1. Bölüm: Ajan olmak istiyorum

412 9 2
                                    

Los Angeles'de herzamanki normal günlerden biriydi ama benim için bu gün farklıydı bugün büyük gündü. Erkenden kalktım duşa girmeliydim saçlarım gerçekten iğrençti, duştan çıktıktan sonra dişlerimi fırçaladım ve kahvaltı yapmak için mutfağa yoneldim. Ablamla birlikte yaşıyorduk hergün kahvaltımı o hazırladı herzamanki gibi yine müthiş bir kahvaltı hazırlamıştı, fakat acelem vardı bir bardak portakal suyumu içip hemen evden çıktım. Hepiniz merak ediyorsunuzdur ben nereye gidiyorum, tabi söyliyim bugün FBI'nin ajanlık için seçim sonuçları açıklanacaktı bende bu seçimdeydim ve en büyük hayalimde ajan olmaktı. En sonunda FBI'nin merkezine ulaştım tanrıya şükür geç kalmamıştım hemen içeriye girdim sonuçlar açıklanmaya başladı üç kişi seçilecekti ve okumaya başladılar.

-1. Jack Monster

-2. Dreake Truht

-3. Carl Blue

Evet bendim inanamıyorum Carl Blue demişti iste o bendim artık ajandım istediğim olmuştu. Aradan 15 - 20 dakika geçmişti beni ofislerine çağırdılar, Gittiğimde neredeyse tüm FBI oradaydı

- Oturun lütfen

+ teşekkür ederim

- Siz özelsiniz bay Blue

+ Hangi konuda efendim?

- Özgeçmişinizi okudum siz gercek bir ajansınız

+ Tekrar teşekkür ederim bay Edd

- Şimdi gidebilirsiniz bay Blue yarın sabah erkenden gelin ve işinize başlayın.

+ İyi günler bay Edd.

- İyi günler.

Eve yürüyerek gidiyordum ablam bunları duyunca cok sevinicekti eve varmıştım ablama olani biteni anlattım gerçekten çok sevinmişti. O gece yattım ama heyecandan uyuyabildimmi sanıyorsunuz tabiki uyuyamadım gözüme uyku girmemişti ama sabahta uykusuz değildim garipti. Herzamanki gibi kahvaltımı yaptım ve evden çıktım, ilk günden iyi bir izlenim bırakmak için erkenden işimin başına geçtim. Herşey sandığımdan çabuk gelişiyordu ilk gizem elime geçmişti bile, yoksa bu iş sandığım kadar kolay değilmiydi bunları zamanla öğrenicektim.

(Devamı yakında gelicek)

Ajan olmak istiyorumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin