1፠

27 5 20
                                    

Jin;
Yine gelmiştim bu karanlık eve, bana kalsa önünden bile geçmeyeceğim bu eve annem için dayanıyorum çünkü annem benim için her şey, yeri geldiği zaman bir dost yeri geldiği zaman bir sırdaş, ona bir söz verdim; hayatımın sonuna kadar koruyacağıma dair o pislik adamdan koruyacağıma dair. Evet babam(!) tam bir pisliğin tekidir, işe gitmez para bulamayınca da ya annemi ya beni ya da küçük kardeşim taehyungu döver bizim onun malı olduğumuzu söyler, o adinin teki.

Kapıyı açmak için cebimdeki anahtarları aramaya başladım, anahtarı çıkarıp kapıyı açtığımda gördüğüm manzara beni şaşırtmamıştı bir koltukta yayılıp birasını yudumlayan babam yanında ise kölesi gibi kullandığı annem, o adamı görmek istemediğim için annemi selamlayıp odama çıkacaktım ki arkamdan babamın bağırışını duydum ve istemesem de o yana döndüm, gözleriyle yanına gelmemi istediğini gösterince o yana doğru yürümeye başladım.

"gel buraya bakalım"

"benden ne istiyorsun pislik"

"şşt babanla böyle konuşmak sence de çok sakıncalı değil mi?"

"SEN BENİM BABAM DEĞİLSİN PİSLİK HERİF NE İSTİYORSUN"

"artık o okuluna gitmeyeceksin"

"NE,SEN NEDEN BAHSEDİYORSUN SENİ DİNLEYECEĞİMİ Mİ DÜŞÜNÜYORSUN PİSLİK?!"

"SANA DAHA ÇOK PARAYA İHTİYACIMIZ OLDUĞUNU SÖYLÜYORUM KIM SEOKJIN "

"SENİ DİNLEMEYECEĞİM APTAL"

kapıyı çarpıp odama çıkmıştım, her adım attığımda gözlerimden bir damla yaş düşüyordu, hemen kapıyı kilitleyip duvarın kenarına çöküp sinirimi yatıştırmaya çalıştım resmen bana okula gitmememi söylüyordu ondan nefret ediyorum

o sırada kapım tıklamaya başladı ya babam dövmeye gelmiştir ya da annem beni kontrol etmeye gelmiştir diye düşündüm yavaşça yerimden kımıldayıp kapıya doğru döndüm

"NE İSTİYORSUNUZ!"

"Abi benim, içeri gelebilir miyim?"

Duyduğum ses ile birlikte ayaklandım, gelen kardeşimdi o bu dünyadaki tek arkadaşım sek sırdaşımdı aramızda 2-3 yaş fark vardı o benim gibi değildi gayet neşeli ve pozitif birisiydi kendisi gibi neşeli bir de sevgilisi var onunla birkaç kere görüşmüştüm, yakışıklı erkeğin güzel kız arkadaşı değil kalpleri güzel iki erkek arkadaştı onlar evet kız değildi ama aşk cinsiyet tanımıyordu işte. İsim hafızam çok iyi değildir ama isminin jungkook olduğunu biliyorum. Çok fazla beklemeden kapının kilidini açıp içeriye geçmesi için kardeşime kafamla komut verdim, o da hemen kendini içeriye doğru attı.

"iyi misin abi?"

"nasıl iyi olayım o şerefsiz okula gitmememi söylüyor"

"senin okula gitmen için elimden geleni yapacağım abi."

"nasıl olacak o"

"ben de çalışmaya başlayacağım"

"bu konuyu daha önce konuştuk taehyung, hayır"

"ama sen hem okuyup hem çalışabiliyorsun ben de yapabilirim"

"sen dayanamazsın o yüzden izin yok"

"hayır dayanabilirim hem denemekten zarar gelmez"

"çalışmanı istemiyorum"

"abi lütfen bir kere denesem"

"yapabileceğine emin misin"

"evet, hemde çok"

Onun çalışmasını hiç istemiyordum çünkü onun bir hastalığı vardı, çok fazla yorulunca kalbi sıkışıyor nefes almakta zorlanıyor,defalarca bu konuyu konuştuk ama beni hala dinlemiyor çalışmak istiyor ahh bu çocuk beni öldürecek.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÀNGÉL💫  ፨ Námjĩn ፨Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin