SHARAE AND SHAQUILLE - THE STORY.
Introduction.
Name - Sharae Lashana Nicole Brooks.
Tag - STARiSSH.
Age - 16.
Birthday - 5th December.
Ethnicity - Three Quaters Jamaican. Quater Peurto Rican.
Siblings;
Nathaniel - 20 Years Old. Own Yard. Working With Web Designs.
Shante - 12 Years Old. Lives Wid Me. In High School.
I Live Wid - My Mum, Dad And Shante, Inna 5 Bedroom House. ( My Room, Chante's Room, Nathaniel's Old Room, Parents' Room And The Guest Room.)
Personal Description - Pretty Face (Not Vain.), Caramel Skintone, Black Eyes With Ah Thick Light'Brown Outline. Long Black 'Koolie Type' Hair. Big Backoff' If I Do Say So Myself. Big Breasts.
- Dont Worry Bout Wat Ends Am From, Cah GYAL LiKE ME, Ent On Kno BAiT MOVEMENTS ! =D.
My Two MAIN Ride Or Dies;
Name - Shaquille Anton Jeryl Johnson.
Tag - RECKLESS.
Age - 16.
Birthday - 7th September.
Ethnicity - Half Jamaican. Half Portuguse (Mixed Race)
Personal Description - SEXY. Lighter Skin Tone Than Me. Light Brown Eyes. Dark Brown Koolie Hair, Not As Long As Mine, Usually Cainrowed. BaddaMan Swagga.
^^ He May Bhee Muy 'Bestie' But He Ent No Puff ! - On His 'Badman' Syd Of Life, Her Has His Mandem.. Smoke Weed, Mash And Dash Chicks. REH, TEH, TEH. =D.
Name - Shakira Chantelle Wilson.
Tag - BLACKiE. ( She Came Up Wid It Herself LOL.)
Age - 16.
Birthday - 2nd January.
Ethnicity - 100% Jamaican.
Personal Description - Pretty. Dark Skinned. Black Button Eyes. Black Weave, Which ALWAYS Looks Fresh +& Is ReDone Every Week. - NO NAPPY HEAD TiNG ! =D Average Backoff. Huge Breasts. PROPAH YARDiE ! LOL.
My Other Close Bredrins -
- JEROME.
- JAHVOHN.
- REMAINE.
- TREY.
- TAY'SHARN.
- FAYE.
- RAKIESHA.
- SACHA.
- ROCHARNA.
- KAYDIAH
* HOPE YUH LOTS LIKE MY STORY. ITS MADE UP BTW; I KINDA GOT BORED WUN DAY, SO YEAH. READ, COMMENT, LIKE ! =]
* Signed - GYAL'LiKE'KEESHA !