TANITIM

23 4 2
                                    

Merhaba tatlı insan ilk. Öncelikle hikayeme bir şans verdigin için teşekkür ediyorum .Hikayeyi okurken gözüne çarpan yazım yanlışlarım olursa onlar için senden şimdiden özür diliyorum.Umarım hikayemi beyenir sıkılmadan okumaya devam edersin.Gerçekten iyi bir kurgu oldugunu düşünüyorum.Umarım sende öyle düşünürsün.Vote ve yorumlarını bekliyeceğim.İyi okumlar.😊
                                                                      "Beni neden terk etiğini bu işte annemin suçu olmadığını söyle.                             

       Gür sesim evin içinde yankılanıyordu.Teyzem ayla köşeye çekilmiş sinir krizimin geçmesini bekliyordu.Elime aldığım cerçeveyi duvara kuvvetli bir şekilde fırlattım çarpıp parçalanırken çıkardığı ses kulaklarımı tırmalamıştı.           Teyzemin susup hiç birşey söylememesi hiç bir tepki vermemesi sinir katsayımı artırıyordu.

Sakinleşeceğim falan yoktu.Babam olacak o adamın bu evde isminin geçmesinden dahi nefret ediyordum.Bütün hayatımı çalmıştı benden.  " Evin içinde bir baba neden yeni doğmuş bir bebegi bırakıp giderki annem onun yüzünden ölmedimi söyle."diye bağırırken gözlerimden yaşlar akıyordu. Teyzemin konuşup cevap veremeyeceğini anlayınca deri çeketimi alıp evden çıktım.Kapıyı öyle bir sert çarptımki sokaktan geçen insanların arkalarına dönüp bana bakmasına neden olmuştum .Hiçbir şey umrumda deyilmiş gibi yoluma devam ettim.Teyzemle tartışalım  bir saat olmuştu Herzaman ki gibi pişman olmuştum .Babam olacak o adamdan olan o sindirimi beni büyütüp bu yasa getirmiş zafalı teyzemdene çıkarmıştım . Fakat özür diliyçek  kadar güçlü de  hissetmiyordum. Sert bir cisme çarpıp düşünce ağrıyan ayağımı  avuşturarak ayaga kalktım .Şuçlu ben olmama rağmen sinirli bir ses tonuyla "Önüne baksana be koskoca sokakta geçeçek başka yer yokmu?" diye çemkirdim .Kafamı kaldırır kaldırmaz siyahtan geriye calan gözleri odagıma girmişti .Pekte fena bir çocuga benzemiyordu . Asındada ondan biraz korkmuştum  ondan korktugumuz hissettirmek için kafamı dikleştirip gözlerimi gözlerine dikerek "Konuş sana hey."dedim . Gözlerini üzerimden çekip üzerimde gezdirdi .Taki düşmemin etkisiyle  açılan kolumdaki geçen yıl yaptırdıgım melek dövmemi görene kadar dudaklarında alaycı bir gülümseme olmuştu .Alaycı bakan gözleri gözlerimi bulmuştu .Elimdeki dövmenin ne anlama geldigini sormuştu belkide oda benim gibi meleklere tutkusu olan biri bunu düşünmek bile çok hoşuma gitmişti tabikide dururmuyum azını aradım neden sordunuz yoksa sizde benim gibi melekleremi tapıyorsunuz .Tek kelime bile etmemişti .Anlataçakmısın yoksa gidiyimi diye lafaı azıma yapıştırmıştı ondan sorada tek kelimde edememiştim.Asında kolumdaki melegin benim için manevi bir deyeri var demiştim .Bana ölen annemi hatırlatıyor annemin hep bi melek oldugunu hayal etmişimdir . Yani kısaçası kolumdaki dövme bana annemi anımsatıyor eminim oda melek gibi bir insandır .Derken bana niye annenin tanımıyormusun kızım dedi .Çevap vermemiştim konuyu hemene cevirmeye çalışmıştım ben beril sen kimsin adının meriç olduğunu söylemişti . Karamsar yakışıklı çocugun adı meriçti ha!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MELEKLER BİZİMLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin