śpiądczce? - Mężczyzna i ta dziwna rodzina sie zdziwili bo skąd 10-letnia Amy mizgla wiedzieć takie rzeczy? Amy zawsze była bardzo bystrą dziewczynką wiedza szybko jej wchodziła
°Amy byłaś w śpiącze farmalogicznej rok - Boże Rok!! Czyli mam juz 11 lat. Przegapiłam urodziny, które mama szykowała cały rok specjalnie dla mnie. Później o tym pomyśle teraz muszę sie dowiedzieć kim są ci ludzie przy moim łóżku.
°Kim są ci ludzie? -zapytała lekarza
°To twoi rodzina. Nie pamiętasz ich? - Nie, nie pamiętam bo oni wcale nimi nie są.
° To nie są moi rodzice! To na pewno nie oni! I gdzie są moi bracia? Nie pamiętam ich twarzy ale na pewno to nie są oni, przecież ten bolndyn wygląda na 10 lat a brunet na 5 lat. Moi bracia mieli 14 i 9 lat a teraz mają 15 i 10 lat. TO NIE SĄ ONI! Moja mama miała długie kręcone czarne włosy jak ja a tata miał kródkie brazowe. To nie są moi rodzice!!! -Amy nie była świadoma ze powiedziała to na głos. Ale uświadomiła to sobie gdy tylko skończyła mówić. Mężczyzna a był zły a rodzina nagle wyszła.
° A więc pamiętasz cos więcej niż tylko swoje imię? Nie ładnie tak kłamać Amy mama cie nie nauczyła? Ach tak ty nie masz juz matki! Hahahahah!!!! Zostawiła cie - Amy nie chciała wierzyć temu mężczyźnie, mama by mnie nie zostawila.
°Klamiesz! Mama by mnie nie zostawiła! Jesteś oszustą! Porwałeś mnie i chciałem wcisnąć innej rodzinie! Tylko czemu? Co ja ci zrobiłam!? - Mężczyzna jej nie odpowiedział tylko wymamrotał po cichu cos do siebie ale Amy tego nie usłyszała
°Żeby cie chronić Aniele- wsztrzyknoł jej cos do kropluwki i Amy zrobiła sie senna. Teraz wiedziała ze to nie jest szpital bo po co lekarzowi broń?
° Dowiesz się wszystkiego w swoim czasie Amy. Pamietaj ja pomaga twoim rodzicą. Oni i ja musieliśmy to zrobić by cie chronić. -Za nim usunęła musiała sie jeszcze czegoś dowiedzieć.
° Jak masz na imię?
° Jestem Mark. A teraz śpij aniele - Amy zasnęła z głową pełną pytani. Pytani na które kiedy indziej dostanie odpowiedz od Marka. Po obudzeniu będzie pamiętać tylko swoje imię Amy....✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳✳
Witajcie misie 😘
Mamy pierwszy rozdział, jak wam sie podoba? Zostawi cie komentarze i gwiazdki
Kocham was misie 😘💓 Do następnego ✋
CZYTASZ
Nim wszystko sie skończyło
Teen FictionHistoria Amy jest inna... Chcesz wiedzieć więcej? Po prostu przeczytaj 😉