Taehyung - 4/4

596 88 0
                                    

Év: 22
Június 25

Lelassítottam miután meghallottam a lány lépteit a hátam mögött. Ez volt a harmadik alkalom, hogy találkoztunk a kisboltban. A furcsa az volt, hogy akárhányszor próbáltam megfordulni és egy pillantást vetni rá, ő mindig elszaladt amint megsejtette, hogy észrevettem.

Ezzel az alkalommal úgy gondolta, hogy jól elrejtőzött, de láttam az árnyékát amint a bolt falának nyomta a hátát.

Nevettem a gyerekes viselkedésén és tovább sétáltam, úgy téve mintha nem vettem volna észre.

Nemsoká letértem egy keskeny sikátorba. A fény a hátam mögül jött, így láthattam a saját és a lány árnyékát is miközben tovább haladtam a sikátorban.

Hirtelen megálltam, és az árnyékom is. Kár volt, hogy szegény lány nem vette észre, hogy látom az árnyékát megállni mellettem.

- Sokáig vártam, hogy végre egymás mellé kerüljünk egy ilyen furcsa, véletlen egybeesés folyamán... - mondtam, az árnyéka pedig ugrott egyet ijedtében.

Visszatartotta a lélegzetét és csak állt, mintha ettől elfelejthetném, hogy ott van, vagy azt, hogy egyáltalán létezik.

- Semmi értelme ott állnod, már egy ideje láttam az árnyékodat. - mondtam mosolyogva és rámutattam az árnyékára.

Lassan elkezdett felém közeledni.
Mosolyogva néztem őt, örültem, hogy végre megismerhetem az árnyékot.

BTS - Love yourself - HER - Note Magyar FordításМесто, где живут истории. Откройте их для себя