Tehlikeli

4.3K 130 48
                                    

Bu kitap DANGEROUS' ın yazarı Beyzanurkayaa ile birlikte hazırladığım bir çalışma. Şuan mutluluğumu ve minnetimi anlatmak için kelimeler yetmez. Elimden geldiği kadar Elementlerin Kanatları, Yeni Kitap adlı bölümde düşüncelerimi belirttim. İyi okumalar.

" Sevgili doğum günü çocuğu Ecem. Hadi artık. Ne kadardır seni bekliyoruz haberin varmı? Bu halimizi Leonardo da Vinci görse Mona Lisa' nın götüne tekmeyi basardı. " Deniz' in söylediklerine gülerek hazırlanmaya devam ettim.

" Hayatımda ilk defa doğum günümü bir barda kutlayacağım. Ayrıca pasta yerine içki var.  Birde bana zorla giydirdiğiniz  bu elbise var. Acaba daha kısası yokmuydu? "

" Ecem söylenmeyi bırakıp buraya gelirmisin? " Selen' in dediğini yapıp somurtgan bir şekilde dışarı çıktım.

" Tamam. Bence harika hadi çıkalım. "

" Deniz eğer beni orada çalışan bir fahişe sanarlarsa ve ahlaksız bir teklifte bulunurlarsa, o kişiyi sana yönlendiririm haberin olsun. "

" Yürü hadi. Otobüsü kaçıracağız. "

" Ne otobüsü beeaağğ bu halimizle. Taksiyle gidelim. " Öküz gibi anırdığımı fark ederek tekrardan insan halime geri döndüm.

" Daha krediler yatmadı. "

" Taksi parasını ben veririm ama ev alışverişini ikiniz yaparsınız. "

" Bize 6 shot. 3 votka. "

" Ooo birileri hızlı başlıyor. " Barmenin dediğinden sonra kafamı Deniz' e çevirdim ve boş boş bakmaya başladım.

" Emin ol en iyi kısmı shotlari ard arda indirdikten sonra hız kesmeden votkayı diklemen. " Barmen 6 shot ve 3 votkayı masaya koyduktan sonra Deniz ve Selen' e göz ucuyla baktım 2. shot a geçmişlerdi. Hayvanlar.

" Şimdiden söylüyorum. Sizi asla pistten toplayamam. "

" Söylenme ve dik şunu kafaya. " Dediğini yapıp ilk shotu kafaya diktim  yüzümü buruşturarak

" Bune yeaağ ne içerdiniz bana. " dedim ve boş bar taburelerine ve içki bardaklarına baktım. Votkadan son yudumu aldıktan sonra bunları aramak için ayağa kalktım. Bir kaç adım atınca karşıma ayı gibi birisi çıktı.

" Yanlız gibisin güzelim. Biraz eğlenmek istermisin? " Tabii ben alkolün etkisiyle

" Sen şu belgeseldeki ayı değil misin? Bir imza alabilirmiyim? " deyip kahkaha atmaya başladım. Kendi irademi geri kazandığımda tabii durumun ciddiyetine vardım.

" Çekil beaağ. Benim babam polis annem hakim. Kardeşim torbacı. Nenem jiletci. Dedem topal. Yengem narkozcu. Teyzem eroinci. Halam uyuşturucu satıcısı. Dayım imam. Tmmı .s.s.s " Ardından irademi geri kazandığımı ama gerizekalı olduğumu hatırladım. Bu benim kolumu sıkıca kavrayıp sıkınca otomatik olarak bağırmaya başladım.

" Komşular yetişeeaaağn. Sapık vaaaar. " Tek gözümü açıp etrafa baktığımda kimseden tın yoktu. Tabi burası bizim mahalle değil. Olsaydı çilingirci Muhsin dayı yaşatmazdı bunu. Birde Müjgan abla ve cık cıkcı teamı çekirdekleri ile balkondan destek verirdi. Allah nasıl kuvvet verdiyse elini ısırdığım gibi piste doğru koşmaya başladım. Bundan kurtuldum diye Esvuyalyeni murrrrraaaaaa diye milletin arasına girince bu seferde bir öküze çarptım. Sonra ben ayağa kalkınca bir eliyle çenemi diğer eliylede bileğimi sertçe kavrayınca en sonunda yüzüne bakabildim.

" Artık seni kim becerdiyse fazla acımasız davranmış. Şu haline bak doğru düzgün yürüyemiyorsun bile. "

" Sen beni ne zannediyorsum ha? Adi şerefsiz. Sen insanlarla böyle mi konuşuyorsun. Göt herif. " Deyip tokadı bastım. Tabii bir anda bir sessizlik oluştu. Herkes bize bakıyordu. Şimdi size soruyorum. Ben orada bağırırken siz neredeydiniz sayın orospu çocukları?! Yanındaki kızla göz göze gelince bir ona bir elindeki bardağa baktım en sonunda bardağı alıp bu kendini beğenmiş piçin üstüne döktüm. Koşarak bardan çıktım. Otobüs durağına gidip oturdum. Ardından tanıdık gelen bir sesle irkildim tam refleks olarak ağyy ödümü sıçırdın dieyecekken bunun o belgeselden fırlama ayı olduğunu fark ettim.

" Güzelim seni yine yanlız yakalıyorum. Bu sefer elimden kurtulacağa benzemiyorsun. " İyice yanıma sokulup hohhh diye nefesini yüzüme vurunca. Götünde maytap patlatılmış amca gibi havaya fırladım.

" Ne o? Doğan can' dan korkmayıp ona kafa tutuyorsun da, bende mi korkuyorsun? "

" Sen ne saçmalıyorsun? Doğan can kim? "

" Kızı duydun ayıcık. Şimdi buradan defol. Eğer bu seferde dediğimi yapmazsan, o bedenini birdaha kimse bulamaz. " ayı birşeyler mırıldanarak yürümeye devam etti.

" Bu saatte niye burada tek başınasın? "

" Otobüs bekliyorum. "

" Şuan saat 2 ve sen otobüs bekliyorsun? Bu saatte otobüs olmaz. Seni arabamla bırakırım. Yoksa onlardan daha kötüleri de var. " Tabi ben bunu duyunca üç buçuk atmaya başladım.

Karşımdaki mat gece mavisi Auid a6 ya ağzımın suyu akarak bindim akarak indim.

Bu salakların ayakkabıları dışarıda görünce kapıya bruce lee tekmesi attım. Tava sesi ve çekmece sesi gelince noluyo lan içerde dedim.

" Kimoğğğ? "

TehlikeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin