13.

844 37 8
                                    

Po zjedzeniu skromnego śniadania i wstawieniu posta na instagrama, Oktawia postanowiła przejść się do pobliskiego parku.

  Droga minęła jej bardzo przyjemnie, podobało jej się w Korei, mimo że spędziła tu zaledwie jeden dzień.

  Już po kilku minutach znajdowała się w niewielkim parku i usiadła pod jednym z drzew, ponieważ wszystkie ławki były już zajęte.

  Po chwili zastanowienia postanowiła wstawić kolejnego posta na instagrama.

@_Oktawia_ I siedzę teraz sama pod tym pięknym drzewem, w tym pięknym parku i myślę, że bardzo mi się podoba w tym pięknym kraju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

@_Oktawia_ I siedzę teraz sama pod tym pięknym drzewem, w tym pięknym parku i myślę, że bardzo mi się podoba w tym pięknym kraju...

13 638 027 polubień
973 komentarzy

@ταεнуuиg: Wcale nie musisz siedzieć sama pod tym pięknym drzewem, w pięknym parku, w pięknym kraju, wystarczy, że powiesz, który to park haha

@_Oktawia_: haha

@MinnieTheMouse: O. Mój. Boże. Chyba umarłam xC

  Już po chwili Oktawia poczuła, jak telefon wibruje jej w kieszeni, informując o tym, że ktoś do niej napisał.

ταεнуuиg
Hej, ale tak serio... Moglibyśmy się kiedyś spotkać? Chciałbym Cię poznać.

_Oktawia_
Jasne, tylko powiedz kiedy i gdzie

ταεнуuиg 
Ja mogę w każdej chwili

_Oktawia_
W takim razie może jutro o 15 w jakiejś kawiarni?

ταεнуuиg
Okay, podeślę ci jutro adres, znam bardzo fajną kawiarnię niedaleko ^ω^

_Oktawia_
No dobra, ale ja już lecę ;) więc do jutra

  Różowowłosa odpaliła aplikację spotify i włączyła swoją playlistę, opierając głowę o drzewo i przymykając oczy.

  To był ciekawy dzień... A nawet jeszcze nie dobiegł końca- zdała sobie sprawę, wracając myślami do spotkania z Yoongim.

  Naprawdę miała nadzieję, że jeszcze nadarzy jej się okazja by się z nim spotkać.

  Ale z jutrzejszego spotkania z Taehyungiem też się cieszyła, lubiła chłopaka, uważała, że ma wyjątkowe poczucie humoru i zawsze jej marzeniem było, by spotkać się z nim.

  Ale nie tylko z nim.

  Chciałaby również móc poznać Jin'a, J-Hope'a, Jimina i oczywiście Jungkooka oraz Rap Monstera.

  Mimo, że sama cieszyła się niemałą sławą, również miała swoich idoli, swoje zainteresowania, pasje...

  Ona przecież też była człowiekiem, a jej sława tego nie zmieniała.

  Szkoda, że nie wszyscy ludzie to widzą...- pomyślała ze smutkiem, jednak nie potrafiła zbyt długo się smucić i już po chwili na jej twarz ponownie wkradł się uśmiech.

  Przydałoby się napisać do Kacpra, tak jak mu obiecałam- pomyślała, otwierając drzwi swojego mieszkania.

  Tak jak pomyślała, tak też zrobiła.

  Chłopak odpisał jej już po kilku minutach.

  Mamuśka
Smutno mi bez ciebie :(

_Oktawia_
Mi Ciebie też brakuje, ale spełniam tu swoje marzenia. Poza tym wrócę do Polski najpóźniej na koniec wakacji.

Mamuśka
To i tak długo... :(

_Oktawia_
:c
Tae do mnie dziś napisał :D

Mamuśka
I co?

_Oktawia_
Chce się spotkać

Mamuśka
Wow... Ty to masz szczęście... :( do mnie by się nawet nie odezwał

_Oktawia_
Oj tam, narzekasz... Poza tym masz Jina XD

Mamuśka
On też by się nie odezwał... Nawet nie wiedzą o moim istnieniu xd

_Oktawia_
Jeszcze się dowiedzą hah

Mamuśka
Ehh... Nie mam na Ciebie słów... Jeśli w przyszłości będziesz planowała zamieszkać w Korei to weź mnie ze sobą XD

_Oktawia_
I to byłaby dobra okazja, żeby Jin dowiedział się o Twoim istnieniu XD

Mamuśka
Oktawia... Nie mam na Ciebie słów. Muszę iść, mama mnie woła...
Bye ;*

_Oktawia_
Pa

  Oktawia wyłączyła telefon i ponownie oparła głowę o drzewo, zamykając oczy.

Tum tum tum
Drugi rozdzial tego dnia, bo why not?


Zatracona w Tańcu |Min Yoongi| ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz