46 - okänds/Smillas perspektiv

1.5K 38 3
                                    

***varning för sexuella trakasserier i detta kapitlet som vissa kanske kan se som obehagligt att läsa***

________________________________

Mina torra fingrar smeker Smillas halvt fräkniga kind. Hon har slutna ögon även fast jag vet att hon egentligen är vaken och hon är medveten att jag vet det. Det är dagen efter att hon kommit hit, dagen efter att jag fick se henne för första gången, dagen efter att jag hade sex med henne för första gången, dagen efter att jag för första gången fick träffa mitt livs kärlek. Festens höga ljud tonade ut efter att jag låste in mig i mitt rum med Smilla och förhoppningsvis är alla ute ur huset nu. Allt om Smilla är väldigt suddigt för hon är inte direkt så bra på att förklara. Jag kan inte sluta stirra på henne eller hålla händerna borta från henne, hon är så mycket finare i verkligheten än de bilderna jag fått se på henne. Sakta glipar hon på ögonen och hennes mörkbruna ögon riktas mot mig. Det är som att våra läppar är som magneter för det tar inte en halv sekund innan de nuddar vid varandra igen.

"Jag är så glad att du är här" säger jag när hon dragit sig bort från mig.

Hon ler mot mig, och jag kan se att leendet inte riktigt är genuint men jag klarar inte av att förstöra denna vackra stund så jag säger inget. Min nakna kropp ligger tätt intill hennes och mina armar runt hennes midja. Hon tittar upp i taket och börjar sakta röra på sig och jag låter henne sätta sig upp samtidigt som jag inte släpper blicken från henne. Hennes kläder som tidigare legat slängda på golvet sitter strax på hennes kropp och hon börjar gå ut ur rummet men jag hinner stoppa henne.

"Vad gör du?" säger jag hastigt samtidigt som jag leder henne till sängen igen.

Hon försöker försiktigt vrida sig ur mitt grepp men mitt grepp hårdnar samtidigt som hennes ansiktsuttryck förändras.

"Jag... kan inte vara kvar här. Det har varit så himla kul att vara här men jag tror jag måste gå"

Tankarna snurrar i huvudet samtidigt som jag trycker ner henne i sängen sakta som mina händer smyger sig inför hennes troskant under byxorna. Hon skjuter bort min händer och försöker sätta sig upp men jag har redan satt mig över henne. Min hand börjar röra sig in och ut ur henne och hela hennes kropp spänner sig.

"Snälla... jag vill inte" hon försöker krypa upp men jag trycker ner hennes axel långt ner i sängen.

"Vi har bara kul, Smilla. Det var ju du som kom hit från första början och jag lät dig sova här så nu är det du som måste ge mig något" ler jag ner mot henne när jag drar av hennes jeans ner till knäna samtidigt som jag fortsätter röra fingrarna fram och tillbaka.

Hennes ansiktsuttryck berör mig inte och tanken att det är jag som bestämmer och dominerar över henne gör mig ännu hårdare. Eftersom jag sovit utan kläder kan jag direkt tränga mig in i henne och hon ger ifrån sig ett lidsamt stön som får mig att röra mig både snabbare och hårdare. Hennes ansiktsuttryck ser helt förvridet ut men ser fortfarande lika sexig. För varje sekund som går slappnar hon av och tillslut ligger hon helt stilla när jag efter att tag kommer över henne. Ögonen är helt slutna på henne när jag slänger mig bredvid henne och pustar ut medans jag tänker på hur många fler gånger vi kommer att ha sex.

"Ah, du är så tight. Nästa gång får du bara suga av mig eller nåt, typ vara med lite mer. Inte bara ligga där som en död säl" skrattar jag åt henne, men hon ligger kvar lika still.

"Var jag verkligen så bra att du tappar talförmågan?" skrattar jag igen.

"Hallå?" jag puttar på henne och jag kan se hur hon glipar på ögonen.

Min hand söker sig till hennes bröst. När den rör bröstet känner jag hur den snabbt blir helt knottrig och får gåshud och jag förstår att hon blir upphetsad av min beröring så jag klämmer på den hårt. Hon ger inte ifrån sig något ljud eller rörelse och jag blir mer och mer irriterad. Vafan håller hon på med?

__________
Smillas perspektiv

Det värker i hela kroppen och jag klarar knappt av att röra på mig. Hans mörka ögon stirrar på mig samtidigt som hans händer ligger över hela min kropp. Men jag känner mig ändå inte rädd, jag känner mig nästan okej med det han gjort och gör mot mig. Sakta växlar jag blicken från att stirra rakt upp i taket till att titta på hans ansikte. Han är ju sjukt sexig och när han märker att jag tittar på honom slappnar hans ansiktsuttryck av. Jag lägger en hand på hans kind innan jag pressar samman våra läppar och vi delar saliv. Jag måste ha någonstans att bo, och detta är förmodligen det bästa jag har just nu.

"Kan jag gå på toa bara?" viskar jag i hans öra och han slickar sig runt munnen samtidigt som han nickar vagt.

"Låt mig inte vänta för länge bara"

Jag tassar iväg på toaletten och snabbt när jag stängt igen dörren och klicket från låset hörs börjar tårarna forsa nerför kinderna. Vem fan ljuger jag för? Jag kan inte vara kvar här? Han gjorde illa mig. Jag kramar mig själv samtidigt som jag glider ner mot väggen och tänker att armarna är Dante. För att han inte ska höra mina hulkningar lägger jag en hand framför munnen och blundar och önskar att jag stannade hos Dante. Vi hade kunnat lösa detta. Jag är så bra på att ljuga att jag kunnat lura mig själv, varför lämnade jag Dante? Jag älskar honom mer än allt annat och jag lämnade honom, precis som han lämnade mig. Hulkandes reser jag mig upp och drar upp tröjan och tittar i spegeln. En liten kula sticker ut från magen och jag faller ner på golvet och tittar mig hopplöst runt i badrummet. Kommer jag någonsin kunna ta mig härifrån? Min blick fastnar på ett fönster som sitter strax över toaletten, ungefär en meter brett och 50cm högt. Så tyst som möjligt ställer jag mig gråtandes på toalocket, försöker öppna fönstret som verkar vara låst. Hoppet rinner av mig men jag förmår mig inte att sluta, jag måste härifrån. Jag måste till Dante. Jag börjar slå tyst på fönstret och för varje sekund som går öppnas fönstret lite mer. När badrumsdörrens handtag börjar ryckas upp och ner inser jag att jag måste ut, NU. Jag kravlar ut i dagget och kisar åt solen samtidigt som jag skyndar mig bort. Bort ifrån alla lögner och istället följa mina riktiga känslor.

________

Helloooooo lite skevt kapitel och uppdateringen är det värsta jag varit med om :/ tänkte på att efter denna boken är klar vill jag ju skriva en ny men eftersom denna boken har haft med så många olika saker, misshandel, våldtäkt, otrohet, relationer, psykisk ohälsa osv osv vet jag ju inte vad nästa bok skulle kunna handla om? Eller skulle den kunna handla om samma sak, tex att någon är otrogen i den andra boken också, bara att det inte är samma story?

Tack så jäbla mycket för 19 tusen läsningar, snart 20 tusen?!?!?! Vill ni typ att jag ska "fira" på något sätt eller så kan ni skriva det i kommentarerna 💞💞

Förlåt || hov1Onde histórias criam vida. Descubra agora