Merhaba! Ben Eun-ji 18 yaşındayım. Babamı trafik kazasında kaybettim. Ama şu anda Annem ile mutlu bir şekilde yaşıyoruz. Ve Aynı zamanda dansçı ve fotoğrafçıyım ancak şuan okuyorum.
Eun-ji yani senin resmin:
(Senin resmini niye sana gösteriyorsam aq)Yine lanet ettiğim sabah oldu. Neden ben? Yoksa neden sabah? Alarm çaldığı anda yatağımdan sıçradım ardından alarma bir uçan tekme attım.
Karetecilerin attığı tekme bile benim alarma attığım tekmeyi geçemez. Ama sonradan hatırladım ki anneme kahvaltı hazırlayacaktım. Önce lavaboya gitmeliyim.
Her neyse lavaboya elimi yüzümü yıkamaya gittiğimde kendimden korkuyorum çünkü aynı ahtapota benziyorum.
Ama eski okulumdan atıldığım için mutluydum. Kendi kendimi atmıştım o okuldan ama her neyse şimdi yeni okuluma transfer oldum. O yüzden biraz heyecanlı olduğum söylenebilir.
Sabah annemi kahvaltıya çağırdım. Annem şaşırdı ama sevindi (benim gibi hamarat bir kızı olduğu için)
Ama ben okula hemen gitmek istedim. Çünkü yeni okulumu çok merak ediyorum.Eun:Annecim ben çıkıyorum
Annem: seni bıraksaydım kızım
Eun: Yok annem sen yorulma ben giderim
Annem: tamam birtanem
Gitmeden anneme sıkıca sarıldım. İnşallah yeni okulum iyidir umutlarıyla okula gittim.Okula girdiğim zaman tamamen bir şok yaşadım. (Hatta şok yaşamadım bim yaşadım 😂)
Hangisini anlatsam okulda sigara içenleri mi, okulda öpüşenleri mi, yoksa okulun sonuna kadar oynanan uzun eşeği mi. Tüm hayallerim yıkılmış gibi hissediyorum.Teneffüs zili çalınca herkes adam oldu desem yalan olmaz. Herkes sınıfına koşuşturuyordu.
Ve bende hocayla beraber sınıfa girdim.Öğretmen: Arkadaşlar sınıfımıza transfer öğrenci geldi. Onunla güzel anlaşın.
Öğrenciler hocayı hiç takmıyorlar ama neyse...Hoca beni Jeon Jungkook' un yanına oturttu. Zaten ondan başka boş yer de yoktu.
Ve ben o sırada içimden değil ama içimden şunları geçirdim
"Ayyy ne kadar yakışıklı resmen aşık oldum. Acaba sevgilisi var mıdır? Yoksa da benimle çıkar mı"O sırada utanç kaynağım cevaplar geldi
Jungkook: Evet yakışıklı olduğum doğrudur. Ve çıktığım kimse yok. Ama seninle de çıkmam ben senin bildiğin erkeklerden değilim ufaklık"
Eun: Sen benim ne dediğimi duydun mu? Ve ayrıca ufaklık mı?
Jungkook: Diyelim ki duymadım sorularına nasıl cevap veriyim?
Eun: O da doğruHoca Jungkook'a şunları söyledi
Öğretmen: Jungkook arkadaşın Eun Ji ye okulu sen gezdireceksin
Eun-Jungkook: Ne?
Öğretmen: Jungkook eğer istemiyorsan başka birine söyleyebilirim
Jungkøøk: Yok yok ben gezdiririm arkadaşımıza~Jungkook senden hoşlanmıştı~
Ama onu seven çok kız vardı. Açıkçası beni döverler diye ürktüm.Jungkook: Eeee?
Eun: Ne eeee?
Jungkook: Sana nereyi gezdireyim prenses?
Eun: Okuluuuu...
Jungkook: Çok basitsin
Eun: Ben sadece okulu gezmek istiyorum ukala bey
Jungkook: Ukala?
Eun: Beğenemedin mi?
Jungkook: Neyse bela sana laf üretmeyecem hadi gezelim okulu
Eun: Ok ukalaMerdivenlerden aşağı inerken birden Jungkook sizin üzerinize gelmeye başladı.
Eun: Ne yapıyorsun?
Jungkook: Bilmem senden hoşlanmış olabilirim veya seni öpmek istiyor olabilirim.
Eun:Üzerime gelme
Jungkook sizi dinlemez ve sizi duvarla arasına alır.
Tam sizi öpecekken Taehyung gelir.(Tae jungkook'un en iyi arkadaşı)
Tae: Öhöm öhöm öhöm
Jungkook: Neyse sonra devam ederiz der ve göz kırpar
Tae: N'oluyo kardeşim sevgilin mi?
Eun: Yok ya Ne sevgilisi! Ben bu okula yeni transfer oldum. Ukala Jungkøøk bana okulu gezdiriyor.
Jungkook: Sen gelmeseydin belki benim olabilirdi.
Tae: Yuh. Sana okulu gezdir dediler. Dudağını gezdir demediler.
Jungkook: Tae sen gelsene bi benimle
Eun: Peki ben ne yapıcam
Jungkook: Sen sınıfa git beni bekle ben gelene kadar kimseye bakma
Tae: Oooo kıskanırmış da
Eun: Anlamadım
Jungkook: Neyse sen otur beni bekle sınıfta
(Tae oradan bir piç Smile atar)
Eun: Neyse Tamam görüşürüz~Jungkøøk Tae ile kantine giderler ve Tae Jungkook u soru yağmuruna tutar.
Tae: Güzel kızmış senin sevgilin mi? Senin değilse benim olabilir mi? O da seni seviyor mu?
(Jungkøøk aniden Tae nin ağzını kapatır.)
Jungkøøk: birincisi sevgilim değil ikincisi senin olamaz bunu aklından çıkar üçüncüsü beni sevip sevmediğini daha bilmiyorum ama dersteyken bana içinden söylemesi gereken iltifatlar etti ama bilmiyorumTae: Ne dedi?
Jungkook:Öyle işte...
Çok yakışıklıymışım gibi eften püften laflar etti herkesten duyuyorum yani
Tae: Yine ego diz boyu olmuş
Jungkook: Boşver şimdi onu bunu da bizim Bighit e gitmemiz lazım bugün fotoğraf çekimleri olacak
Tae: Aaaa doğru hemen gidelim
Jungkook: GidelimArkadaşlar umarım yeni ve ilk hikayemi beğenirsiniz.
ANNYONG..