Bilinçlendirme🌹

693 30 172
                                    

İlk olarak bu bir hikaye değil. Bir destek ve bilinçlendirme kitabı. Lgbtı+'nin ne demek olduğunu bilmeyenler için söylüyorum. Lezbiyen,Gay,biseksüel,transseksüel,interseks anlamına gelir. Bunun yanı sıra bazen queer da gelir.
Konu sadece bunlarla kısıtlanmıyor. Başka kavramlarda var elbet. Hepsini kitabımda size açıklayacağım. Ben bir Lgbtı+ bireyi değilim,destekçisiyim. Şunu söylemek gerekirse bir kadının erkek gibi hissetmesi,bir adamın makyaj yapması,bir kadının hemcinsinden hoşlanması.. bunları onlar seçmedi. Seçimden ibaret değil bu. Doğuştan gelen bir yönelim. Bu bir suçda değildir. Hani diyor ya insanlar 'Ay bu ne i**e,t** makyaj yapmış. Pardon da size ne? Battı mı? Görmek istemiyor musun? Görme. Sırf senin saçma sapan korkun yüzünden karşındakinden hayatını kısıtlamasını isteyemezsin. Onu o seçmedi. Öyle hissediyor sadece. Dışlaman,hakaret etmen,hastaymış gibi davranmana gerek yok. Psikolojik hastalık diyenlere gelelim. Bu fiziksel yada psikolojik bir hastalık değildir. Dolayısıyla tedaviside yoktur. Ben lezbiyenim diyen bir kadını psikoloğa götürmekle,suçsuz bir insanı hapse atmak arasında fark yoktur. Bunu size söyleyen arkadaşlarınız varsa lütfen hastaymış ve sanki yanlış bir şey yapıyormuş gibi bakmayın. Homofobiklere gelelim. Homofobik anlamı: Eşcinsel korkusu. Eşcinsel gördüğünüz zaman terörist görmüş gibi saldırmaktan vazgeçin artık. Yok neymiş günahmış. Günahı kendine. Sana ne? Ben eşcinsellerin değil de homofobiklerin tedavi görmesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü asıl dünyanın dengesini bozan,kötü örnek olan ve saldırgan davranışlar sergileyen onlar.

Yeni bölüm gelecek. 😄

LGBTI+ 🌈Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin