קול חזק ומתרגש פגש את האוזניים שלי בדיוק כשפתחתי את חדר הלוקרים של הבנות. כיווצתי את המצח אבל הלכתי לאזור שמחליפים בגדים כדי לראות מה קרה. קייסי הייתה בדרך ללבוש את החולצה שלה אבל היא ישר שמה לב אליי.
"הולי!" היא צעקה ולבשה את החולצה שלה במהירות, "תנחשי מי המורה המחליף בשיעור ספורט?"
ידעתי ישר מי, לפי כל הבנות המתרגשות אבל בכל זאת שאלתי. "מי?"
"מר. הייווד!"
"מגניב," אמרתי, הנחתי את התיק ספורט שלי והורדתי את החולצה שלי.
"למה את לא יותר מתרגשת?" היא שאלה, וזרקה את הבגדים שלה אל תוך לוקר.
"למה שאני אתרגש?" עניתי, ופתחתי את הכפתורים במכנס. "זה רק אומר שכל הבנות ינסו להרשים אותו."
"אני חושבת שאת צריכה להיות שמחה."
"למה?"
קייסי קרצה. "הוא יראה אותך במכנסיים הקצרים והחמדמדים שלך."
הסמקתי והסתכלתי על השורט שהיה לי ביד. "המכנסיים שלי לא כאלה קצרים!"
"עדיין, את אף פעם לא לובשת שורטים חוץ מלשיעורי ספורט!"
"הוא מורה, קייס. אני לא חושבת שאכפת לו איך הבנות נראות במכנסיים קצרים," אמרתי לה וגלגלתי עיניים. "מתי תוציאי את זה מהראש שלי ולכריס יש משהו ביננו?"
"כריס?" היא אמרה והרימה גבה.
"התכוונתי למר. הייווד." תיקנתי את עצמי במהירות.
"כן אני בטוחה שהתכוונת. לאנס אמר לי שאת ומר. הייווד הייתם באותה המכונית אתמול בבוקר."
קיללתי את לאנס בלב. אבל לא אמרתי לו לא להגיד אז זאת לא הייתה אשמתו.
"שיהיה. בואי פשוט נלך. כולם כבר סיימו להחליף בגדים ואני בטוחה שהצלצול-"
לפני שיכולתי לסיים את המשפט שלי, שמעתי צלצול. קייסי עשתה פרצוף וביחד רצנו במדרגות שהובילו לחדר ספורט. פתחתי את הדלתות וראיתי את מר. הייווד ומסביבו מלא בנות.
"אני רוצה ללכת לדבר איתו," קייסי התלוננה, כשסחבתי אותה לאיפה שלאנס וויליס היו.
"היי בייב," וויליס אמר לקייסי וחיבק אותה.
"היי," היא ענתה ונאנחה.
לאנס צחק וטפח לוויליס על הגב. "כנראה שגם היא מהופנטת ממר. הייווד."
קייסי צחקה כשוויליס דפק ללאנס מבט מאיים.
"אני לא מאוהבת בבחור לאנס, זה יהיה מטריד," קייסי אמרה לו וגלגלה עיניים. "הוא פשוט מושך בגילו."
"אפשר לא לדבר על זה?" וויליס שאל.
"אתה עדיין האהוב עליי, וויל." קייסי אמרה לו והחזיקה בידו.
YOU ARE READING
Forbidden Relationship
Ficção Adolescenteלמורה הצעיר והחתיך של הולי יש עבר אפל, ועתיד מסוכן. היא מהר מאוד מוצאת את עצמה בתוך הסיפור ונכנסת לבלגן. מי ידע שהעובדה שהמורה שלנו היה פעם בכנופיה יעשה כל כך הרבה בלגן? כשהולי ומר. הייווד התקרבו, להולי היו עוד ועוד שאלות על העבר שלו, ולאט לאט הולי...