Intro

61 3 8
                                    


"ဘာ​ေၾကာင္​့လဲ" လို႔.. ​ေမးခြန္​းပဲထုတ္​လိုက္​ရမလား?

အ​ေျဖ႐ွာမရ​ေအာင္​..ပ​ေဟဠိ ဆန္​​ေနလို႔..!

ဒီ​ေလာက္​​ေတာင္​အ​ေျဖ႐ွာမရ....

စဥ္​စားလို႔မရတာႀကီးက...

"ဘာႀကီးလဲ".. အဲ့တာကို ဘလို​ေခၚလဲ..?

အခ်စ္​ ဆိုတဲ့အရာႀကီးလို႔..သူမ်ား​ေဒြက​ေျပာဒယ္​..!

အခ်စ္​ဆိုတာႀကီးက..​ကို႔ကိုယ္​ ​ေပ်ာ္​ရႊင္​​ေအာင္​လုပ္​​ေပးႏိုင္​တဲ့ အရာႀကီးလား?

တခ်ိဳ႕​ေဒြ က​ေတာ့..အခ်စ္​က ​ေပါ့ပ်က္​ပ်က္​ ပဲတဲ့..

တခ်ိဳ႕​ေဒြက​ေတာ့.. ​နက္​႐ိႈင္​းလြန္​းတရ္​တဲ့..

က်​ေနာ္​က​ေတာ့..အခ်စ္​က ​နက္​႐ွိုင္​းလြန္​းတရ္​ဆိုတာကို

ယံုသလို​ေတာ့႐ွိတရ္​..ဟုတ္​တရ္​​ေလ..

ႏိႈက္​႐ိႈင္​းလြန္​းလို႔..အ​ေျဖ႐ွာမရ​ေသးတာ​ေပါ့..

ဒါ​ေပမဲ့..က်​ေနာ္​ အခ်စ္​​ေၾကာင္​့ အသက္​ကို​ေတာင္​​စြန္​႔လႊတ္​တရ္​...အခ်စ္​အတြက္​ ​ေပးဆပ္​တရ္​..ဆိုတာ​ေတြကို​ေတာ့ မယံုဘူး..!

မယံုႏိုင္​​ေသးတာ...!

ဘာလို႔မယံုႏိုင္​​တာလဲ ဆို​ေတာ့..က်​ေနာ္​လည္​းမသိဘူး

မၾကံဳ ဖူး​ေသးလို႔မ်ားလား?..

မသိဘူးဗ်ာ...​ေသခ်ာ​တာတစ္​ခုက​ေတာ့..

က်​ေနာ္​..မယံုႏိုင္​​ေသးဘူး..!

အဲ့တာ​ေၾကာင္​့..က်​ေနာ္​ ဆက္​ပီး.အ​ေျဖ႐ွာ​ေနတုန္​းပဲ...

"အခ်စ္​" ဆိုတာႀကီးကပဲ ဆန္​းၾကယ္​​ေနတာလား?

လူ​ေတြကပဲ..အဲ့ဒီအခ်စ္​ဆိုတဲ့ အရာႀကီး..ကို..

ဆန္​းၾကယ္​​ေအာင္​လုပ္​​ေနတာလား?

က်​ေနာ့..သက္​တမ္​းတစ္​​ေလ်ာက္​ ဘာကိုမွ ​

​ေသ​ေသခ်ာခ်ာ​ေတာ့ ဂ႐ုမစိုက္​လာခဲ့ဘူး..!

ဒါ​ေပမဲ့..အဲ့ဒီ "အခ်စ္​" ဆိုတာႀကီးကို​ေတာ့..

မ​ေသခင္​ျဖစ္​ျဖစ္​.. ၾကံဳဖူးခ်င္​​ေသးသည္​..!

                                             Kim Mi Wo

က်​ေနာ္​..အခ​်စ္​စစ္​ကို ယံုၾကည္​သည္​...

က်​ေနာ္​..အခ်စ္​စစ္​ကို လိုခ်င္​​ေတာင္​့တမိသည္​!

သို​ေ့သာ္​.."သစၥာ"!

"အခ်စ္​စစ္​" ဆိုတာႀကီးက.."သစၥာ"​ေၾကာင္​့ျဖစ္​တာ​ေလ..

"သစၥာ" မ႐ွိရင္​.."အခ်စ္​စစ္​" ဆိုတာႀကီးကလဲ ႐ွိမွာမဟုတ္​ဘူး..

အဲ့ဒါ​ေၾကာင္​့..က်​ေနာ္​.."သစၥာတရား" ကို ျမတ္​ႏိုးမိသည္​..​ေတာင္​့တမိသည္​..!

က်​ေနာ္​..​ေစာင္​့​ေနသည္​....

တစ္​​ေန႔​ေတာ့ က်​ေနာ္​့ဆီ.."သစၥာတရားနဲ႔ျပည္​့စံုတဲ့ အခ်စစ္​" ​ေရာက္​လာ​ပါ​ေစလို႔..သာ..က်​ေနာ္​ဆု​ေတာင္​းမိ​ေနသည္​..

႐ုပ္​​ပိုင္​းဆိုင္​ရာ​ေတြ..အျမင္​ပိုင္​းဆိုင္​ရာ..

ၾကည္​့​ေကာင္​း​ေနဖို႔အ​ေရးမႀကီးပါဘူး..

အခ်စ္​ဆိုတာ..သစၥာ..႐ွိ​ေနရင္​ပဲ..ျပည္​့စံု​ေနပါပီ..

ထို​ေၾကာင္​့..က်​ေနာ္​..အျမင္​ပိုင္​းဆိုင္​ရာ ၾကည္​့​ေကာင္​းတဲ့..အခ်စ္​ကို မ​ေတာင္​့တမိပါ..သို႔​ေသာ္​..သစၥာတရားျဖင္​့တည္​​​ေဆာက္​​ေသာ..အခ်စ္​စစ္​ကိုသာ..က်​ေနာ္​..

​ေတာင္​့တလ်က္​.....
                                    Jeon jung kook

ကဲ..up လိုက္​ပါပီ...😁😁ငွဲ..
ဒီ fic ​ေလးလဲ.. အား​ေပးပါအူးလို႔..
Vote ​ေလး​ေတြမ​ေပးခ်င္​လည္​းရပါတရ္​..
​မ​ေကာင္​းမကန္​း​ေလးမို႔...သည္​းခံ​ေပးပါ..
ဆက္​ႀကိဳးစား​ေနပါတရ္​လို႔..
Feedback​ေလး​ေတာ့ ​ေပးခဲ့ၾကပါ​ေနာ္​..

"Killing Machine" & "Mysterious knife"Where stories live. Discover now