7.KAPITOLA

196 5 0
                                    

"Si si istá?"spýtal sa ma Jack.
"Nikdy som si takto istá nebola. Musíte ma však trošku zaučiť v tom strieľaní a tak..."prikývla som.
"Fajn...tvoj otec má pod domom garáž, má tam autá,veď to vieš...ale má tam jednu tajnú miestnosť,kde trénuje strieľať. Takže ideme tam. Prezleč sa do niečoho pohodlného a príď do garáže."povedal Jim a spolu s Jackom išli do svojej izby. Ja som sa teda prezliekla do voľného tričká a dala som si teplákové kraťasy. Vlasy som si dala do drdolu a išla do garáže. Jack a Jim ma už čakali a na sebe mali tielka čierne a čierne teplákové kraťasy. Vyzerali dobre.
"No poďme."povedal Jack. Jack klikol na nejakom ovládači tlačítko a otvorili sa na stene dvere. Bola tam veľká miestnosť,kde boli v poličke zbrane a boli tam aj terče. Pristúpili sme k poličke. Jim mi podal zbraň,ochranné okuliare a vestu.
"Zamieriš na ten terč. A pozeraj sa na túto čiarku."ukázal mi na mieritko.
Urobila som čo povedal a vystrelila. Tréning trval asi hodinu,kde ma naučili aj rýchle nabíjanie. Strieľala som celkom fajn,nato že to bolo prvýkrát. Ešte ma učili ako sa brániť,keby ma niekto prepadne a tak.
Po tréningu som išla do bazénu. Prišiel aj Filip. Povedala som mu o pláne.
"Ty si blázon,Luna."smial sa.
"Pomôžeš mi?"urobila som psie oči.
"Jasné,že áno."objal ma. "Veď si ako moja sestra a tvoj otec pre moju rodinu urobil toho veľa."
"Ďakujem,Filip."vlepila som mu pusu na líce.
Potom sme sa išli spolu korčuľovať a stretli sme tam toho blbca zo školy spolu s Lucasom. Obaja sa na mňa zvláštne pozreli. Lucas kývol hlavou na pozdrav,ja som sa iba usmiala. No a ten nový? Iba zazeral. Ani neviem ako sa volá.
"Poznáš ich?"šepol Filip a ukázal na mňa.
"Hej...ten čo mi kývol je Lucas a ten druhý čo zazera je ten nový,ktorý na mňa minule kričal."
"Mám ísť za ním?! Rozbijem mu držku keď chceš."
"Nie nie. Kašli naňho."
Filip naňho zazrel. "Idiot."
"Čo chceš?!"zakričal ten nový.
"Ja?! Ty sa ešte pýtaš?!"skrikol Filip.
"No áno!"
"Ako sa voláš?!"spýtal sa ho Filip.
"Kyle."povedal.
Filip si prezul korčule. "Okej,Kyle! Počul som,že si bol drzý tu k Lune."
"Noa?"
"Noa?! Ty si bol na ňu drzý! Ty debil! Myslíš si,že sa toto hodí?! K dievčaťu?!"
"Ona je tiež drzá!"povedal Kyle.
"Debil! Ona bola preto,lebo si začal. Spamätaj sa!"
"Neviem kto si,ale serieš ma!"sotil do Filipa Kyle. Filip sa nasral a rozbehol sa po ňom. Udierali si do tváre päsťou.
Lucas medzi nich vošiel a rozdelil ich od seba.
"Prestaňte! Bijete sa kvôli babe! Ty sa jej ospravedlň a bude pokoj."skrikol Lucas.
"Sorry."povedal mi Kyle.
"Poďme,Filip."chytila som ho za ruku a išli sme ku mne domov,kde som mu vyčistila rany.

Mafiánka a policajtTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon